Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00127051/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00145872/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
- 2022/BZP 00146200/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa monitoringu wizyjnego: obszar zbiornika wodnego „SMUG” -II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.michalowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa monitoringu wizyjnego: obszar zbiornika wodnego „SMUG” -II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c6e00ad-c086-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022724/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Budowa monitoringu wizyjnego: obszar Smug
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127051/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji kamer przeznaczonych do monitoringu wizyjnego oraz podłączenie ich do centralnego systemu monitoringu gminnego. Zamówienie realizowane w ramach zadania budżetowego „Budowa monitoringu gminnego”.
2. Instalacja wykonana zostanie na obszarze wokół zbiornika wodnego „Smug” w Nowej Wsi. Działki 404/2 i 404/4 w obrębie geodezyjnym nr 7 (Nowa Wieś) przy ul. Heleny w Nowej Wsi.
3. Forma realizacji: „pod klucz”– projekt i realizacja.
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany podjąć wszelkie czynności zmierzające do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym w zakresie opisanym w ust. 5:
2) Sprawowanie nadzoru autorskiego przez Projektanta - autora dokumentacji projektowo-kosztorysowej, nad realizacją robót budowlanych wynikających z tej dokumentacji ,
3) Wykonanie na podstawie ww. dokumentów robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji monitoringu wizyjnego oraz włączenia go do monitoringu gminnego,
4) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem i złożeniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany podjąć wszelkie czynności zmierzające do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w szczególności:
1) opracować inwentaryzację stanu istniejącego;
2) uzyskać mapy do celów projektowych wraz z ich późniejszą aktualizacją (w razie potrzeby);
3) pozyskać wypisy i wyrysy z rejestru ewidencji gruntów i budynków;
4) uzyskać wszelkie uzgodnienia z administratorami sieci;
5) wykonać ocenę oddziaływania na środowisko - raport oddziaływania na środowisko projektowanej inwestycji wymagany prawem polskim wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej (w przypadku gdy będzie ona niezbędna);
6) opracować operat wodno-prawny (jeśli będzie wymagany) oraz uzyskać pozwolenie wodno-prawne (jeśli będzie wymagane);
7) uzyskać warunki techniczne oraz wszelkie wymagane opinie i uzgodnienia dla przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej (w przypadku zaistnienia kolizji);
8) wykonać projekt koncepcyjny wraz z propozycjami rozwiązań;
9) uzyskać od Zarządcy Drogi zgodę na lokalizację urządzenia w pasie drogowym oraz zgodę na zajęcie pasa w celu prowadzenia robót
10) opracować informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (w przypadku gdy będzie ona niezbędna);
11) wykonać projekt techniczny zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1609) i z rozporządzeniem rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454 z dnia 2021.12.29), oraz z poszanowaniem wymogów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.); wykonać przez osobę uprawnioną (np.: architekt krajobrazu, dendrolog) inwentaryzację i waloryzację zieleni (drzewa, krzewy), projekty wykonawcze opracowane na podstawie projektu budowlanego, z uwzględnieniem warunków zawartych w opiniach i uzgodnieniach oraz szczegółowych wytycznych, wraz z uzyskaniem zgody na wycinkę drzew w zakresie niezbędnym do realizacji przyjętego rozwiązania projektowego (jeżeli dotyczy);
12) opracować projekt budowlany spełniający wymagania formalno–prawne niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;
13) uzyskać w imieniu Zamawiającego wszelkie decyzje administracyjne, uzgodnienia, warunki techniczne i opinie niezbędne do zatwierdzenia dokumentacji przez organ administracji architektoniczno – budowlanej;
14) uzyskać w imieniu Zamawiającego zezwolenie na realizację inwestycji, pozwolenie na budowę lub uzyskać przyjęcie bez uwag zgłoszenia na prowadzenie robót budowlanych.
6. W ramach Przedmiotu zamówienia Wykonawca na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji wykona również roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji kamer w celu monitoringu wizyjnego oraz włączy go do monitoringu gminnego.
7. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w programie funkcjonalno-użytkowym i projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208993,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208993,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208993,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEL-COM Tomasz Gawron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751871519
7.3.3) Ulica: Mickiewicz 21
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208993,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGUŁY
- Budowa boiska do piłki nożnej w Granicy, gmina Michałowice
- "Czyszczenie kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i separatorów na terenie gminy Michałowice"
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.