Og³oszenie z dnia 2023-05-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00283636/01 - Wynik z dnia 2023-06-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont toalet wspólnych w budynku socjalnym przy ul. Drzyma³y 13B w Lubinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647535
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 763070022
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.um.lubin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont toalet wspólnych w budynku socjalnym przy ul. Drzyma³y 13B w Lubinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5752537e-efdc-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00213357
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035074/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Remont toalet wspólnych – ul. Drzyma³y 13b w Lubinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://lubin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lubin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: a)Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b)Komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2GB RAM; procesor Intel IV 2GHZ; jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje.
c)Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d)W³±czona obs³uga JavaScript,
e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf,
f)Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 100MB
Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik za³±czony przez Wykonawcê na platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po up³ywie terminu sk³adania ofert, po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego; oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu – zegarem G³ównego Instytutu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lubina, ul. Kiliñskiego 10, 59-300 Lubin, e-mail: kontakt@um.lubin.pl
• inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan £ukasz Malinowski, e-mail: iodo@um.lubin.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• odbiorc± danych osobowych bêdzie spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie, przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel platformy zakupowej, na której Zamawiaj±cy prowadzi niniejsze postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://lubin.ezamawiajacy.pl;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, w tym nie bêd± profilowane;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
W przypadku, gdy Wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1- 3 w/w rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cy na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o których mowa
w art. 16 ww. rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art.18 ust.1 nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont toalet wspólnych w budynku socjalnym przy ul. Drzyma³y 13B w Lubinie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7. Zakres tego zamówienia obejmowaæ bêdzie 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaæ bêdzie na wykonaniu dodatkowych robót budowlanych podobnych do zakresu zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielone zostanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego wykonawcy tego zamówienia.
Warunki, na jakich zostan± udzielone te roboty budowlane:
- zamówienie bêdzie mog³o byæ udzielone w przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie dysponowa³ ¶rodkami finansowymi na jego realizacjê,
- umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawc±,
- cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê kosztorysu ofertowego,
- Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy przedmiar robót, na podstawie którego Wykonawca sporz±dzi kosztorys ofertowy,
- ceny za poszczególne pozycje kosztorysowe nie bêd± mog³y byæ wy¿sze ni¿ ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba ¿e Wykonawca uzasadni ich wzrost,
- termin wykonania zamówienia bêdzie proporcjonalny do zakresu zamówienia,
- wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
- Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ na przedmiot zamówienia udzielenia gwarancji i rêkojmi na okres taki sam jak okres udzielania gwarancji i rêkojmi w zamówieniu podstawowym,
- kary umowne bêd± przewidziane w takich samych wypadkach i w wysoko¶ci nie wy¿szej jak w umowie zawartej w postêpowaniu na zamówienie podstawowe,
- obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego bêd± uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postêpowaniu na zamówienie podstawowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po sprawdzeniu formalnej poprawno¶ci ofert i dokonaniu oceny spe³niania
warunków, spo¶ród ofert które nie zosta³y odrzucone, Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej. Ofert± najkorzystniejsz± bêdzie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów przyznanych w poni¿szych kryteriach. Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium „Cena oferty” otrzyma oferta z najni¿sz± cen±. Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium "Okres gwarancji" otrzyma oferta z maksymalnym okresem proponowanej gwarancji, liczonym w miesi±cach, okre¶lonym na formularzu oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
I. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 i 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.II. Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1. posiada zdolno¶æ zawodow±
1.1. Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych lub remontowych w budynkach mieszkalnych na ³±czn± kwotê co najmniej 300.000,00 z³ (brutto).
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania zakresu i warto¶ci zadañ w celu spe³nienia powy¿szego warunku.
1.2 Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli dysponuje osobami które zostan± przez Wykonawcê skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia:
1. Kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej *)
2. Kierownik robót sanitarnych posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych *)
3. Kierownik robót elektrycznych posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych *)
*) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane w ¶wietle wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany kierownika budowy zgodnie z zapisami art. 18 ustawy Prawo budowlane.
Niezapewnienie przez Wykonawcê personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiaj±cemu do wstrzymania robót w ca³o¶ci lub w czê¶ci. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikaj±ca z braku personelu do kierowania robotami bêdzie traktowana jako przerwa zaistnia³a z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy i nie mo¿e stanowiæ podstawy do zmiany terminu realizacji zamówienia.
2. posiada zdolno¶æ ekonomiczn± lub finansow± niezbêdn± do realizacji zamówienia:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej. W celu oceny spe³niania powy¿szego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu w zakresie braku podstaw wykluczenia – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: A) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których zosta³y wykonane – zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5,
B) Dowody - referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane lub inne odpowiednie dokumenty okre¶laj±ce, ¿e roboty wyszczególnione w Za³±czniku Nr 5 zosta³y wykonane nale¿ycie,
C) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, a tak¿e zakresu wykonywanych czynno¶ci oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z Za³±cznikiem Nr 6,
D) Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów- (je¿eli dotyczy),b. Pe³nomocnictwo wystawione dla osoby podpisuj±cej ofertê – tylko w przypadku je¿eli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów do³±czonych do oferty,
c. Dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika i upowa¿niaj±cy go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w niniejszym postêpowaniu – tylko w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej,
d. O¶wiadczenie o wykonawcach wystêpuj±cych wspólnie - Za³±cznik Nr 3 (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta z³o¿ona do przedmiotowego postêpowania musi byæ zabezpieczona wadium w kwocie 4 000,00 PLN (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych).2. Wadium musi zostaæ wniesione najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert i obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³±cznik Nr 2 do SWZ – sk³ada ka¿dy z Wykonawców.2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pe³nomocnik ustanowiony do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia sk³ada o¶wiadczenie wykonawców wystêpuj±cych wspólnie – Za³±cznik Nr 3.
4. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6. Je¿eli oferta wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zosta³a wybrana, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
7. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej:
a) warunek opisany w Rozdziale V w pkt I winien spe³niæ ka¿dy z podmiotów osobno. Dokument na potwierdzenie spe³niania warunku ka¿dy z podmiotów obowi±zany jest z³o¿yæ osobno.
b) ka¿dy warunek opisany w Rozdziale V w pkt II zostaje spe³niony ³±cznie przez podmioty sk³adaj±ce ofertê wspólnie.
Dokument / dokumenty na potwierdzenie spe³niania ka¿dego z warunku udzia³u w postêpowaniu ka¿dy z podmiotów obowi±zany jest z³o¿yæ osobno, w swoim zadeklarowanym zakresie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postêpowania w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:A/ zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na roboty objête umow± w zakresie dotycz±cym niezrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie o zmianê stawki.
B/ przed³u¿aj±cy siê czas trwania procedur administracyjnych poprzez wyst±pienie opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli okres za³atwienia sprawy przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, o ile Wykonawca nie ponosi za to odpowiedzialno¶ci.
C/ w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie warto¶ci zamówienia),
D/ niedotrzymanie pierwszego terminu umownego wyniknie z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego.
E/ przypadki losowe (np. awarie urz±dzeñ, itp.).
F/ wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót.
G/ zmiany danych lub przekszta³cenia stron umowy.
H/ w przypadku zmian dopuszczonych przepisami prawa w szczególno¶ci art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wy¿ej wymienione zmiany mog± skutkowaæ zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy lub terminu realizacji przedmiotowego zamówienia.
3. Wszystkie wprowadzone zmiany do umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://lubin.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-29 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-27
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- "Wycinka krzewów oraz samosiewów drzew tworz±cych zakrzewienia wraz z karczowaniem korzeni, rosn±cych w pasach dróg powiatowych oraz dróg wewnêtrznych na terenie Powiatu Lubiñskiego."
- Naprawa uk³adu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Zespole Szkó³ nr 2 w Lubinie ul. Szpakowa 1"
- Rozbudowa o¶wietlenia ulicznego w m. Zimna Woda - dz. 53; 40; 28/2 gm. Lubin - etap 1.
wiêcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT £AZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzêdach Skarbowych podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wroc³awiu.
- Modernizacja pomieszczeñ budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Zagórz, dawny zespó³ klasztorny Karmelitów Bosych (XVIII w.): konserwacja i zabezpieczenie murów obronnych
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.