Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00145874/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025 (powt).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE CZARNKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004612071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybaki 3
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 253 02 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cus.ugczarnkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cus.ugczarnkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-683d017f-357e-4d1c-b7a7-f7519012b2071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025 (powt).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-683d017f-357e-4d1c-b7a7-f7519012b207
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: Paleta Pokoleń - kompleksowy system usług społecznych w gminie Czarnków współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW), Priorytetu 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym, Działania 6.13 Usługi społeczne i zdrowotne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 08/CUS/PZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 76320,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej tj. usługi objęcia opieką nad osobą niepełnosprawną potrzebują wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (udzielanie pomocy i organizowanie wsparcia osobie niepełnosprawnej) - w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego, zawodowego, edukacyjnego. W zależności od potrzeb osoby z niepełnosprawnością usługa może obejmować też opiekę higieniczną oraz pomoc w czynnościach fizjologicznych. Usługa jest skierowana do osób z niepełnosprawnością, w szczególności do osób o znacznym i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, z niepełnosprawnością sprzężoną lub z niepełnosprawnością intelektualną.
Czas realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej iż 25.03.2025) do 2025-12-31
Czas realizacji usługi: od poniedziałku do niedzieli (z wyłączeniem świąt), w godzinach: 8:00 - 20:00.
Łączna liczba godzin usługi: 1440 godzin.
Liczba godzin została zaplanowana wg założenia, że usługą asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością zostanie objętych 4 osoby (rodziny), przy czym każda z osób (rodzin) otrzyma średniomiesięcznie 30 – 36 godzin wsparcia. Liczba godzin wsparcia na jedną osobę (rodzinę) może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb rodziny. Wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową opierającą się o ww. założenia i możliwą do realizacji w ramach przedmiotowego Zamówienia. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin realizowanych w ramach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby godzin w okresie realizacji zamówienia o nie więcej niż 20% wskazanej powyżej wartości lub zmniejszenia liczby godzin w trakcie realizacji zamówienia, jednak o nie więcej niż 30 % wskazanej powyżej wartości.
Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Czarnków, powiat czarnkowsko-trzcianecki, woj. wielkopolskie – w miejscu zamieszkania osoby (rodziny) objętej usługą asystencką. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69120 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69120 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Inwestycji Społecznych Przedsiębiorstwo Społeczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631702767
7.3.3) Ulica: Brzozowa 23
7.3.4) Miejscowość: Tarłów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-515
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INWESTYCJI SPOŁECZNYCH - PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi opiekuńcze i zdrowotne dla uczestników projektu pn. ,,Przystań Pluskowęsy" w Gminie Chełmża z podziałem na zadania
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję do celów prewencyjnych i procesowych
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników OPI PIB oraz członków ich rodzin.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.