Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168385/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI OPIEKUŃCZE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU „POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KOLUSZKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590006215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzezińska 32
1.5.2.) Miejscowość: Koluszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 714-58-25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@mgopskoluszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopskoluszki.bip.wikom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI OPIEKUŃCZE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU „POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a7bf4a4-0be3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00211469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00168063/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 USŁUGI OPIEKUŃCZE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU „POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ZAMÓWIENIE PUBLICZNE REALIZOWANE JEST W RAMACH PROJEKTU PN.: „POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH” (NR PROJEKTU: RPLD.09.02.02-10-A007/20), WSPÓŁFINANSOWANEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168385/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 705600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług opiekuńczych dla łącznie 10 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 336 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 3360 h zegarowych, w okresie od 09.2021 r. do 05.2023 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 117600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług opiekuńczych dla łącznie 10 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 336 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 3360 h zegarowych, w okresie od 09.2021 r. do 05.2023 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 117600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług opiekuńczych dla łącznie 10 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 336 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 3360 h zegarowych, w okresie od 09.2021 r. do 05.2023 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 117600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług opiekuńczych dla łącznie 10 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 336 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 3360 h zegarowych, w okresie od 09.2021 r. do 05.2023 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 117600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług opiekuńczych dla łącznie 10 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 336 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 3360 h zegarowych, w okresie od 09.2021 r. do 05.2023 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 117600,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług opiekuńczych dla łącznie 10 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 336 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 3360 h zegarowych, w okresie od 09.2021 r. do 05.2023 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 117600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu realizowane w ramach projektu „Pomocna dłoń - Koluszkowskie Centrum Usług Opiekuńczych” na każdą z części postępowania wpłynęły dwie oferty. W toku badania ofert stwierdzono, że wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Zgodnie z przedstawionym powyżej stanem faktycznym, w ramach do Zamawiającego nie wpłynęła oferta niepodlegająca odrzuceniu. Jedna oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 została odrzucona z powodu niezgodności oferty z przepisami ustawy. Jedna oferta została odrzucona zgodnie z art. 226 ust1 pkt 2 c) tj. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu realizowane w ramach projektu „Pomocna dłoń - Koluszkowskie Centrum Usług Opiekuńczych” na każdą z części postępowania wpłynęły dwie oferty. W toku badania ofert stwierdzono, że wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Zgodnie z przedstawionym powyżej stanem faktycznym, w ramach do Zamawiającego nie wpłynęła oferta niepodlegająca odrzuceniu. Jedna oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 została odrzucona z powodu niezgodności oferty z przepisami ustawy. Jedna oferta została odrzucona zgodnie z art. 226 ust1 pkt 2 c) tj. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu realizowane w ramach projektu „Pomocna dłoń - Koluszkowskie Centrum Usług Opiekuńczych” na każdą z części postępowania wpłynęły dwie oferty. W toku badania ofert stwierdzono, że wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Zgodnie z przedstawionym powyżej stanem faktycznym, w ramach do Zamawiającego nie wpłynęła oferta niepodlegająca odrzuceniu. Jedna oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 została odrzucona z powodu niezgodności oferty z przepisami ustawy. Jedna oferta została odrzucona zgodnie z art. 226 ust1 pkt 2 c) tj. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu realizowane w ramach projektu „Pomocna dłoń - Koluszkowskie Centrum Usług Opiekuńczych” na każdą z części postępowania wpłynęły dwie oferty. W toku badania ofert stwierdzono, że wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Zgodnie z przedstawionym powyżej stanem faktycznym, w ramach do Zamawiającego nie wpłynęła oferta niepodlegająca odrzuceniu. Jedna oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 została odrzucona z powodu niezgodności oferty z przepisami ustawy. Jedna oferta została odrzucona zgodnie z art. 226 ust1 pkt 2 c) tj. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu realizowane w ramach projektu „Pomocna dłoń - Koluszkowskie Centrum Usług Opiekuńczych” na każdą z części postępowania wpłynęły dwie oferty. W toku badania ofert stwierdzono, że wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Zgodnie z przedstawionym powyżej stanem faktycznym, w ramach do Zamawiającego nie wpłynęła oferta niepodlegająca odrzuceniu. Jedna oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 została odrzucona z powodu niezgodności oferty z przepisami ustawy. Jedna oferta została odrzucona zgodnie z art. 226 ust1 pkt 2 c) tj. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu realizowane w ramach projektu „Pomocna dłoń - Koluszkowskie Centrum Usług Opiekuńczych” na każdą z części postępowania wpłynęły dwie oferty. W toku badania ofert stwierdzono, że wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Zgodnie z przedstawionym powyżej stanem faktycznym, w ramach do Zamawiającego nie wpłynęła oferta niepodlegająca odrzuceniu. Jedna oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 została odrzucona z powodu niezgodności oferty z przepisami ustawy. Jedna oferta została odrzucona zgodnie z art. 226 ust1 pkt 2 c) tj. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
- Dostawa samochodu specjalnego lekkiego operacyjnego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Koluszkach
- Dostawa specjalnego lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej powiatu łódzkiego wschodniego z siedzibą w Koluszkach
- Przebudowa ulicy Traugutta w Koluszkach.
- Budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Koluszki.
- Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Koluszki.
- Zakup biurek z regulacją wysokości oraz ergonomicznych foteli w ramach projektu pn. ,, Pracuj bezpiecznie w Gminie Koluszki ".
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Gminy Zakrzewo w 2026 r.
- Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
- Świadczenie usług animacji środowiskowej w okresie od października 2025 r. do czerwca 2027 r. w ramach projektu pt. "Zwiększanie spójności społecznej w Gminie Krzczonów"
- Świadczenie usług w ramach zadania "USŁUGI OPIEKUŃCZE I SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE NA TERENIE GMINY BARANOWO".
- "Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu"
- "Usługi społeczne realizowane przez podmioty ekonomii społecznej w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.