Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00166258/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Okresowe przeglądy techniczne i konserwacja aparatury medycznej oraz wykonanie testów specjalistycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302474
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anny Dobrskiej 1
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Okresowe przeglądy techniczne i konserwacja aparatury medycznej oraz wykonanie testów specjalistycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-219ea682-aa39-4ea1-a89c-161e3ab54ffa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166258
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ ZP 80/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104426,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę / Zleceniobiorcę okresowych przeglądów technicznych i konserwacji aparatury medycznej Zleceniodawcy oraz testów specjalistycznych zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszym postępowaniu.2. Zakres zamówienia dotyczy okresowych przeglądów technicznych, testów zgodnie z zaleceniami producenta, wraz z wpisem do paszportu technicznego potwierdzającym dopuszczenie aparatu / urządzenia do użytkowania i datą następnego przeglądu - miesiąc / rok.
3. Szczegółowy zakres został opisany w załączniku nr 2 - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę / Zleceniobiorcę okresowych przeglądów technicznych i konserwacji aparatury medycznej Zleceniodawcy oraz testów specjalistycznych zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszym postępowaniu.2. Zakres zamówienia dotyczy okresowych przeglądów technicznych, testów zgodnie z zaleceniami producenta, wraz z wpisem do paszportu technicznego potwierdzającym dopuszczenie aparatu / urządzenia do użytkowania i datą następnego przeglądu - miesiąc / rok.
3. Szczegółowy zakres został opisany w załączniku nr 2 - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 13888,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę / Zleceniobiorcę okresowych przeglądów technicznych i konserwacji aparatury medycznej Zleceniodawcy oraz testów specjalistycznych zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszym postępowaniu.2. Zakres zamówienia dotyczy okresowych przeglądów technicznych, testów zgodnie z zaleceniami producenta, wraz z wpisem do paszportu technicznego potwierdzającym dopuszczenie aparatu / urządzenia do użytkowania i datą następnego przeglądu - miesiąc / rok.
3. Szczegółowy zakres został opisany w załączniku nr 2 - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 9259,26 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę / Zleceniobiorcę okresowych przeglądów technicznych i konserwacji aparatury medycznej Zleceniodawcy oraz testów specjalistycznych zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszym postępowaniu.2. Zakres zamówienia dotyczy okresowych przeglądów technicznych, testów zgodnie z zaleceniami producenta, wraz z wpisem do paszportu technicznego potwierdzającym dopuszczenie aparatu / urządzenia do użytkowania i datą następnego przeglądu - miesiąc / rok.
3. Szczegółowy zakres został opisany w załączniku nr 2 - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 8333,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę / Zleceniobiorcę okresowych przeglądów technicznych i konserwacji aparatury medycznej Zleceniodawcy oraz testów specjalistycznych zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszym postępowaniu.2. Zakres zamówienia dotyczy okresowych przeglądów technicznych, testów zgodnie z zaleceniami producenta, wraz z wpisem do paszportu technicznego potwierdzającym dopuszczenie aparatu / urządzenia do użytkowania i datą następnego przeglądu - miesiąc / rok.
3. Szczegółowy zakres został opisany w załączniku nr 2 - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 18518,52 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę / Zleceniobiorcę okresowych przeglądów technicznych i konserwacji aparatury medycznej Zleceniodawcy oraz testów specjalistycznych zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszym postępowaniu.2. Zakres zamówienia dotyczy okresowych przeglądów technicznych, testów zgodnie z zaleceniami producenta, wraz z wpisem do paszportu technicznego potwierdzającym dopuszczenie aparatu / urządzenia do użytkowania i datą następnego przeglądu - miesiąc / rok.
3. Szczegółowy zakres został opisany w załączniku nr 2 - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51753,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51753,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51753,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medikol Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6722079818
7.3.3) Ulica: ul. Polska 118
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51753,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-01 do 2027-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16956,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medikol Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6722079818
7.3.3) Ulica: ul. Polska 118
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-01 do 2027-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9936,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9936,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9936,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APARATURA MEDYCZNA SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992852755
7.3.3) Ulica: ul. Piękna 64C/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-506
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9936,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9018,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9018,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9018,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Getinge Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 113-10-80-431
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9018,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mławie informuje, że unieważnia postępowanie przetargowe w zakresie pakietu nr 5 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy „Prawo Zamówień Publicznych” (nie złożono żadnej oferty)
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7136,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7136,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medikol Quality Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9721270651
7.3.3) Ulica: ul. Polska 118
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7136,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-01 do 2027-04-30INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Realizacja zielono-niebieskiej infrastruktury na terenach placówek oświatowych w Mieście Mława
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokrycia dachowego z papy wraz robotami towarzyszącymi budynku SR w Mławie przy ul. Reymonta oraz budynku przy ul. Sądowej .
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz utrzymanie w pełnej sprawności użytkowej zestawu LC/MS/MS Orbitrap produkcji ThermoFisher Scientific z wyposażeniem
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
- Świadczenie usług serwisowych aparatury medycznej, TP-112/25/KK
- ZP/TP/2025/28-serwis sprzętu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.