eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczebrzeszynRealizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (II)



Ogłoszenie z dnia 2025-05-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu – uczniów / uczennic (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. DR Z. KLUKOWSKIEGO W SZCZEBRZESZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951151748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 70

1.5.2.) Miejscowość: Szczebrzeszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszszcz@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2szcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08a62a26-dadc-4807-91a8-e87661908f2d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu – uczniów / uczennic (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08a62a26-dadc-4807-91a8-e87661908f2d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162302

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1281000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie pod ogólną nazwą „Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu – uczniów / uczennic w ramach projektu Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
2. Zamówienie podzielone jest na części. Część 1 obejmuje:
A. Przygotowanie potraw zgodnie z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia (ZRK: 12631); liczba godzin kursu: 120 (po 40 na 1 grupę); szacunkowa liczba uczestników: 30 osób (3 gr. x 10 osób);
B. Barista; liczba godzin kursu: 60 (po 30 na 1 grupę); szacunkowa liczba uczestników: 20 osób (2 gr. x 10 osób);
C. Kurs stylizacji jedzenia i/lub Planing i sztuka nakładania na stole; liczba godzin kursu: 60 (po 20 na 1 grupę); szacunkowa liczba uczestników: 30 osób (3 gr. x 10 osób)
Podana liczba godzin szkolenia jest liczbą minimalną. Zamawiający dopuszcza szkolenia i kursy w większym wymiarze godzinowym. Podana liczba uczestników (beneficjentów) usługi jest docelową.
3. Informacje dodatkowe:
a) program szkolenia lub kursu ustalany będzie indywidualnie dla każdej grupy w celu dopasowania do potrzeb o poziomu zawansowania osób,
b) 1 godzina dydaktyczna to 45 minut,
c) intensywność zajęć: do 4 godzin dziennie i maksymalnie 8 godzin w tygodniu dla jednej grupy. Przy czym możliwe jest że łączna ilość godzin zajęć dziennie będzie wynosiła od 1 do 12 godzin. Będzie to miało miejsce w sytuacji gdy jednego dnia w zajęciach będą uczestniczyły osoby z więcej niż jednej grupy,
d) uczestnicy otrzymają podręczniki tematyczne / materiały dydaktyczne / szkoleniowe,
e) szkolenia / kursy realizowane w ramach usług zewnętrznych. Wykonawca zapewni trenera, materiały dydaktyczne / szkoleniowe, egzamin zewnętrzny, wydanie certyfikatu / dokumentu potwierdzającego nabycie kompetencji i kwalifikacji,
f) zajęcia będę realizowane w warsztatach i pracowniach Zamawiającego (wkład rzeczowy),
g) 1 osoba może wziąć udział w więcej niż 1 szkoleniu,
h) każde ze szkoleń musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym. Wykonawca, który będzie realizował zamówienie, powierzy podmiotom zewnętrznym przeprowadzenie egzaminów, które spełniają kryteria określone w załączniku dot. egzaminów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania dotyczące realizacji zamówienia, znajduje się w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 398750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie pod ogólną nazwą „Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu – uczniów / uczennic w ramach projektu Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
2. Zamówienie podzielone jest na części. Część 2 obejmuje:
A. Szkolenie kompetencyjne z obsługi lotniczego silnika tłokowego, liczba godzin kursu: 120 (po 40 na 1 grupę), szacunkowa liczba uczestników: 30 osób (3 gr x 10 osób)
B. Kurs programowania i budowy bezzałogowych statków powietrznych z elementami robotyki , liczba godzin kursu: łącznie 450, w tym 130 godzin teorii + 320 godzin praktyki (po 30 godzin na teorię 1 grupy uczniów + po 10 godzin na praktykę każdego ucznia oraz 40 godzin na teorię grupy nauczycieli + 10 godzin na praktykę każdego nauczyciela),
C. Kurs programowania budowy pojazdów napędzanych alternatywnymi źródłami energii z elementami robotyki, liczba godzin kursu: 120 (po 40 na 1 grupę), szacunkowa liczba uczestników: 22 osoby (2 gr. po 10 osób + 1 gr. 2 nauczycieli)
Podana liczba godzin szkolenia jest liczbą minimalną. Zamawiający dopuszcza szkolenia i kursy w większym wymiarze godzinowym. Podana liczba uczestników (beneficjentów) usługi jest docelową.
3. Informacje dodatkowe:
a) program szkolenia lub kursu ustalany będzie indywidualnie dla każdej grupy w celu dopasowania do potrzeb o poziomu zawansowania osób,
b) 1 godzina dydaktyczna to 45 minut,
c) intensywność zajęć: do 4 godzin dziennie i maksymalnie 8 godzin w tygodniu dla jednej grupy. Przy czym możliwe jest że łączna ilość godzin zajęć dziennie będzie wynosiła od 1 do 12 godzin. Będzie to miało miejsce w sytuacji gdy jednego dnia w zajęciach będą uczestniczyły osoby z więcej niż jednej grupy,
d) uczestnicy otrzymają podręczniki tematyczne / materiały dydaktyczne / szkoleniowe,
e) szkolenia / kursy realizowane w ramach usług zewnętrznych. Wykonawca zapewni trenera, materiały dydaktyczne / szkoleniowe, egzamin zewnętrzny, wydanie certyfikatu / dokumentu potwierdzającego nabycie kompetencji i kwalifikacji,
f) zajęcia będę realizowane w warsztatach i pracowniach Zamawiającego (wkład rzeczowy),
g) 1 osoba może wziąć udział w więcej niż 1 szkoleniu,
h) każde ze szkoleń musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym. Wykonawca, który będzie realizował zamówienie, powierzy podmiotom zewnętrznym przeprowadzenie egzaminów, które spełniają kryteria określone w załączniku dot. egzaminów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania dotyczące realizacji zamówienia, znajduje się w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 851250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie pod ogólną nazwą „Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu – uczniów / uczennic w ramach projektu Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
2. Zamówienie podzielone jest na części. Część 3 obejmuje:
A. Podniesienie świadomości o niepełnosprawnościach oraz identyfikacja potrzeb osób z niepełnosprawnościami, liczba godzin kursu: 20, szacunkowa liczba uczestników: 6 osób (1 grupa 6 nauczycieli).

Podana liczba godzin szkolenia jest liczbą minimalną. Zamawiający dopuszcza szkolenia i kursy w większym wymiarze godzinowym. Podana liczba uczestników (beneficjentów) usługi jest docelową.
3. Informacje dodatkowe:
a) program szkolenia lub kursu ustalany będzie indywidualnie dla każdej grupy w celu dopasowania do potrzeb o poziomu zawansowania osób,
b) 1 godzina dydaktyczna to 45 minut,
c) intensywność zajęć: do 4 godzin dziennie i maksymalnie 8 godzin w tygodniu dla jednej grupy. Przy czym możliwe jest że łączna ilość godzin zajęć dziennie będzie wynosiła od 1 do 12 godzin. Będzie to miało miejsce w sytuacji gdy jednego dnia w zajęciach będą uczestniczyły osoby z więcej niż jednej grupy,
d) uczestnicy otrzymają podręczniki tematyczne / materiały dydaktyczne / szkoleniowe,
e) szkolenia / kursy realizowane w ramach usług zewnętrznych. Wykonawca zapewni trenera, materiały dydaktyczne / szkoleniowe, egzamin zewnętrzny, wydanie certyfikatu / dokumentu potwierdzającego nabycie kompetencji i kwalifikacji,
f) zajęcia będę realizowane w warsztatach i pracowniach Zamawiającego (wkład rzeczowy),
g) 1 osoba może wziąć udział w więcej niż 1 szkoleniu,
h) każde ze szkoleń musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym. Wykonawca, który będzie realizował zamówienie, powierzy podmiotom zewnętrznym przeprowadzenie egzaminów, które spełniają kryteria określone w załączniku dot. egzaminów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania dotyczące realizacji zamówienia, znajduje się w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14666,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie pod ogólną nazwą „Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu – uczniów / uczennic w ramach projektu Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
2. Zamówienie podzielone jest na części. Część 4 obejmuje:
A. Przygotowanie tekstów i materiałów spełniających standardy WCAG 2.1, liczba godzin kursu: 20, szacunkowa liczba uczestników: 6 osób (1 grupa 6 nauczycieli).

Podana liczba godzin szkolenia jest liczbą minimalną. Zamawiający dopuszcza szkolenia i kursy w większym wymiarze godzinowym. Podana liczba uczestników (beneficjentów) usługi jest docelową.
3. Informacje dodatkowe:
a) program szkolenia lub kursu ustalany będzie indywidualnie dla każdej grupy w celu dopasowania do potrzeb o poziomu zawansowania osób,
b) 1 godzina dydaktyczna to 45 minut,
c) intensywność zajęć: do 4 godzin dziennie i maksymalnie 8 godzin w tygodniu dla jednej grupy. Przy czym możliwe jest że łączna ilość godzin zajęć dziennie będzie wynosiła od 1 do 12 godzin. Będzie to miało miejsce w sytuacji gdy jednego dnia w zajęciach będą uczestniczyły osoby z więcej niż jednej grupy,
d) uczestnicy otrzymają podręczniki tematyczne / materiały dydaktyczne / szkoleniowe,
e) szkolenia / kursy realizowane w ramach usług zewnętrznych. Wykonawca zapewni trenera, materiały dydaktyczne / szkoleniowe, egzamin zewnętrzny, wydanie certyfikatu / dokumentu potwierdzającego nabycie kompetencji i kwalifikacji,
f) zajęcia będę realizowane w warsztatach i pracowniach Zamawiającego (wkład rzeczowy),
g) 1 osoba może wziąć udział w więcej niż 1 szkoleniu,
h) każde ze szkoleń musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym. Wykonawca, który będzie realizował zamówienie, powierzy podmiotom zewnętrznym przeprowadzenie egzaminów, które spełniają kryteria określone w załączniku dot. egzaminów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania dotyczące realizacji zamówienia, znajduje się w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 16333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aviacon Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7123420217

7.3.3) Ulica: ul. Ceramiczna 1, lok. 3/04

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

MELLARIUS - Integracja i Szkolenia Michał Bartnik NIP: 7122699559, REGON: 385198481, ul. Dudzińskiego 2, 20 – 815 Lublin
Przeprowadzenie szkolenia:
1. Kurs stylizacji jedzenia i/lub Planing i sztuka nakładania na stole

Aviation Consulting Michał Ratajczak, ul. Ceramiczna 1, lok. 3/04, 20-150 Lublin NIP: 5992939472
Przeprowadzenie szkolenia:
1. Przygotowanie potraw zgodnie z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia (ZRK: 12631)
2. Barista


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 840000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aviacon Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7123420217

7.3.3) Ulica: ul. Ceramiczna 1, lok. 3/04

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Aviation Consulting Michał Ratajczak, ul. Ceramiczna 1, lok. 3/04, 20-150 Lublin NIP: 5992939472
Przeprowadzenie szkoleń:
1. Szkolenie kompetencyjne z obsługi silnika tłokowego,
2. Kurs programowania i budowy bezzałogowych statków powietrznych z elementami robotyki,
3. Kurs programowania budowy pojazdów napędzanych alternatywnymi źródłami energii z elementami robotyki


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 3 z uwagi na brak ofert.

Postępowanie zostało wszczęte w dniu 25 marca 2025 roku poprzez upublicznienie ogłoszenia o zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych, zamieszczenie ogłoszenia o zamówienia oraz dokumentów postępowania na stronie prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08a62a26-dadc-4807-91a8-e87661908f2d

Termin składania ofert wyznaczono na dzień 2 kwietnia godzina 12:00. W tymże terminie nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 3. Z uwagi na brak ofert unieważnienie postępowania jest zasadne.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 4 z uwagi na brak ofert.

Postępowanie zostało wszczęte w dniu 25 marca 2025 roku poprzez upublicznienie ogłoszenia o zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych, zamieszczenie ogłoszenia o zamówienia oraz dokumentów postępowania na stronie prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08a62a26-dadc-4807-91a8-e87661908f2d

Termin składania ofert wyznaczono na dzień 2 kwietnia godzina 12:00. W tymże terminie nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 4. Z uwagi na brak ofert unieważnienie postępowania jest zasadne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.