Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00144614/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
- 2023/BZP 00153028/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach Grantu w projekcie "Cyfrowa gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAPANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łapanów 34
1.5.2.) Miejscowość: Łapanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146848536
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@lapanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach Grantu w projekcie "Cyfrowa gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a87040a-c7de-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032745/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach Grantu w projekcie „Cyfrowa gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBP.III.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182656,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1: Dostawa sprzętu serwerowego, sieciowego wraz ze szkoleniamiPrzedmiot zamówienia obejmuje:
Serwer - 2 szt.,
Stacje robocze - 18 szt.,
Rozbudowa systemu kopii zapasowych serwera - 2 szt.,
16-kanałowe zabezpieczenie przeciwprzepięciowe do sieci Gigabit Ethernet zainstalowane w Urzędzie Gminy
Łapanów - 2 szt.,
Oprogramowanie umożliwiające prace zdalną pracowników Urzędu Gminy Łapanów - 4 szt.,
Projektor multimedialny do zdalnej obsługi mieszkańców oraz video-spotkań dla Centrum Kultury Gminy Łapanów - 1 szt.,
Zakup specjalistycznego oprogramowania (system do wykonywania backupu serwera - 1 szt.,
Zakup specjalistycznego oprogramowania (system do wykonywania backupu stacji roboczych - 15 szt.,
Szkolenie on-line dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania - UTM - 1 szt.,
Usługi informatyczne w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania - i konfiguracja - 1 szt.,
Szkolenie stacjonarne dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania - 1 szt.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 "Opis Przedmiotu Zamówienia" będący załącznikiem do SWZ.
Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji.
Zamawiający wymaga aby sprzęt objęty przedmiotem zamówienia został dostarczony, zamontowany ( zainstalowany) oraz objęty gwarancją zgodnie z ofertą jak również objęty wsparciem technicznym.
Uwaga: Do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik do formularza ofertowego. Oferta nie zwierająca ww. formularza lub w przypadku nie wypełnionego w całości będzie traktowane jako niezgodność treści oferty z treścią SWZ i taka oferta będzie podlegała odrzuceniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48820000-2 - Serwery
32422000-7 - Elementy składowe sieci
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 154556,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2: Zakup zabezpieczeń logicznych wraz z wdrożeniem.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup zabezpieczeń logicznych wraz z wdrożeniem (firewall, systemy IDS, IPS) - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 "Opis Przedmiotu Zamówienia" będący załącznikiem do SWZ.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość pozostawienia opakowań po urządzeniach UTM (4 sztuki) w siedzibie Zamawiającego.
Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji.
Zamawiający wymaga aby sprzęt objęty przedmiotem zamówienia został dostarczony, zamontowany ( zainstalowany) oraz objęty gwarancją zgodnie z ofertą jak również objęty wsparciem technicznym.
Uwaga: Do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik do formularza ofertowego. Oferta nie zwierająca ww. formularza lub w przypadku nie wypełnionego w całości będzie traktowane jako niezgodność treści oferty z treścią SWZ i taka oferta będzie podlegała odrzuceniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 28100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175521 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234410,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175521 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Storio sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832087517
7.3.3) Ulica: Reformacka
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175521 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47847 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47847 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa System Mirosław Białobrzeski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561318359
7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWA SYSTEM Białobrzeski Mirosław
jakie przetargi wygrała firma
NOWA SYSTEM Białobrzeski Mirosław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47847 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Rozwój e-usług i informatyzacja Opola Lubelskiego oraz gmin partnerskich drogą do transformacji cyfrowej dotyczący Gminy Stoczek Łukowski
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.