Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00147851/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00208757/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa techniczna urządzeń drukujących w obiektach Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie oraz ich dzierżawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.swiergocka@mokotow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6475af88-a6e1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sąd
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa techniczna urządzeń drukujących w obiektach Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie oraz ich dzierżawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6475af88-a6e1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135612/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG-26-1-4/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. uruchomienie i utrzymanie przez okres 12 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Zamawiającego w lokalizacjach:
a) al. Solidarności 58, 00-240 Warszawa - |wydziały Ksiąg Wieczystych, Oddział Administracyjny
b) ul. Chłodna 64, 00-872 Warszawa – Wydział Ksiąg Wieczystych
c) ul. Miodowa 21, 00-268 Warszawa – Oddział Finansowy, Oddział Kadr, Oddział Gospodarczy
d) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji wymienionych w punkcie b i c, na inną w obrębie miasta Warszawy. W przypadku takiej zmiany zawiadomi o tym fakcie Wykonawcę z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem.
2. zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących, w tym ich naprawy, konserwacje i przeglądy zarówno tych, które stanowią własność Zamawiającego, jak i dostarczonych przez Wykonawcę w ramach usługi wynajmu użytkowanych w wymienionych wyżej lokalizacjach.
3. zapewnienie stanów magazynowych na poziomie dziesięciu tonerów oraz po 5 jednostek obrazujących dla każdego typu drukarki i ciągłego uzupełnienia stanu magazynowego
4. zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych spełniających obowiązujące normy i parametry opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. kompatybilnych ze sprzętem będącym w użytkowaniu u Zamawiającego, ponadto posiadającym deklarację producenta IT Eco Declaration zgodnie ze standardem ECMA-370 do produktów równoważnych stosowanych w urządzeniach których producenci posiadają IT Eco Declaration;
5. dostawa systemu, działającego w oparciu o serwery Wykonawcy, którego szczegółowe funkcje określone są w Dziale II
6. śledzenie i analizowanie przez Wykonawcę stanów zużycia materiałów eksploatacyjnych urządzeń drukujących Zamawiającego (w zależności od technologii urządzenia) oraz na tej podstawie płynną ich dostawę (z wyjątkiem papieru);
7. odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych w terminie do 10 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego;
8. Przedmiotem zamówienia objęte będą posiadane przez Zamawiającego urządzenia oraz urządzenia drukujące nabywane przez Zamawiającego w ramach tworzenia nowych stanowisk.
9. Wykonawca musi zapewnić możliwość użyczenia 102 szt. +/- 20 sztuk drukarek w maksymalnie dwóch rodzajach producentów/modelów o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRINT FLOW SOLUTIONS M. SIANOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369432506
7.3.3) Ulica: Plac Konstytucji 5 lokal 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-657
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRINT FLOW SOLUTIONS M. SIANOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRINT FLOW SOLUTIONS M. SIANOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-29 do 2024-06-29INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Kompleksowa obsługa urządzeń biurowych zamawiającego, tj. drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek polegająca na usłudze zapewniającej ciągłość pracy ww. urządzeń
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.