eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Renowacja lokalu MOPS w budynku położonym przy ul. Fabrycznej 19 - Tryb zaprojektuj i wybuduj wraz z nadzorem autorskim"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja lokalu MOPS w budynku położonym przy ul. Fabrycznej 19
– Tryb zaprojektuj i wybuduj wraz z nadzorem autorskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-306b78c3-c321-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Renowacja lokalu MOPS w budynku położonym przy ul. Fabrycznej 19
– Tryb zaprojektuj i wybuduj wraz z nadzorem autorskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-306b78c3-c321-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Renowacja lokalu MOPS w budynku położonym przy ul. Fabrycznej 19 – Tryb zaprojektuj i wybuduj wraz z nadzorem autorskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Szlakiem architektury włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna. Etap II”, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu nr UDA-RPLD.06.03.01-10-0001/20-00 z dnia 26.05.2021 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2621.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 800000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[numeracja zgodna z SWZ] 4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Renowacja lokalu MOPS w budynku położonym przy ul. Fabrycznej 19 – Tryb zaprojektuj i wybuduj wraz z nadzorem autorskim”
Budynek znajduje się w rejestrze zabytków, jest objęty wpisem do rejestru zabytków pod nr: nr rej. A/94 z 22.07.2010r., obejmujący Dom robotniczy z zabudowaniami gospodarczymi w II zespole K. Scheiblera.
A. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej do pozwolenia na budowę, która będzie obejmować:
a) wykonanie inwentaryzacji architektoniczno– budowlanej,
b) opracowanie kompleksowego projektu budowlanego i projektów technicznych. Dokumentacja będzie zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia wymagane ustawą Prawo Budowlane i innymi aktami prawnymi.
Dokumentacja powinna też zawierać wyposażenie ruchome poszczególnych pomieszczeń wraz z wykazem ilościowym (wyposażenie sanitarne).
Wraz z projektem Zamawiającemu zostaną przekazane następujące opracowania:
˗ kosztorysy Inwestorskie,
˗ przedmiary robót,
˗ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego,
d) uzgodnienie dokumentacji z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków wraz z uzyskaniem decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac na zabytku,
e) uzyskanie ostatecznego (prawomocnego) pozwolenia na budowę.
2) Zakres projektów budowlanych i technicznych obejmuje w szczególności:
a) rozbiórka posadzek, docieplenie posadzek i wykonanie posadzek drewnianych oraz z gresu,
b) poprawa efektywności cieplnej ścian szczytowych,
c) wykucie otworu szerokości ok. 3,5 m w formie ceglanego sklepienia łukowego wysokości min. 2,5 m między pomieszczeniami oznaczonymi w Programie funkcjonalno- użytkowym, rys. F19_19a_Załącznik nr 8 (str.1z9) jako pomieszczenia 12 jadalnia i 13 jadalnia w celu połączenia pomieszczeń w lokalu MOPS-u,
d) przebudowa wejściowych schodów do lokalu MOPS-u w elewacji zachodniej i przystosowanie go dla osób niepełnosprawnych (wykonanie ażurowej rampy),
e) konserwacja historycznej stolarki drewnianej drzwi wewnętrznych i dostawa stolarki projektowanej, montaż parapetów wewnętrznych,
f) wymiana instalacji sanitarnej (wodnej i kanalizacyjnej, C.O.) wraz z białym montażem,
g) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej,
h) skucie istniejących luźnych tynków i częściowe wykonanie nowych tynków wewnętrznych,
i) rozbiórka wtórnych okładzin ścian i sufitów,
j) instalacja czujek dymu w pomieszczeniach zgodnie zaleceniami z ekspertyzy technicznej dotyczącej warunków bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu,
k) montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
l) zabezpieczeniem p.-poż. stropów,
m) przebudowa części lokalu Domu Dziennego Pobytu w południowej części lokalu oraz lokalu nr 2 Galeria,
n) zaprojektowanie i wykonanie pomieszczeń kuchni obsługującej Dom Dziennego Pobytu bez dostawy urządzeń kuchennych.
3) Kompleksowe wykonanie prac budowlanych w oparciu o dokumentację projektową po ostatecznym uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę na odstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i projektów technicznych,
4) Prowadzenie nadzoru autorskiego,
5) Wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich wymaganych ustawą Prawo Budowlane i innymi aktami prawnymi odbiorów przez instytucje określone w prawie budowlanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1174650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1174650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1174650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIK–BUD Wiktorowicz Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8311638631

7.3.3) Ulica: ul. Piekarnicza 7

7.3.4) Miejscowość: Łask

7.3.5) Kod pocztowy: 98-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1174650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin Zakończenia Realizacji Inwestycji na dzień 30.11.2023 r., w tym:
1) Wykonanie projektu koncepcyjnego – do 30 dni od dnia zawarcia Umowy, tj. do dnia 10.06.2023 r.
2) Wykonanie Projektów Budowlanych wszystkich branż w celu uzyskania decyzji
o pozwoleniu na budowę - do 3 miesięcy od dnia zawarcia Umowy,
tj. do dnia 11.08.2023 r.
3) Wykonanie Projektów Wykonawczych wszystkich branż - do 4 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, tj. do dnia 11.09.2023 r.
4) Pełnienie nadzoru autorskiego do dnia zakończenia realizacji Inwestycji,
tj. do dnia 30.11.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.