Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00144854/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2248L Chodel – Ratoszyn – Borzechów
na odcinku od km 4+020 do km 7+638, dł. 3,618 km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 818272260
1.5.8.) Numer faksu: +48 818272236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2248L Chodel – Ratoszyn – Borzechówna odcinku od km 4+020 do km 7+638, dł. 3,618 km
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d169642d-c7bb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049779/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 2248L Chodel - Ratoszyn - Borzechów na odcinku od km 4+020 do km 7+638, dł. 3,618 km
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM.272.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3418903,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu następujących prac:
a. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie – 3,618 km
b. Frezowanie nawierzchni wraz z włączeniami – 16 393,00 m2
c. Regulacja wysokościowa nawierzchni z kostki brukowej na przepustach, przejściach, zjazdach – 46,18 m2
d. Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem na poszerzeniach – 3 562,00m2
e. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na poszerzeniach – 3 562,00 m2
f. Wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno – asfaltowej na poszerzeniach – 3 562,00 m2
g. Ułożenie siatki przeciwspękaniowej na styku poszerzenia z istniejąca nawierzchnią – 3 562,00 m2
h. Rozebranie istniejącej nawierzchni zatok autobusowych – 570,00 m2
i. Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem na zatokach – 784,00 m2
j. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na zatokach – 784,00 m2
k. Wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno – asfaltowej na zatokach – 784,00 m2
l. Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem na peronach przystankowych – 36,00 m2
m. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na peronach przystankowych – 36,00 m2
n. Wykonanie warstwy wiążącej na drodze i zatokach autobusowych – 22 265,85 m2
o. Wykonanie warstwy ścieralnej na drodze i zatokach autobusowych – 21 904,05 m2
p. Budowa chodnika z kostki brukowej betonowej – 98,00 m
q. Oczyszczenie przepustów rurowych
r. Oczyszczenie ścieków podchodnikowych
s. Odtworzenie rowu wraz oczyszczeniem oraz profilowaniem dna i skarp – 2 896,00 m
t. Wykonanie pobocza z destruktu i kruszywa łamanego – 2 713,50 m2
u. Umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi – 50,00 m2
v. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
w. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
4) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
b) Dokumentacja projektowa spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi.
c) W terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy, obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu kosztorysu w oparciu o który zostało wyliczone wynagrodzenie Wykonawcy, kosztorys powinien być opracowany metodą kalkulacji szczegółowej (w szczególności z zestawieniem cen jednostkowych, podsumowaniem pozycji i działów tj. podsumowanie poszczególnych pozycji i działów łącznie z narzutami) oraz przedstawiony zarówno w wersji elektronicznej edytowalnej (*.xls lub *.txt lub innej uzgodnionej z Inspektorem nadzoru inwestorskiego) jak i nieedytowalnej (*.pdf).
d) Najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej edytowalnej (*.xls lub *.txt lub innej uzgodnionej z Inspektorem nadzoru inwestorskiego) i nieedytowalnej (*.pdf) Harmonogramu rzeczowo – finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot Umowy.
e) Harmonogram rzeczowo – finansowy musi zostać tak opracowany aby roboty objęte fakturą częściową obejmujące zaangażowanie co najmniej 50% wartości umowy brutto były wykonane do dnia przedłożenia jej Zamawiającemu.
f) Wykonawca jest zobowiązany naprawić na własny koszt szkody zaistniałe w bezpośredniej infrastrukturze drogowej, dojściach i dojazdach do działek na których będą prowadzone roboty powstałych na skutek prowadzonych prac budowlanych.
g) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, wszelkich uzgodnień pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych dla wykonania umowy w zakresie w jakim obowiązki te obciążają wykonawcę zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB.
h) Roboty należy realizować w sposób zapewniający przejazd i dojścia do nieruchomości przyległych do przebudowywanych dróg.
i) W przypadku przerwy w wykonywaniu robót spowodowanej warunkami atmosferycznymi, należy zapewnić możliwość korzystania z drogi w pełnym zakresie
j) Wykonawca jest zobowiązany naprawić na własny koszt szkody zaistniałe w bezpośredniej infrastrukturze drogowej nieobjętej zakresem zamówienia, powstałych na skutek prowadzonych prac budowlanych
k) Wykonawca jest zobowiązany zorganizować wywóz i utylizację wszelkich odpadów we własnym zakresie i na własny koszt.
l) Zamawiający nie udostępni Wykonawcy dostępu do energii elektrycznej i wody.
m) Wykonawca jest obowiązany do przedkładania Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego wniosków materiałowych, które winny zawierać dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów technicznych danego wyrobu / urządzenia zgodnie z projektem budowlanym/przepisami. Wnioski materiałowe musza być podpisane przez kierownika budowy / kierownika robót. Bez podpisu kierownika budowy / robót wnioski nie będą rozpatrywane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wnioski materiałowe musza być przedkładane na co najmniej 7 dni przed planowanym wbudowaniem / montażem. Po wbudowaniu materiału, wyrobu, urządzenia, załączone do wniosku materiałowego: atesty, deklaracje zgodności, karty techniczne, krajowe deklaracje właściwości użytkowych powinny zawierać zapis „Materiał wbudowano na inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2248L Chodel – Ratoszyn – Borzechów na odcinku od km 4+020 do km 7+638, dł. 3,618 km”
n) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu po zakończeniu robót wspomnianych w pkt m) atestów, deklaracji zgodności, kart technicznych, krajowych deklaracji właściwości użytkowych
o) W przypadku rozbieżności parametrów technicznych w dokumentacji technicznej, do wyceny należy przyjąć produkt/urządzenie o parametrach lepszych
p) Do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie miejsca prowadzonych robót i jego za-bezpieczenie.
q) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie prowadzonych prac
5) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy.
b) Okres rękojmi za wady zostaje zrównany z zaproponowanym w ofercie okresem gwarancji, przy czym minimalny okres wynosi 60 miesięcy.
c) Termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
d) Zamawiającemu przysługuje pełne uprawnienie z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3841026,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4143426,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3841026,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008020605
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 12/1
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne,. podbudowa, roboty brukarskie, poszerzenia, zatoki autobusowe, odwodnienie, roboty wykończeniowe, oznakowanie pionowe i poziome.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3841026,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Zakup i sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Zakup i sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa łącznika pomiędzy trzema budynkami szpitalnymi dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
- Budowa drogi gminnej w przebiegu ul. Chabrowej, Łokietka oraz Skarpowej w miejscowości Przywidz
- UTWARDZENIE DROGI GMINNEJ WOLA BIERWIECKA - GODZISZ
- Wykonanie ogrodzenia pastwisk dla koni w Rząsce, gmina Zabierzów, działka nr 470/11 obr. 0018 Rząska
- Przebudowa dróg gminnych
- Wykonanie systemu oddymiania, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego klatki schodowej w budynku przy ul. Poznańskiej 17 w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.