Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa – wynajem autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób (zamówienie z podziałem na 2 części)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180692828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Anieli Krzywoń 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa – wynajem autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób (zamówienie z podziałem na 2 części)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-febaa8eb-d379-467c-8764-222c3afb5cb3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098518/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa-wynajem autobusów wraz z kierowcą celem przewozu osób(zamówienie z podziałem na 2 części)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12182493.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218249. W sytuacjach awaryjnych, w szczególności w przypadku braku działania Platformy zakupowej, Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej (z zastrzeżeniem składania ofert, dla których jedynym dopuszczalnym sposobem złożenia jest przekazanie za pośrednictwem platformy zakupowej). W takim przypadku komunikacja między Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta pod rygorem nieważności winna być sporządzona w języku polskim:
1) w formie elektronicznej tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub
2) w postaci elektronicznej tj. podpisana podpisem zaufanym (podpis zaufany składany za pomocą profilu zaufanego)
lub
3) w postaci elektronicznej tj. podpisana podpisem osobistym (podpis osobisty składany za pomocą dowodu osobistego e-dowodu)
- przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z wymogami ustawowymi lub przez ustanowionego pełnomocnika.
Ofertę, oświadczenia oraz inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania, w tym podmiotowe środki dowodowe Wykonawca przekazuje odpowiednio jako dokument elektroniczny bądź cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
Dla skutecznego przesłania dokumentów elektronicznych w niniejszym postępowaniu koniecznym jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r.
o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: 33wog.iodo@ron.mil.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w 33 WOG w Nowej Dębie przez okres 5 lat od dnia zakończenia roku kalendarzowego w którym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego było prowadzone, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Moniuszki 1a, 00-014 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp67/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – wynajem autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób z i do garnizonu Kielce. Autokary muszą być wyposażone w:
a) sprawną klimatyzację,
b) uchylne oparcia siedzeń z zagłówkami,
c) ogrzewanie postojowe,
d) pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera
oraz muszą spełniać normy emisji spalin obowiązujące w okresie realizacji usługi. Minimalna ilość miejsc siedzących wynosi 49 (z możliwością do 69 miejsc siedzących w jednym autokarze).
Zamawiający zastrzega możliwość zgłoszenia jednorazowo do 4 autokarów spełniających wymagania opisane powyżej. Ponadto autokary muszą być sprawne technicznie oraz posiadać aktualne okresowe badania techniczne.
Wszystkie wymagania Zamawiającego związane z realizacją niniejszej usługi opisane zostały w załącznikach do Specyfikacji Warunków Zamówienia tj. Opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy. Przewidywana ilość kilometrów do przejechania wynosi – 12 000 km.
Wskazana wartość części zamówienia dotyczy również zamówienia powtórzeniowego o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PraZamPub.
4.2.5.) Wartość części: 228960,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7) w zw. z art. 305 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, iż przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zgodnie z przywołanym powyżej przepisem „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości”.
Wartość zamówienia, o którym mowa w niniejszym punkcie została uwzględniona przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia i wynosi:
Część 1 - 114 480,00 zł netto.
W przypadku udzielenia zamówienia zgodnie z dyspozycją art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający będzie stosował przepisy dedykowane dla zamówień z wolnej ręki. Zamawiający podejmie czynności zmierzające do zawarcia nowej umowy z Wykonawcą z którym uprzednio została zawarta umowa w zakresie danej części. Przedmiotem zamówienia powtórzeniowego będzie wynajem autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób z i do garnizonu Kielce.
Wielkość i zakres zamówienia powtórzeniowego uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego oraz posiadanych środków finansowych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny wyłącznie ofert niepodlegających odrzuceniu.
Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie oddzielnie.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:
WARTOŚĆ OFERTY BRUTTO -100 pkt
Oferty zostaną ocenione według poniższego wzoru:
WARTOŚĆ OFERTY BRUTTO - waga 100 pkt
C=Cn/Cb x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 100 pkt;
Cn – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;
CB – zaproponowana cena oferty badanej.
Zamawiający w toku badania i oceny ofert poprawi w ofercie:
oczywiste omyłki pisarskie;
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamówienie udzielone zostanie Wykonawcy, który:
spełni wymagania określone w niniejszej SWZ;
przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanym kryterium oceny ofert – „WARTOŚĆ OFERTY BRUTTO”.
Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody o której mowa w zdaniu poprzedzającym Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została kolejno najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Za najkorzystniejszą ofertę (w zakresie danej części) zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie (w zakresie danej części postępowania), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Zasady składania ofert dodatkowych określone zostaną w stosownym wezwaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – wynajem autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób z i do garnizonu Sandomierz, Nowa Dęba oraz m. Ostrowiec Świętokrzyski, m. Lipa. Autokary muszą być wyposażone w:
a) sprawną klimatyzację,
b) uchylne oparcia siedzeń z zagłówkami,
c) ogrzewanie postojowe,
d) pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera
oraz muszą spełniać normy emisji spalin obowiązujące w okresie realizacji usługi. Minimalna ilość miejsc siedzących wynosi 49 (z możliwością do 69 miejsc siedzących w jednym autokarze).
Zamawiający zastrzega możliwość zgłoszenia jednorazowo do 4 autokarów spełniających wymagania opisane powyżej. Ponadto autokary muszą być sprawne technicznie oraz posiadać aktualne okresowe badania techniczne.
Wszystkie wymagania Zamawiającego związane z realizacją niniejszej usługi opisane zostały w załącznikach do Specyfikacji Warunków Zamówienia tj. Opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy. Przewidywana ilość kilometrów do przejechania wynosi – 18 000 km.
Wskazana wartość części zamówienia dotyczy również zamówienia powtórzeniowego o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PraZamPub.
4.2.5.) Wartość części: 343440,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7) w zw. z art. 305 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, iż przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zgodnie z przywołanym powyżej przepisem „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości”.
Wartość zamówienia, o którym mowa w niniejszym punkcie została uwzględniona przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia i wynosi:
Część 2 - 171 720,00 zł netto.
W przypadku udzielenia zamówienia zgodnie z dyspozycją art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający będzie stosował przepisy dedykowane dla zamówień z wolnej ręki. Zamawiający podejmie czynności zmierzające do zawarcia nowej umowy z Wykonawcą z którym uprzednio została zawarta umowa w zakresie danej części. Przedmiotem zamówienia powtórzeniowego będzie wynajem autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób z i do garnizonu Sandomierz, Nowa Dęba oraz m. Ostrowiec Świętokrzyski, m. Lipa.
Wielkość i zakres zamówienia powtórzeniowego uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego oraz posiadanych środków finansowych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny wyłącznie ofert niepodlegających odrzuceniu.
Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie oddzielnie.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:
WARTOŚĆ OFERTY BRUTTO -100 pkt
Oferty zostaną ocenione według poniższego wzoru:
WARTOŚĆ OFERTY BRUTTO - waga 100 pkt
C=Cn/Cb x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 100 pkt;
Cn – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;
CB – zaproponowana cena oferty badanej.
Zamawiający w toku badania i oceny ofert poprawi w ofercie:
oczywiste omyłki pisarskie;
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamówienie udzielone zostanie Wykonawcy, który:
spełni wymagania określone w niniejszej SWZ;
przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanym kryterium oceny ofert – „WARTOŚĆ OFERTY BRUTTO”.
Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody o której mowa w zdaniu poprzedzającym Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została kolejno najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Za najkorzystniejszą ofertę (w zakresie danej części) zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie (w zakresie danej części postępowania), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Zasady składania ofert dodatkowych określone zostaną w stosownym wezwaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.
2) warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do świadczenia usług na wykonywanie krajowego (lub międzynarodowego) transportu drogowego osób, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.
Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo Zamówień Publicznych „Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane”.
3) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.
4) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (stosunek bezpośredni ) lub będzie dysponował (stosunek pośredni ) przez cały okres realizacji zamówienia minimum 4 autokarami o ilości miejsc siedzących wynoszącej od 49 do 69 miejsc, których rok produkcji nie jest wcześniejszy niż 2010 rok.
Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo Zamówień Publicznych „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane”. Powyższe oznacza, że autokarami ma dysponować ten z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który faktycznie będzie realizował usługę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne potwierdzające,
że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (członkowie Konsorcjum/wspólnicy Spółki Cywilnej), oświadczenie o którym mowa powyżej w części odnoszącej się do braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oddzielnie. Oświadczenie, o którym mowa powyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, tj. opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych;
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo Zamówień Publicznych – wzór oświadczenia będzie stanowił załącznik do wezwania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne potwierdzające,
że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (członkowie Konsorcjum/wspólnicy Spółki Cywilnej), oświadczenie o którym mowa powyżej w części odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu składa ten z Wykonawców, który wykazuje ich spełnienie.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej stanowi dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, tj. opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
2) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo Zamówień Publicznych (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
Oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, tj. opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (w przypadku Wykonawców polegających na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby), stanowiące załącznik do niniejszej SWZ. Podmiot udostępniający zasoby zobowiązany jest złożyć swoje zobowiązanie pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, tj. opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej tj.:
Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego (lub międzynarodowego) przewozu osób wydane przez uprawniony organ;
2) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
Wykazu autokarów sporządzonego przez Wykonawcę według załącznika do SWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Podmiotowe środki dowodowe Wykonawca zobowiązany jest złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, tj. opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum / wspólnicy Spółki Cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;
2) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp - fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (pełnomocnictwa lub innych dokumentów z których wynikać będzie fakt ustanowienia pełnomocnika);
3) pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument z którego treści będzie wynikało umocowanie ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć wraz z ofertą;
5) na każdym etapie postępowania, Zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku do SWZ tj. projekt umowy – jeden projekt dla wszystkich części postępowania.Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie określonym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218249
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca będzie świadczył usługę przewozu osób na podstawie uprzednio złożonego zgłoszenia potrzeby realizacji usługi. Zgłoszenie zostanie przesłane Wykonawcy na adres mailowy wskazany w umowie. Rozpoczęcie realizacji usługi nastąpi w dniu i o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego.Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przewozu osób tj. kierowania pojazdem (kierowca autokaru) z wyłączeniem kadry kierowniczej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału z postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Na ofertę składa się Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. Do oferty należy dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
2) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tj. członkowie Konsorcjum oraz wspólnicy Spółki Cywilnej,
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie
art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców polegających na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby), stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
Wyżej wymienione dokumenty Wykonawca składa wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (lub Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie ppkt 3)), sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki do SWZ.
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (mocodawca) lub notariusza.
Cenę ofertową, na podstawie której dokonany zostanie wybór najkorzystniejszej oferty (w zakresie każdej części oddzielnie) – zgodnie z założonym kryterium oceny ofert – stanowi całkowite wynagrodzenie Wykonawcy jakie może on uzyskać z tytułu realizacji niniejszego zamówienia.
Wykonawcy kalkulując cenę oferty zobowiązani są uwzględnić nową stawkę minimalnego wynagrodzenia za pracę obowiązująca od 1 stycznia 2026r., zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2025r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026r.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- "Usługa - wynajem autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób (zamówienie z podziałem na 2 części)"
- Usługa prania wodnego i chemicznego z pełnym wykończeniem oraz dezynfekcja obuwia (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Usługa-przegląd i konserwacja sprzętu Służby Żywnościowej
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego na rok 2026
- Dostawa monitora do inwazyjnego pomiaru parametrów hemodynamicznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu Poprawa bezpieczeństwa miasta i gminy - wydatki bieżące
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2026 r. Pakiet nr 2 - usługa dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół "tzw. kilometrówka"
- Świadczenie usług nieregularnego transportu osób na terenie kraju dla 12.WOG w Toruniu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
- "Usługa - wynajem autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób (zamówienie z podziałem na 2 części)"
- Usługa transportu drogowego osób na terenie Polski dla jednostek i instytucji wojskowych
- Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Zwierzyn w 2026
- "Dowóz uczniów z terenu Gminy Glinojeck do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





