eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązk. realizowanych przez zamawiając. w okresie 12 m-cy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązk. realizowanych przez zamawiając. w okresie 12 m-cy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774591800

1.5.8.) Numer faksu: 774581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/682241

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązk. realizowanych przez zamawiając. w okresie 12 m-cy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a95edab-7093-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019517/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.30 Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązków realiz. przez zamawiającego w okresie 12 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469491/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.63.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w zakresie zadań i obowiązków realizowanych przez zamawiającego w okresie 12 miesięcy” zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
79.10.00.00-5 – usługi prawnicze.
79.11.10.00-5 – usługi w zakresie doradztwa prawnego.

2. Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej będzie polegało, w szczególności na:
1) Opiniowanie i uzgadnianie pod względem formalno — prawnym porozumień i umów zawieranych przez zamawiającego z innymi podmiotami oraz przesłanych przez inne podmioty.
2) Sporządzanie opinii prawnych a także projektów umów, zarządzeń i innych aktów wywołujących skutki prawne.
3) Opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami wewnętrznych aktów prawnych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu, w tym regulaminów i procedur wewnętrznych.
4) Współdziałanie w zakresie badania zasadności i sposobu załatwiania skarg lub wniosków w sprawach należących do zakresu działania Zamawiającego.
5) Uzgadnianie pod względem formalno-prawnym rozstrzygnięć administracyjnych wydawanych przez Zamawiającego.
6) Udzielanie bieżących konsultacji, porad prawnych oraz dokonywanie wykładni obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności z dziedziny prawa cywilnego, prawa budowlanego, prawa administracyjnego, ustawy o drogach publicznych, ochrony środowiska, finansów publicznych oraz prawa zamówień publicznych.
7) Udział w przygotowywaniu oraz obsłudze postępowań dotyczących zamówień publicznych pod względem formalnym i prawnym, w tym przede wszystkim:
a) współpraca przy tworzeniu Specyfikacji Warunków Zamówienia;
b) współpraca przy tworzeniu projektowanych postanowień umów;
c) opiniowanie treści pism związanych z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego;
d) doradztwo w zakresie wykładni Prawa zamówień publicznych.
8) Monitorowanie zmian w przepisach prawa i orzecznictwie sądów powszechnych wraz z analizą ich wpływu na działalność komórek organizacyjnych Zamawiającego oraz kolportaż do merytorycznych komórek organizacyjnych, w zakresie uzgodnionym z tymi komórkami.
9) Opracowywanie analiz i opinii prawnych dotyczących zasadności oraz zgodności z warunkami kontraktowymi roszczeń zgłaszanych przez Wykonawców robót, Projektantów i Nadzór oraz ich Podwykonawców, Wykonawców usług i dostaw lub osób trzecich w stosunku do Zamawiającego.
10) Audyt umów stosowanych przez Zamawiającego i zaproponowanie ewentualnych zmian.
11) Analiza podstaw i zasadności roszczeń zgłaszanych przez Zamawiającego w stosunku do Wykonawców robót, Projektantów i Nadzoru oraz ich Podwykonawców, a także Wykonawcami usług i dostaw.
12) Przygotowywanie projektów porozumień i ugód Zamawiającego w stosunkach umownych z Wykonawcami robót, Projektantami i Nadzorem oraz ich Podwykonawcami lub osobami trzecimi, a także Wykonawcami usług i dostaw.
13) Świadczenie pomocy prawnej przy wykonywaniu przez Zamawiającego nadzoru nad realizacją kontraktów.
14) Świadczenie pomocy prawnej przy sporządzaniu wniosków o przeprowadzenie egzekucji administracyjnych i komorniczych dotyczących nieruchomości.
15) Świadczenie pomocy prawnej w procesie uzyskiwania prawa do terenu pod planowane inwestycje.
16) Świadczenie pomocy prawnej w innych sprawach należących do właściwości Zamawiającego.
17) Świadczenie pomocy prawnej w sprawach z zakresu prawa pracy.
18) Czynności będące przedmiotem umowy świadczone będą przez Wykonawcę w ścisłym współdziałaniu z pracownikami odpowiednich komórek organizacyjnych Zamawiającego, przy zachowaniu zasady pełnej współpracy i należytego dzielenia się z pracownikami Zamawiającego posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
19) Reprezentowanie Zamawiającego na podstawie udzielonych pełnomocnictw przed wszelkimi organami administracji, w pełnym zakresie, bez ograniczeń - w tym nadzór i pomoc w sporządzaniu przez komórki organizacyjne Zamawiającego wszelkich niezbędnych pism.
20) Wykonawca odpowiada za jakość, terminowość i zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi przygotowywanych opinii prawnych, udzielanych porad i konsultacji prawnych, ocen i analiz spraw wykonywanych w ramach niniejszej umowy.
21) Wszelkie opracowania wytworzone przez Wykonawcę w wyniku realizacji niniejszej umowy z chwilą ich odebrania przez Zamawiającego stają się automatycznie jego własnością. W szczególności Zamawiający jest uprawniony do:
(a) użytkowania opracowań na potrzeby własne oraz potrzeby osób trzecich w celach związanych z realizacja zadań Zamawiającego, bez ograniczeń w czasie;
(b) zwielokrotniania opracowań dowolną techniką w dowolnej ilości na potrzeby własne oraz potrzeby osób trzecich w celach związanych z realizacją zadań Zamawiającego;
(c) wprowadzania opracowań do pamięci komputera na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych na potrzeby własne oraz potrzeby osób trzecich w celach związanych z realizacją zadań Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,JZP Kancelaria Adwokacka" Jarosz-Zugaj, Ziaja-Pisula, Zugaj i Partnerzy Spółka partnerska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342749709

7.3.3) Ulica: Sienna 10/4

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-544

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.