Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA W ZALESIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004710000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 12
1.5.2.) Miejscowość: Zelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446341028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@zelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.zelow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA W ZALESIU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a2530ed-87b0-466a-a67d-84916948c9cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00525805/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa transportowa na przewóz uczestników Klubu Seniora w Zalesiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„CUS II dla powiatu bełchatowskiego” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet 7: Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem, Działanie FELD.07.09.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a2530ed-87b0-466a-a67d-84916948c9cd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, e-mail: mgops@zelow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz za pośrednictwem e-mail: mgops@zelow.pl . Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” lub e-mail odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”)W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny)Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: mgops@zelow.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca komunikują się za pomocą poczty email, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości od Wykonawcy, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę, dla którego Zamawiający posiada pozytywny raport transmisji, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urząd. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1) (dalej jako RODO), informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie (dalej jako „Administrator” lub „M-GOPS”).
Dane kontaktowe Administratora:
a) adres: ul. Piotrkowska 12, 97-425 Zelów
b) telefon: (44) 634-10-28
c) e-mail: mgops@zelow.pl
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: kontakt@wbsystem.pl
3) Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.
4) Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
5) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, a ich niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może utrudnić lub uniemożliwić realizację celu.
6) Administrator udostępni Państwa dane osobowe innym odbiorcom, którzy w ramach umowy lub powierzenia przetwarzania danych wspierają Administratora od strony informatycznej, dostarczania korespondencji (operatorzy poczty tradycyjnej oraz elektronicznej), prawnej, oraz bankowości elektronicznej. Poza wskazanymi Administrator udostępni Państwa dane osobowe innym odbiorcom wyłącznie na podstawie przepisów prawa, w ramach przysługującego mu uprawnienia bądź w związku z koniecznością spełnienia ciążącego na nim obowiązku prawnego.
7) Administrator przetwarza Państwa dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z obowiązkiem archiwizacyjnym wynikającym z przepisów obowiązującego prawa.
8) Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, na zasadach określonych w art. 15 – 17 RODO;
a) ograniczenia przetwarzania, w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
b) przenoszenia danych, w przypadkach określonych w art. 20 RODO;
c) wniesienia sprzeciwu, w przypadkach określonych w art. 21 RODO;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
W celu skorzystania z praw o których mowa w pkt. 1 ppkt 8 lit a) - d) RODO należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.
9) W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Oznacza to, że żadne decyzje dotyczące osób, których dane dotyczą nie będą zapadać wyłącznie automatycznie oraz nie stosuje się ich profilowania. Administrator nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.3811-2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług transportowych dla uczestników Klubu Seniora w ramach projektu pn. „CUS II dla powiatu bełchatowskiego”, Zadanie 5 - Klub Seniora dla osób niesamodzielnych Zelów.
2. Transport odbywać się będzie na terenie miasta i gminy Zelów, wg trasy ustalonej z Kierownikiem Klubu Seniora, na podstawie harmonogramu świadczenia usługi transportu z możliwością jego aktualizacji.
Usługę transportową należy zapewnić dla przeciętnie 30 osób dziennie, osób niesamodzielnych do Klubu Seniora, adres: Zalesie nr 27, 97-425 Zelów.
3. Usługa transportowa będzie świadczona w dni robocze tj. 251 dni w roku 2026, przez 5 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach:
1) trasa poranna przywiezienie uczestników do siedziby Klubu Seniora na godz. 08:00.
Punktem początkowym, od którego liczone będą kilometry tej trasy jest adres zamieszkania pierwszej osoby, która danego dnia zostanie dowieziona.
Punktem końcowym, do którego liczone będą kilometry tej trasy będzie Klub Seniora w Zalesiu 27, 97-425 Zelów.
Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu.
2) trasa popołudniowa rozwiezienie uczestników Klubu Seniora od godz. 15:00.
W ramach trasy popołudniowej, zakończenie rozliczenia usługi następuje po odwiezieniu ostatniej osoby do jej adresu zamieszkania.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ustalenia różnych godzin dowozu i odwozu uczestników oraz do zmiany długości trasy wynikającej z rotacji uczestników. O w/w zmianach Wykonawca zostanie poinformowany na co najmniej 1 dzień przed zmianą.
5. Długość trasy będzie uzależniona od ilości osób wskazanych do przewiezienia w danym dniu.
W przypadku gdy osoby zgłoszone na liście przez Zamawiającego na dany dzień nie stawią się w wyznaczonym miejscu, przewóz uznaje się za zrealizowany, a Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie odpowiadające liczbie kilometrów, które faktycznie zostałyby wykonane przy realizacji przewozu.
Wykonawca zobowiązany będzie łączyć kursy z miejsc blisko położonych w celu maksymalnego wykorzystania środka transportu.
6. Usługa transportowa będzie realizowana od dnia obowiązywania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 2 stycznia 2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
7. Orientacyjna dzienna ilość kilometrów do wykonania, oszacowana przez Zamawiającego wynosi średnio 174 kilometry dziennie.
Kalkulacja usługi transportowej na rok 2026 przedstawia się następująco:
- 251 przejazdów uczestników Klubu Seniora w roku 2026 x średnio 174 km dziennie.
Maksymalna ilość kilometrów do wykonania w roku 2026 wynosi 43 500 km.
Liczba osób oraz dzienna ilość kilometrów mogą ulec zmianie w okresie trwania umowy. Transport nie następuje po wcześniej ustalonej trasie; trasy będą ustalone na bieżąco – w ramach zgłaszania zapotrzebowania przez osoby uprawnione, zgodnie z ust. 2 powyżej. Adresy oraz liczba osób będą wskazywane przez Kierownika Klubu na bieżąco. Ryzyko doboru właściwego środka transportu spoczywa na Wykonawcy.
8. Niezrealizowanie przez Wykonawcę maksymalnej ilości planowanych kilometrów w skali rocznej nie może spowodować jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
9. Wykonawca w celu wykonania zamówienia będzie się posługiwał odpowiednim środkiem transportu przewidzianym do przewozu osób niesamodzielnych. Przewóz ma być zrealizowany środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób.
Wielkość pojazdu dowożącego osoby musi być dostosowana do liczby przewożonych osób.
10. Pojazd, którym Wykonawca będzie realizował zamówienie musi spełniać warunki do przewozu osób określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
11. Pojazd do przewozu osób niesamodzielnych musi zapewnić wszystkim pasażerom miejsca siedzące oraz musi być specjalnie oznakowany i konstrukcyjnie przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkich (posiadać specjalistyczny sprzęt tj. szyny, rampę lub windę, blokadę oraz pasy bezpieczeństwa itp.).
12. Wykonawca podczas wykonywania przewozu osób na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich, jedynie uczestników Klubu Seniora.
13. Wykonawca zapewni kierowcę posiadającego wymagane uprawnienia i kwalifikacje do kierowania pojazdem, którym będą dowożone osoby niesamodzielne, a w przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia osobiście – sam zobowiązuje się spełnienia powyższych wymogów.
14. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawienia samochodu w wyznaczonym miejscu i czasie. W przypadku wystąpienia, podczas wykonywania usługi awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę pojazdu Wykonawca podstawi w czasie nie dłuższym niż 60 minut pojazd zastępczy – pojazd spełniający właściwe wymagania. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu osób Wykonawca pokryje dodatkowo koszty wynikłe z wykonania usługi przez pomiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
15. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowane działalnością Wykonawcy.
16. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania usługi będącej przedmiotem umowy, otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz dowożonych uczestników wraz z dokładnymi adresami miejsca ich zamieszkania.
17. Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może przeprowadzić kontrolę poprawności realizacji usług przez Wykonawcę, bez jego wcześniejszego informowania. Kontrola może m.in. obejmować sprawdzenie pojazdów, kierowców.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed podpisaniem umowy.
19. Zamawiający dopuszcza zmianę pojazdów wykazanych w ofercie przetargowej przed podpisaniem umowy, jak również w trakcie jej trwania pod warunkiem, iż nowe pojazdy będą spełniały wymogi zawarte w SWZ.
20. Wykonawca zobowiązany jest do pomocy podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz umieszczenia wózka inwalidzkiego wewnątrz pojazdu oraz jego rozładunku.
21. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m. in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych.
22. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania/zawieszenia usług transportowych w przypadku czasowego zamknięcia placówki np. z powodu obostrzeń wprowadzonych na terenie kraju w związku z sytuacją epidemiologiczną lub inną okolicznością, której Zamawiający nie planował
i będzie od niego uzależniona.
23. Warunki płatności:
Zamawiający ustala odroczony, 14 dniowy termin płatności licząc od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. Rozliczenia będą odbywać się w cyklach miesięcznych, po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu na podstawie stawki wynagrodzenia za 1 kilometr. Płatność będzie dokonywana w oparciu o rzeczywistą ilość przejechanych kilometrów przez Wykonawcę. Podstawą do zapłaty faktury lub rachunku będzie zatwierdzony przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy szczegółowy harmonogram świadczenia usług za dany miesiąc obejmujący dzień, ilość przejechanych kilometrów oraz trasę przejazdu.
24. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za ilość faktycznie wykonanej usługi. Wykonawcy nie będą przysługiwały dodatkowe koszty w przypadku wcześniejszego odstąpienia od realizacji umowy poprzez zamawiającego w związku ze zmianą źródła finansowania zadania.
25. Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego standardu świadczonych umów a biorąc pod uwagę, że przedmiotem umowy jest dowóz niesamodzielnych uczestników Klubu Seniora, zobowiązuje się przy jego wykonaniu dołożyć szczególnej staranności.
26. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia:
a) sprawnego technicznie środka transportu posiadającego wyposażenie odpowiadające obowiązującym w tym zakresie przepisom prawa;
b) kierowcy pojazdu posiadającego wymagane prawem uprawnienia do kierowania pojazdem;
c) odpowiednich warunków higienicznych środka transportu, przestrzegania przepisów BHP
i ppoż;
d) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, w szczególności w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu pasażerów;
e) ogrzewania pojazdu w okresie niskich temperatur; na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i śnieg;
f) chłodzenia pojazdu w momencie gdy temperatura w pojeździe wzrośnie powyżej 23 stopni Celcjusza;
g) należytej staranności i profesjonalnego wykonania usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z ruchu pojazdów wobec przewożonych osób.
27. Wymaga się aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymogami.
28. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
60.11.20.00-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60.13.00.00-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. 2025 r. poz. 1490), przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania uprawnień (licencji) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, uzyskania przez wykonawcę zezwolenia uprawniającego do wykonywania takiego transportu.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika do SWZ.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca powinien dysponować następującym potencjałem technicznym: środkiem transportu – posiadającym ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, dostosowanym do danej ilości przewożonych osób, zapewniającej miejsca siedzące, dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych oraz prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia; zastępczym środkiem transportu posiadającym ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, by w razie awarii właściwego środka transportu, zapewnić prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika do SWZ.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika do SWZ.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca powinien dysponować następującym potencjałem technicznym: środkiem transportu – posiadającym ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, dostosowanym do danej ilości przewożonych osób, zapewniającej miejsca siedzące, dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych oraz prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia; zastępczym środkiem transportu posiadającym ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, by w razie awarii właściwego środka transportu, zapewnić prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie /pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie zawiera załącznik do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w zakresie przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
1) rozszerzenie lub zawężenie trasy w przypadku rotacji uczestników
2) zawieszenie usług na czas określony, w szczególności w razie choroby uczestników i innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających uczęszczanie do klubu Seniora.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczestników, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczestników, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
4. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności.
5. Jeśli zmiana nie wpływa na zakres trasy ustalony w zleceniu wykonawczym do umowy oraz nie wpływa na wartość umowy, Zleceniobiorca dopuszcza jedynie zmianę zlecenia wykonawczego bez konieczności sporządzania aneksu (np. zmiana liczby uczestników, zmiana adresu uczestnika).
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego jako załącznik nr 1 do SWZ na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe” - https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-19 14:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI ZELÓW
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA W ZALESIU
- PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE CIEPŁYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA W ZALESIU
- ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA POTRZEBY GMINY ZELÓW
więcej: przetargi ZELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa imiennych biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA W ZALESIU
- Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich na terenie Gminy Budzów w 2026
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w roku 2026 dla Gminy Żychlin
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- USŁUGA TRANSPORTOWA W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB BĘDĄCYCH UCZESTNIKAMI DOMU DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW W KOSINIE "AKTYWNY SENIOR" ORAZ OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ W WYSOKIEJ
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





