Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00151907/01 - Og³oszenie z dnia 2021-08-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug przewozowych dzieci do Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie w latach 2021 - 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Siekierczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821569
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Siekierczyn 271
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siekierczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-818
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757221778
1.5.8.) Numer faksu: 756666150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.siekierczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
siekierczyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug przewozowych dzieci do Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie w latach 2021 - 20232.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b7d496f4-ff63-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00210092
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004791/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug przewozowych dzieci do Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiwicza w Siekierczynie w latach 2021 - 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00151907/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 248888,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na dowo¿eniu i odwo¿eniu uczniów z terenu Gminy Siekierczyn do Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie w okresie od 1 wrze¶nia 2021 r. do 30 czerwca 2023 r. wraz z zabezpieczeniem opieki nad uczniami w trakcie wykonywania us³ugi.
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja us³ug przewozowych na podstawie biletów miesiêcznych z ustawow± ulg± (zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów ¶rodkami publicznego transportu zbiorowego – Dz. U. 2018, poz. 295 ze zm.) przys³uguj±ca dzieciom i m³odzie¿y szkolnej uczêszczaj±cych do szkó³ i przedszkoli z terenu gminy Siekierczyn w 2021 roku na utworzonych przez Wykonawcê liniach regularnych, z pierwszeñstwem przejazdu dzieci i m³odzie¿y z biletem miesiêcznym ( w cenach biletów ustalonych w niniejszym postêpowaniu).
Wykonawca jest zobowi±zany umo¿liwiæ przejazdy dzieciom do szkó³ i z powrotem (na podstawie biletów miesiêcznych), w celu realizacji zajêæ lekcyjnych i pozalekcyjnych.
3. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - posiadaj± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla przynajmniej jednej z osób zarz±dzaj±cych firm± Wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia osoby na stanowisko kierowcy (plus kierowca dodatkowy/zastêpczy) i osoby na stanowisko opiekuna (plus opiekun dodatkowy/zastêpczy) podczas przejazdów dzieci w celu wykonania us³ugi stanowi±cej przedmiot zamówienia.
5. Na ka¿dym etapie realizacji umowy – Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ od Wykonawcy dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wskazanych do realizacji zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 268800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 268800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Komunikacji Samochodowej voyager Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131545737
7.3.3) Ulica: Jana Paw³a II 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lubañ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 268800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2023-06-30INNE PRZETARGI SIEKIERCZYN
wiêcej: przetargi SIEKIERCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Zespo³u Gru¼licy i Chorób P³uc w Koszalinie
- 69/TP/ZP/U/2024 - Us³ugi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w £odzi
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu zbiorowego o charakterze u¿yteczno¶ci publicznej w ramach funduszu rozwoju przewozów autobusowych
- ¦wiadczenie us³ugi transportowej dla uczestników projektu pn. "Dzi¶ uczeñ-jutro student"- powt.
- Wykonywanie us³ug przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie us³ug przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.