Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00157113/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dla Sekcji Konnej SM w Łodzi dwóch pojazdów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470006145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 121/123
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-521
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 2502201
1.5.8.) Numer faksu: +48 42 6309322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strazmiejska.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https;//uml.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dla Sekcji Konnej SM w Łodzi dwóch pojazdów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a4c6f26-e6ed-442d-87a8-d7fd5a9683bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036381/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa dla Sekcji Konnej Straży Miejskiej w Łodzi dwóch pojazdów dostawczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA/231/03/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 357225,33
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 336200,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pojazdu typu Pick-up z podwójną kabiną i otwartą skrzynią ładunkową z zabudową Hardtop, z silnikiem spalinowym o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1A - OPZ.5.3 Pojazdy muszą :
5.2.1. Być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2025r.lub w ostatnim półroczu 2024r.
5.2.2. Posiadać srebrny kolor nadwozia zgodnie z wymogami § 32b Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2016.2022 j.t.).
5.2.3. Być oznakowane jako radiowozy Straży Miejskiej zgodnie z wymogami § 32b Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2016.2022 j.t.).
5.2.4. Być wyposażone w belkę świetlną spełniającą wymogi dla pojazdu uprzywilejowanego w ruchu drogowym zdefiniowanego w zapisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 1997,Nr 98, poz. 602, z późn. zm.).
5.2.5. W zakresie emisji spalin spełniać wymogi obowiązującej wersji normy Euro gwarantującej dopuszczenie pojazdu do ruchu.
5.3. Dopuszcza się składanie ofert na samochody będące na stanie magazynowym, jeżeli spełnione są warunki określone w poniższym opisie przedmiotu zamówienia.
5.4. Wraz z pojazdami Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć:
a) świadectwo homologacji,
b) książkę serwisową i gwarancyjną w języku polskim;
c) instrukcję obsługi w języku polskim;
d) zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym dla pojazdów uprzywilejowanych;
e) inne wymagane prawem dokumenty pojazdu.
5.5. Wykonawca oświadcza, że samochód/dy będące przedmiotem dostawy stanowią jego własność, są wolne od wad prawnych oraz praw osób trzecich i nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest samochód/dy będący przedmiotem niniejszego postępowania oraz, że nie stanowią przedmiotu zabezpieczenia.
5.6. Wykonawca dostarczy zamówiony samochód/dy dostawcze wraz z wyposażeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na swój koszt.
5.7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód/dy był zatankowany do pełna.
5.8. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowany pojazd/dy wymagań stawianych przez Zamawiającego Wykonawca dołączy do oferty opis podstawowych parametrów oferowanego samochodu/ów (Załącznik nr 1A do Formularza oferty i/lub Załącznik nr 1B do Formularza oferty).
5.9. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1A i Załączniku Nr 1B do SWZ
5.10. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
5.11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne części, na które został podzielony przedmiot zamówienia.
5.12. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia.
5.13. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.5.) Wartość części: 213540,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa trzyosobowego pojazdu dostawczego typu Furgon o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1B - OPZ5.3 Pojazdy muszą :
5.2.1. Być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2025r.lub w ostatnim półroczu 2024r.
5.2.2. Posiadać srebrny kolor nadwozia zgodnie z wymogami § 32b Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2016.2022 j.t.).
5.2.3. Być oznakowane jako radiowozy Straży Miejskiej zgodnie z wymogami § 32b Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2016.2022 j.t.).
5.2.4. Być wyposażone w belkę świetlną spełniającą wymogi dla pojazdu uprzywilejowanego w ruchu drogowym zdefiniowanego w zapisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 1997,Nr 98, poz. 602, z późn. zm.).
5.2.5. W zakresie emisji spalin spełniać wymogi obowiązującej wersji normy Euro gwarantującej dopuszczenie pojazdu do ruchu.
5.3. Dopuszcza się składanie ofert na samochody będące na stanie magazynowym, jeżeli spełnione są warunki określone w poniższym opisie przedmiotu zamówienia.
5.4. Wraz z pojazdami Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć:
a) świadectwo homologacji,
b) książkę serwisową i gwarancyjną w języku polskim;
c) instrukcję obsługi w języku polskim;
d) zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym dla pojazdów uprzywilejowanych;
e) inne wymagane prawem dokumenty pojazdu.
5.5. Wykonawca oświadcza, że samochód/dy będące przedmiotem dostawy stanowią jego własność, są wolne od wad prawnych oraz praw osób trzecich i nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest samochód/dy będący przedmiotem niniejszego postępowania oraz, że nie stanowią przedmiotu zabezpieczenia.
5.6. Wykonawca dostarczy zamówiony samochód/dy dostawcze wraz z wyposażeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na swój koszt.
5.7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód/dy był zatankowany do pełna.
5.8. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowany pojazd/dy wymagań stawianych przez Zamawiającego Wykonawca dołączy do oferty opis podstawowych parametrów oferowanego samochodu/ów (Załącznik nr 1A do Formularza oferty i/lub Załącznik nr 1B do Formularza oferty).
5.9. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1A i Załączniku Nr 1B do SWZ
5.10. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
5.11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne części, na które został podzielony przedmiot zamówienia.
5.12. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia.
5.13. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34136000-9 - Samochody półciężarowe
4.5.5.) Wartość części: 199986,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213540,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291879,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213540,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOBAGI POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142383092
7.3.3) Ulica: Głogoczów 944
7.3.4) Miejscowość: Głogoczów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-444
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213540,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199986,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199986,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199986,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JASZPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473200304
7.3.3) Ulica: Łódzka 28
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199986,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.145.2025 Wykonanie roboty rozbiórkowej przy ulicy Kaszubskiej 2
- Remonty chodników w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- Wymiana dźwigu windowego w budynku Poradni Przyszpitalnej w celu poprawy dostępności dla osób niepełnosprawnych
- Hydroizolacja ścian w obrębie piwnicy i parteru w budynku Teatru Lalek Arlekin im. Henryka Ryla w Łodzi
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bujały-Mikosze
- Zakup specjalistycznego pojazdu ratowniczego typu BUS 4x4 z wyposażeniem
- 2025-14 Dostawa samochodu specjalistycznego typu ambulans do przewozu zwierząt
- Zakup i dostawa samochodu z silnikiem benzynowym
- Zakup samochodu na potrzeby świadczenia usługi door to door
- Dostawa samochodu typu BUS dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.