eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaRoboty budowlane polegające na wykonaniu okablowania strukturalnego w Domu Studenta "Skrzat" Uniwersytet Jan Długosza w Częstochowie, przy ul. Dąbrowskiego 76/78



Ogłoszenie z dnia 2025-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na wykonaniu okablowania strukturalnego w Domu Studenta „Skrzat” Uniwersytet Jan Długosza w Częstochowie, przy ul. Dąbrowskiego 76/78

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na wykonaniu okablowania strukturalnego w Domu Studenta „Skrzat” Uniwersytet Jan Długosza w Częstochowie, przy ul. Dąbrowskiego 76/78

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef9b2e10-9454-47d5-b739-0a12931c5840

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056779/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa okablowania strukturalnego w DS.SKRZAT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142944

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127054,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu okablowania strukturalnego w Domu Studenta „Skrzat” Uniwersytet Jan Długosza w Częstochowie, przy ul. Dąbrowskiego 76/78.
2. Miejsce realizacji: Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 76/78.
3. Dom Studenta „Skrzat” stanowi część Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie. Jest obiektem wolnostojącym, o jedenastu kondygnacjach nadziemnych, całkowicie podpiwniczony. Budynek wykonano z żelbetowych elementów prefabrykowanych, w technologii W-70 na bazie projektu powtarzalnych budynków mieszkalnych, wielorodzinnych. Układ ścian konstrukcyjnych poprzeczny. Stropy międzykondygnacyjne prefabrykowane z płyt kanałowych gr. 22 cm. Dach z płyt panwiowych, pokryty papą termozgrzewalną. Układ komunikacji pionowej opiera się na 3 dźwigach osobowych oraz 2 klatkach schodowych. Jest budynkiem zamieszkania zbiorowego, przeznaczonym do indywidualnego zakwaterowania studentów.
4. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie instalacji okablowania strukturalnego. Budowa tras ma zapewnić łatwe, bezkolizyjne i bezpieczne prowadzenie kabli uwzględniając inne instalacje w budynku. Okablowanie poziome należy rozprowadzić w nowo projektowanych metalowych korytach kablowych, w piwnicach należy częściowo wykorzystać istniejące koryta. Trasy kablowe – pionowe należy zbudować z drabinek pozwalających na zamocowanie kabli oraz zachowanie odpowiednich promieni gięcia wiązek kablowych na zakrętach. Trasy kablowe należy obudować za pomocą płyt gipsowo-kartonowych na kątownikach metalowych, montowanych po obwodzie tras kablowych. Okablowanie należy wprowadzić do szaf dystrybucyjnych. W szafach dystrybucyjnych należy zainstalować osprzęt połączeniowy oraz osprzęt aktywny.
5. Instalacja okablowania strukturalnego będąca przedmiotem zamówienia będzie rozprowadzona z wykorzystaniem urządzeń sieciowych, będących w posiadaniu Zamawiającego, tj.:
- Kontrolery WiFi – AIR-CT5508-250-K9 – 2 szt.
- Access Pointy – AIR-CAP3502I-E-K9 – 55 szt.
- Switche – WS-C2960X-24PD-L – 4 szt.
- Wkładka światłowodowa wielomodowa – Cisco SFP-10G-SR – 8 szt.
- Wkładka RJ45 1Gb/s Cisco GLC-T – 4 szt.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIOR). Dokumentacja wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót są udostępnione na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
7. Zamawiający wymaga, by wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w ramach gwarancji zobowiązany jest do wykonywania własnym staraniem i na własny koszt przeglądów gwarancyjnych i konserwacji wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami producentów, w tym wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz usuwania wad lub usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancji.
8. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32400000-7 - Sieci

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RS Group Sławomir Rek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731054622

7.3.3) Ulica: Klonowa 66, Antoniów

7.3.4) Miejscowość: Mykanów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-233

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni licząc od dnia przekazania frontu robót.
2. Przekazanie frontu robót nastąpi w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż dnia 28 lipca 2025 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.