eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoPrzebudowa i rozbudowa budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego sp. z o.o. z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz części Bloku Operacyjnego wraz z wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2021-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego sp. z o.o. z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz części Bloku Operacyjnego wraz z wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 243574111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego sp. z o.o. z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz części Bloku Operacyjnego wraz z wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf652365-eac9-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00212831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010536/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa i rozbudowa budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego Sp. z o.o. z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz części Bloku Operacyjnego wraz z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124818/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2021.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4505157,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego sp. z o.o. (dalej zwanego również „Użytkownikiem” lub „Szpitalem”) w zakresie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz sąsiadujących z nim wskazanych pomieszczeń Bloku Operacyjnego: śluzy pacjenta, śluz szatniowych personelu oraz sali nadzoru poznieczuleniowego; a także dostawa wyposażenia. Roboty budowlane prowadzone będą na działce ewidencyjnej nr 1036/35, obręb Kościuszków.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 1A do SWZ, obejmująca:
a) Projekt budowlany, obejmujący:
- Projekt zagospodarowania terenu (PZT),
- Architekturę i technologię,
- Konstrukcję,
- Instalacje sanitarne,
- Instalacje elektryczne silnoprądowe,
- Teletechnikę;
b) Projekt wykonawczy, obejmujący:
- Architekturę i technologię,
- Wyposażenie,
- Konstrukcję,
- Instalacje sanitarne,
- Instalacje elektryczne silnoprądowe,
- Teletechnikę,
- Gazy medyczne;
c) Dokumentację badań podłoża gruntowego z opinią geotechniczną;
2) Przedmiary robót – załącznik nr 1B do SIWZ, obejmujące:
a) przedmiar – branża budowlana,
b) przedmiar – branża sanitarna,
c) przedmiar – branża elektryczna,
d) przedmiar – branża teletechniczna,
e) przedmiar – gazy medyczne,
f) przedmiar – wyposażenie;
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiały poglądowo – informacyjne);
3) Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1C do SIWZ, obejmujące:
a) branżę budowlaną,
b) branżę sanitarną,
c) branżę elektryczną,
d) branżę teletechniczną,
e) gazy medyczne.
3. UWAGA: przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie wyposażenia objęta jest dostawa wyposażenia szczegółowo wymienionego i opisanego w załączniku nr 1A do SWZ, w Projekcie wykonawczym w części Wyposażenie w:
1) Zestawieniu wyposażenia 1 – wysoki parter (załącznik nr 1 do Projektu wyposażenia);
2) Zestawieniu wyposażenia 2 – wysoki parter (załącznik nr 2 do Projektu wyposażenia);
3) Opisie minimalnych wymagań techniczno – użytkowych wyposażenia 1 (załącznik nr 3 do Projektu wyposażenia);
4) Opisie minimalnych wymagań techniczno – użytkowych wyposażenia 2 (załącznik nr 4 do Projektu wyposażenia).
4. Gwarancja i rękojmia:
1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane oraz instalacyjne, wykonane instalacje oraz dostarczone i zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. (Ostateczny termin gwarancji i rękojmi wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności:
a) roboty budowlane,
b) roboty instalacyjne,
c) wykonane instalacje,
d) dostarczone i zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
3) Gwarancja obejmuje:
a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji,
b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń,
c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania w imieniu Zamawiającego i Użytkownika pozytywnych końcowych odbiorów przez służby zewnętrzne, w szczególności przez: Straż Pożarną, Sanepid, UDT i innych niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu budowlanego, jak i zapewnienia czynnego udziału w odbiorach przez te służby oraz poniesienia związanych z tym kosztów.
6. Po uzyskaniu pozytywnych odbiorów, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowania kompletu dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu budowlanego, i
2) złożenie tego wniosku w imieniu Zamawiającego i Użytkownika do właściwego organu Nadzoru budowlanego, oraz
3) uzyskania w imieniu Zamawiającego i Użytkownika pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego od właściwego organu Nadzoru budowlanego i przekazanie go Zamawiającemu i Użytkownikowi najpóźniej do dnia odbioru końcowego robót;
Dokonanie przez Zamawiającego i Użytkownika końcowego odbioru robót i uznanie, iż zamówienie zostało wykonane uzależnione jest od przekazania przez Wykonawcę Zamawiającemu i Użytkownikowi pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego, o którym mowa powyżej.
7. W związku z tym, że prace prowadzone będą na czynnym obiekcie, w którym świadczone są usługi medyczne, Wykonawca będzie musiał w trakcie prowadzenia robót w szczególności uwzględnić następujące uwarunkowania, w celu wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem Szpitala:
1) prowadzić roboty w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie Szpitala, w szczególności sąsiadujących z miejscem prowadzenia robót budowlanych oddziałów i pomieszczeń i nie zagrażający bezpieczeństwu pacjentów i personelu Szpitala;
2) przy organizacji zaplecza budowy uwzględnienie konieczności zapewnienia przejezdności ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie zajmowanym przez Szpital, w szczególności dla dojazdu karetek ratunkowych oraz pojazdów Użytkownika, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu pacjentów i personelu Szpitala;
3) uzgadniania z Użytkownikiem terminów i kolejności wykonywania ciężkich robót tak aby nie wpływały one negatywnie na prowadzenie procesu leczniczego w lokalizacjach nie objętych zakresem robót;
4) w związku z charakterem działalności Użytkownika i dodatkowo aktualną sytuacją epidemiczną Wykonawca omawiał będzie i uzgadniał kolejne etapy realizacji robót z Użytkownikiem i Zamawiającym;
5) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń sąsiadujących z placem budowy oraz miejscami wykonywania robót przed uszkodzeniami mogącymi wynikać z procesu wykonywania robót budowlanych objętych zamówieniem;
6) wszelkie wyłączenia, przełączenia czy odłączenia instalacji np. elektrycznej, sanitarnej, gazów medycznych, które mają wpływ na prawidłowe funkcjonowanie pozostałej części Szpitala nie objętej przedmiotowym zamówieniem Wykonawca musi zgłosić Użytkownikowi i Zamawiającemu. Przystąpienie do takich prac winno być poprzedzone uzyskaniem zgody odpowiednich, upoważnionych komórek organizacyjnych Użytkownika. Wszelkie wyłączenia nie mogą zakłócać bieżącej pracy Szpitala i stanowić dodatkowych utrudnień w realizacji świadczenia usług medycznych.
8. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Zamawiający wraz z Użytkownikiem umożliwią Wykonawcom zapoznanie się z miejscem realizacji zamówienia poprzez umożliwienie Wykonawcom odbycia wizji lokalnej. Ze względu na fakt, iż wizja lokalna odbywała się będzie na terenie i w pomieszczeniach działającego Szpitala oraz ze względu na panującą sytuację epidemiczną w celu odbycia wizji lokalnej Wykonawca musi z wyprzedzeniem poinformować o tym Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu. Zamawiający w uzgodnieniu z Użytkownikiem wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej, w celu jak najsprawniejszego przeprowadzenia tego procesu i zminimalizowania zagrożenia wynikającego z aktualnej sytuacji epidemicznej w kraju, ani Zamawiający ani Użytkownik nie będą udzielać odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego uczestnictwa w wizji lokalnej, Wykonawców którzy składać będą oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Dokumentacji projektowej, Przedmiarach robót i SST. W przypadku stosowania rozwiązań równoważnych należy zwrócić szczególną uwagę na kompatybilność elementów i założenia działania poszczególnych systemów i instalacji.
10. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców składania wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Dokumentacji projektowej (załącznik nr 1A do SWZ), jednocześnie zastrzega sobie prawo żądania przedstawiania dokumentów, o których mowa w Dokumentacji projektowej (załącznik nr 1A do SWZ) na etapie realizacji zamówienia publicznego (tj. po zawarciu umowy z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza).
11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń.
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5553783,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5977000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5553783,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKB S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 100383191

7.3.3) Ulica: Gwiaździsta

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-651

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- Roboty budowlane: Rozbiórkowe; ziemne; konstrukcyjne; fundamentowe; dekarskie; wykończeniowe; sufity; stolarka okienna i drzwiowa; posadzki; elewacje; zagospodarowanie terenu;
- Instalacje i sieci sanitarne: Sieci i Instalacje wod-kan ; c.o.; wentylacja; klimatyzacja;
- Instalacje gazów medycznych;
- Sieci i instalacje elektryczna i teletechniczna w tym SSP; CCTV; KD; System przyzywowy; Telewizja naziemna; Instalacja nagłośnieniowa; okablowanie strukturalne;
- Dostawa i montaż wyposażenia.

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5553783,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie inwestycyjne „Przebudowa i rozbudowa budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego sp. z o.o. z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz części Bloku Operacyjnego wraz z kompletnym wyposażeniem” dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.