eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubowidz › Zespół Boisk w Lubowidzu



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zespół Boisk w Lubowidzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lubowidz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubowidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-304

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 683 48 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugl@uglubowidz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uglubowidz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f56d8b7c-c25c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zespół Boisk w Lubowidzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f56d8b7c-c25c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003872/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zespół Boisk w Lubowidzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135910

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu boisk wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz zapleczem socjalnym.
1. Budynek zaplecza socjalnego – szatnie
Powierzchnia zabudowy wynosi 117,81m2
Powierzchnia użytkowa 107,30m2
Kubatura 318,08m3
Fundamenty – ściany betonowe na ławach żelbetowych z betonu B-20.
Budynek – zespół 8 kontenerów kompletnych z instalacjami i wyposażeniem.
Przyłącza: wodociągowe i kanalizacji sanitarnej.
2. Boisko do piłki nożnej.
Boisko do piłki nożnej o wymiarach 62,14 x 99,43 m, o nawierzchni z trawy naturalnej podbudowie z
piasku.
Szczegóły podbudowy:
• Warstwa trawy naturalnej gr. 3-6cm;
• Warstwa nośna trawnika gr. 12cm;
• warstwa odcinająca - podsypka z piasku średnioziarnistego grubości po zagęszczeniu
(Is>0,99) 15cm;
• grunt rodzimy zagęszczony;
Instalacje boiska:
- system nawadniania płyty boiska,
- odwodnienie boiska.
Wyposażenie boiska:
- piłkochwyty – 2 kpl,
- bramka – 2 szt.
- tuleje z chorągiewkami – 4 szt.
- trybuny (76 miejsc) – 2 kpl
- wiata stadionowa (14 miejsc) – 2 kpl.
3. Boisko wielofunkcyjne.
Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 22,0 x 44,0 m, o nawierzchni ze sztucznej trawy na podbudowie
z kruszywa łamanego.
Szczegóły podbudowy:
• warstwa odsączająca - podsypka z piasku grub. 10 cm;
• podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 32 - 63 mm grub. 20 cm;
• podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 0 - 32 mm grub. 10 cm;
• warstwa wyrównawcza - grys kamienny 0-4 mm grub. 4 cm.
Szczegóły i parametry nawierzchni z trawy syntetycznej:
• szerokość włókna: 12 mm
• grubość włókna: 60 mikronów
• struktura włókna: proste, fibrylowane
• długość włókna: ~18 mm
• detex: 6600
• waga: ~1050 gr/m2
• ilość pęczków na 1 m2: ~ 39055/m2
• podbudowa: latex ~ 950 gr/m2
• wysokość całkowita: 20 mm
Wiata stalowa :
- fundamenty żelbetowe,
- konstrukcja stalowa – słupy i dźwigary stalowe malowane zgodnie z projektem.
- pokrycie – blacha trapezowa T-55 gr. 0,7 mm negatyw, rynny i rury spustowe PCV.
Wyposażenie boiska:
- słupki do koszykówki (z tablicami, koszami i siatkami) – 2 szt.
- słupki do siatkówki (z siatką) – 2 szt.
- bramki do piłki ręcznej – 2 szt.
- piłkochwyty,
- trybuny (76 miejsc) – 2 kpl.
- wiata stadionowa (14 miejsc) – 2 kpl.
4. Zagospodarowanie terenu.
- teren - o nawierzchni trawiastej,
- chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm z podbudową,
- parkingi dla niepełnosprawnych z kostki betonowej gr. 8 cm z podbudową, - pozostałe parkingi i drogi dojazdowe z płyt ażurowych z podbudową. - ogrodzenie panelowe wys. 1,53 m wraz z cokolikiem prefabrykowanym betonowym oraz 3 bramami przesuwnymi, - wyposażenie: - kosz na śmieci – 4 szt. - stojak rowerowy – 4 szt.
- wykonanie przyłącza wodociągowego z rury mm z hydrantem DN80
Wykonanie instalacji zasilającej elektrycznej od skrzynki do projektowanych obiektów oraz między obiektami.

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SWZ.

Zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4891757,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5945000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4891757,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-TRANSPORTOWO-USŁUGOWA "PLUS" S.C.TOMASZ I MAŁGORZATA GÓRALCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130454097

7.3.3) Ulica: LIDZBARSKA 37

7.3.4) Miejscowość: Żuromin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4891757,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.