eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia MałaBudowa infrastruktury edukacyjnej- przedszkole w Krynicznie, gm. Wisznia Mała w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury edukacyjnej- przedszkole w Krynicznie, gm. Wisznia Mała w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznia Mała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934897

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wiszniamala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury edukacyjnej- przedszkole w Krynicznie, gm. Wisznia Mała w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-473be570-c7ad-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027075/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa infrastruktury edukacyjnej - przedszkola w Krynicznie, gm. Wisznia Mała

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141593/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.11.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7093323,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Budowa infrastruktury edukacyjnej- przedszkole w Krynicznie, gm. Wisznia Mała w formule zaprojektuj i wybuduj z przygotowaniem i zagospodarowaniem terenu obejmującej m.in.:
a. budowę dwukondygnacyjnego niepodpiwniczonego budynku przedszkola o powierzchni użytkowej min. 680m2 wykonanego w technologii tradycyjnej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr 24/9, 211 obręb Kryniczno.
Budynek składać się będzie z 4 sal oddziałowych (3 sale przedszkolne i 1 oddział żłobkowy) na łączną ilość dzieci min. 96, każda z własnym węzłem sanitarnym i magazynkiem podręcznym, sali jadalnianej na 50 miejsc oraz szatni z bezpośrednim dostępem od strony komunikacji wewnętrznej.
Przedszkole wyposażone będzie w blok rozdziału żywienia. Obiekt zostanie wyposażony w niezbędne pomieszczenia techniczne, magazynowe itp. Sale oddziałowe na parterze z bezpośrednim wyjściem na zewnątrz.
Wymagana szczelność powietrzna budynku powinna wynosić, dla różnicy ciśnienia na przegrodzie zewnętrznej 50 Pa – nie więcej niż 1,0 wymiany powietrza na godzinę (n50 < 1,0 h-1 wg PN EN 13829).
b. budowę wszelkich niezbędne przyłączy instalacyjnych.
c. przygotowanie i zagospodarowanie terenu w tym.: budowę placu zabaw o pow. ok 371m2 o nawierzchni poliuretanowej, wykonanie trawników i nasadzenia krzewów i drzew, montaż urządzeń małej infrastruktury i ogrodzenia oraz wykonanie ciągów pieszo-jezdnych i chodników
d. przebudowa kolidującej infrastruktury technicznej, w tym m.in. skoczni do skoku w dal, oświetlenia zewnętrznego
e. dostawy wyposażenia budowlanego i instalacyjnego
Uwaga !!!!!!
1). Zamawiający informuje, że:
a. inwestycja będzie realizowana na części dz. 24/9 i 211. Zakres robót określony został w załączniku graficznym stanowiącym integralną część do niniejszej SWZ.
b. przy obliczaniu powierzchni użytkowej należy się kierować normą PN-ISO 9836:1997
c. przed przekazaniem placu budowy dokona wycinki drzew, na które wymagana jest decyzja na wycinkę, usunięcie karp leży po stronie Wykonawcy
d. kolizyjna sieć wodociągowa została przebudowana przez Zamawiającego.
2) Zamawiający załącza wstępne badania geotechniczne. Przedmiotowe badania stanowią jedynie materiał pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia i nie zwalniają Wykonawcy z wykonania własnych badań geotechnicznych zgodnie z zapisami OPZ.
2. Przedmiot umowy podzielony jest na dwie części:
1) Część Projektowa:
Przedmiotem umowy jest sporządzenie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego budowy budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programem funkcjonalno-użytkowym. (Dz. U. z 2020r. poz. 1609). Pełnobranżowe projekty budowlane i wykonawcze należy opracować na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego część II SWZ.
Na w/w zakres projektów budowlanych i wykonawczych składają opracowania szczegółowo określone w PFU stanowiącego integralną część niniejszej umowy.
2) Wykonawcza:
a) wykonanie wszystkich prac będących przedmiotem umowy zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem budowlanym (PB) i wykonawczym (PW),
b) dostawę i montaż wyposażenia budowlanego i instalacyjnego w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU),
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej po zrealizowaniu robót budowlanych.
3. Realizacja przedmiotu umowy obejmuje również postępowania formalno - prawne prowadzące do uzyskania niezbędnych uzgodnień, postanowień oraz decyzji administracyjnych wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę i prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie. Decyzja pozwolenia na użytkowanie musi być prawomocna w momencie podpisywania przez Strony protokołu odbioru przedmiotu umowy.
4. Szczegółowy zakres prac określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), załącznik graficzny określający zakres zamówienia oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiące integralne załączniki niniejszej Specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6180147,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9063000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6180147,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne ERA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971840735

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót budowlanych, branża sanitarna i elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6180147,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.