eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń linii diagnostycznej Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń linii diagnostycznej Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Śremie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630701338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Śrem

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 28 30 511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgk.srem.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.srem.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_srem

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Odbiór odpadów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń linii diagnostycznej Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29bf5ef1-c4b7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123345/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń lini diagnostycznej OSKP.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141093

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-03/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż uniwersalnej linii diagnostycznej do badań technicznych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej równej i większej jak 3,5 tony oraz urządzeń i przyrządów wyposażenia stanowiska kontrolnego dla Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów.
Wszystkie urządzenia linii powinny posiadać deklaracje zgodności w języku polskim zgodnie z §14 ust. 5 i 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 10 lutego 2006 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz.U. Nr 40 poz.275 z 2006 r.) oraz oznakowanie CE, które powinien dostawca dostarczyć wraz z urządzeniami.
Linia diagnostyczna powinna być sterowana nowoczesną zintegrowaną jednostką komputerową umożliwiającą pomiar, odczyt i wydruk parametrów z wszystkich urządzeń pomiarowych linii. Program oparty o system operacyjny WINDOWS zapewniający obsługę i wydruki w języku polskim.
Stanowisko należy wyposażyć zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 10 lutego 2006 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów.
Wszystkie urządzenia i przyrządy powinny umożliwiać przeprowadzanie badań zgodnie z Załącznikiem 1 i 2 do Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i gospodarki Morskiej w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (tekst jednolity z dnia 21 kwietnia 2015r. ( Dz. U. 2015 poz. 776) z późniejszymi zmianami.
Wyposażenie Stacji Kontroli Pojazdów, które należy zapewnić:
Urządzenia stacjonarne, wymagające montażu w fundamencie:
1. Dźwignik kanałowy o udźwigu min. 115kN
2. urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców pojazdów do i powyżej 3,5t
3. urządzenie do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu do i powyżej 3,5t;
4. urządzenie do wymuszania szarpnięć kołami jezdnymi pojazdu do i powyżej 3,5t;
5. urządzenie do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t;
6. legalizowana waga samochodowa - dopuszcza się zintegrowaną z urządzeniem rolkowym

Urządzenia pozostałe:
7. przyrząd do pomiaru i regulacji ciśnienia powietrza w ogumieniu pojazdu;
8. przyrząd do pomiaru ustawienia i światłości świateł pojazdu;
9. przyrząd do pomiaru w szybach pojazdu współczynnika przepuszczalności światła;
10. miernik poziomu dźwięku;
11. dymomierz;
12. przyrząd do kontroli złącza elektrycznego pojazd – przyczepa;
13. przyrząd do wymuszania kontrolowanego nacisku na mechanizm sterowania hamulcem najazdowym przyczepy;
14. czytnik informacji diagnostycznych do układu OBDII/EOBD;
15. wieloskładnikowy analizator spalin silników o zapłonie iskrowym;
16. opóźnieniomierz do kontroli działania hamulców;
17. podstawowy zestaw przyrządów mierniczych ogólnego przeznaczenia;
18. przyrząd do pomiaru geometrii ustawienia kół i osi pojazdu dla pojazdów do 3,5t i powyżej 3,5t;
19. elektroniczny detektor gazów do kontroli nieszczelności instalacji gazowej;
20. kompresor
21. indywidualne odciągi spalin
22. zestaw narzędzi monterskich
23. komplet kluczy dynamometrycznych

Linia diagnostyczna wraz ze wszystkimi elementami składowymi winna być objęta gwarancją na 24 miesiące.
Termin realizacji - Dostawa i montaż urządzeń nastąpi po wykonaniu robót remontowych w budynku przeznaczonym pod okręgową stację kontroli pojazdów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368997,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460535,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368997,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIMETAL Sp. zo.o. w Złotowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671447269

7.3.3) Ulica: ul. Kujańska 10

7.3.4) Miejscowość: Złotów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368997,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia - wartość szacunkowa netto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.