Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00121210/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wynajmu autokarów, busów i mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni – wyjazdy krajowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
dzp.us.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wynajmu autokarów, busów i mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni – wyjazdy krajowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29873a7f-df80-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.4.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 556037,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wynajem autokarów w celu przewozu osób – wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w KatowicachChorzowie i Sosnowcu w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności – badania naukowe, konferencje, szkolenia, zajęcia dydaktyczne, w tym wyjazdy w teren na praktyki, wyjazdy na zawody sportowe, koncerty itp.
2) zamówienie będzie realizowane co najmniej dwoma autokarami posiadającymi co najmniej 51 miejsc siedzących (z kierowcą włącznie) każdy,
3) Usługi będą realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, nie wcześniej jednak niż od dnia 12.06.2025 r
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 245666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wynajem autokarów w celu przewozu osób – wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w CieszynieChorzowie i Sosnowcu w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności – badania naukowe, konferencje, szkolenia, zajęcia dydaktyczne, w tym wyjazdy w teren na praktyki, wyjazdy na zawody sportowe, koncerty itp.
2) zamówienie będzie realizowane co najmniej jednym autokarem posiadającymi co najmniej 51 miejsc siedzących (z kierowcą włącznie),
3) Usługi będą realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, nie wcześniej jednak niż od dnia 10.03.2025 r
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 81018,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wynajem busów w celu przewozu osób – wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Katowicach Chorzowie i Sosnowcu w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności – badania naukowe, konferencje, szkolenia, zajęcia dydaktyczne, w tym wyjazdy w teren na praktyki, wyjazdy na zawody sportowe, koncerty itp.2) zamówienie będzie realizowane co najmniej dwoma busami posiadającym co najmniej 21 miejsc siedzących (z kierowcą włącznie) i 1 posiadającym co najmniej 18 miejsc siedzących (z kierowcą włącznie)
3) Usługi będą realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, nie później niż od dnia 30.04.2025 r (pierwsze zlecenie zamawiającego)
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 194166,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wynajem mikrobusów w celu przewozu osób – wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Katowicach Chorzowie i Sosnowcu w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności – badania naukowe, konferencje, szkolenia, zajęcia dydaktyczne, w tym wyjazdy w teren na praktyki, wyjazdy na zawody sportowe, koncerty itp.2) zamówienie będzie realizowane co najmniej jednym mikrobusem posiadającymi co najmniej 9 miejsc siedzących (z kierowcą włącznie) każdy
3) Usługi będą realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, od daty zawarcia umowy przez 12 miesięcy
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 35185,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212976,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212976,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe JULBUS, Tomasz Habzik, Daniel Nocoń, Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452550825
7.3.3) Ulica: Anieli Krzywoń 16
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90599,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90599,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe JULBUS, Tomasz Habzik, Daniel Nocoń, Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452550825
7.3.3) Ulica: Anieli Krzywoń 16
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90599,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195030,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223589,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jojko Dariusz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Przewozowe JAGER Jacek Germer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271425128
7.3.3) Ulica: Kluczborska 12 a
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-508
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223589,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że postępowanie w części D zostało unieważnione na podstawie przepisu art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, gdyż cena najkorzystniejszej oferty (tj. 60 480,00 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 38 000,00 zł) , a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego typu Quad na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej województwa śląskiego
- Wynajem i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach
- Dostawa zaawansowanego oprogramowania służącego do uniwersalnego pozyskiwania, wizualizacji, analizy oraz raportowania danych pomiarowych - 1 licencja wieczysta komercyjna
- Remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 w Katowicach
- Remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Katowicach
- Serwis oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 przy ul. Gierymskiego 7 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług nieregularnego transportu osób na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego.
- Świadczenie usług transportowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Rzgów w roku szkolnym 2025/2026
- Wynajem autokarów oraz busów wraz z kierowcą do przewozu zespołów folklorystycznych podczas 62. Tygodnia Kultury Beskidzkiej oraz 34. Międzynarodowych Spotkań Folklorystycznych
- "Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Korsze na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w roku szkolnym 2025/2026"
- Zorganizowanie otwartego spotkania integracyjnego dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej "Dzień pieczonego ziemniaka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.