Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00143383/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
- 2021/BZP 00153457/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-19
- 2021/BZP 00209585/01 - Wynik z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00220253/01 - Wynik z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00225118/01 - Wynik z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Cykliczne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312567
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 4
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 843 33 97
1.5.8.) Numer faksu: 15 843 33 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-publ@szpital-stw.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Cykliczne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f20cb82a-f9a2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00212949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004181/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 „Cykliczne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143383/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Spr. 869ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211231,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: „Cykliczne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli” w okresie 3 lat, licząc od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), formularzem asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz wymaganiami zawartymi w SWZ.2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 79399,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: „Cykliczne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli” w okresie 3 lat, licząc od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), formularzem asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz wymaganiami zawartymi w SWZ.2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 19948,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: „Cykliczne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli” w okresie 3 lat, licząc od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), formularzem asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz wymaganiami zawartymi w SWZ.2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 111883,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Informujemy Państwa ,powołując się na art. 255 pkt.7 obowiązującej ustawy Prawo zamówień
publicznych ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1129 z 2021r
ze zm.) postępowanie przetargowe zostało przez Zamawiającego unieważnione.
Uzasadnienie :
Wykonawca w/w zadaniu uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Informujemy Państwa ,powołując się na art. 255 pkt.7 obowiązującej ustawy Prawo zamówień
publicznych ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1129 z 2021r
ze zm.) postępowanie przetargowe zostało przez Zamawiającego unieważnione.
Uzasadnienie :
Wykonawca w/w zadaniu uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Informujemy Państwa ,powołując się na art. 255 pkt.7 obowiązującej ustawy Prawo zamówień
publicznych ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1129 z 2021r
ze zm.) postępowanie przetargowe zostało przez Zamawiającego unieważnione.
Uzasadnienie :
Wykonawca w/w zadaniu uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Informujemy Państwa ,powołując się na art. 255 pkt.7 obowiązującej ustawy Prawo zamówień
publicznych ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1129 z 2021r
ze zm.) postępowanie przetargowe zostało przez Zamawiającego unieważnione.
Uzasadnienie :
Wykonawca w/w zadaniach uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup wózka widłowego, pakowarki do worków oraz zestawu łączności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczniów klas sportowych (64 uczestników) PSP 12 podczas obozu sportowego w 2025 r.
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego dla jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
- Dostawy artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





