Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00150262/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00539738/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przygotowania i wykonania badań dozorowych w obecności Inspektora WDT, legalizacji, wzorcowania oraz napraw, regeneracji i konserwacji sprzętu , urządzeń służby MPS na rzecz 41. BLSz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261517818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi przygotowania i wykonania badań dozorowych w obecności Inspektora WDT, legalizacji, wzorcowania oraz napraw, regeneracji i konserwacji sprzętu , urządzeń służby MPS na rzecz 41. BLSz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37d23fef-c96c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU MPS, PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU MPS DO BADAŃ DOZOROWYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150262
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/23/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 118412,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 obejmuje: przygotowanie i wykonanie badań dozorowych w zakresie rewizji zewnętrznej i wewnętrznej cystern paliwowych, przewodów elastycznych, rewizji wewnętrznej filtrów oraz kontroli przyrządów pomiarowych (legalizacja, wzorcowanie).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w :
-załączniku nr 1 do SWZ tj.: formularzu ofertowym,
-załączniku nr 1a do SWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 i 2,
-załączniku nr 1b do SWZ, tj. „Harmonogram wykonywania usług przygotowania i wykonania badań dozorowych dla Zadania 1 i 2”,
-załączniku Nr 5a do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla Zadania 1,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50433000-9 - Usługi kalibracyjne
50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych
4.5.5.) Wartość części: 80327,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 obejmuje: przygotowanie i wykonanie badań dozorowych w zakresie rewizji zewnętrznej, pomiaru skuteczności ochrony katodowej, konfiguracji sond i czujników, konserwacji kolumn dystrybucyjnych oraz legalizacji przyrządów pomiarowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz :
-załączniku nr 1 do SWZ tj.: formularzu ofertowym,
-załączniku nr 1a do SWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 i 2,
-załączniku nr 1b do SWZ, tj. „Harmonogram wykonywania usług przygotowania i wykonania badań dozorowych dla Zadania 1 i 2”,
-załączniku Nr 5b do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla Zadania 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50433000-9 - Usługi kalibracyjne
50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych
4.5.5.) Wartość części: 38085,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66666,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104304,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66666,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROL-SERWIS CEZARY MIŁEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391115822
7.3.3) Ulica: REDZIKOWO 26/17
7.3.4) Miejscowość: REDZIKOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66666,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25338,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31242,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31242,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROL-SERWIS CEZARY MIŁEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391115822
7.3.3) Ulica: REDZIKOWO 26/17
7.3.4) Miejscowość: REDZIKOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31242,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość części *
Zadanie 1 – 80 327,30 zł brutto (w tej kwocie Zamawiający zawarł wartość dokonywanych napraw dla zadania 1- łącznie roboczogodziny z ewentualnymi częściami zamiennymi, która nie może przekroczyć kwoty brutto 10 000 zł )
- Zadanie 2 – 38 085,00 zł brutto ( w tej kwocie Zamawiający zawarł wartość dokonywanych napraw dla Zadania 2 - łącznie roboczogodziny z ewentualnymi częściami zamiennymi, która nie może przekroczyć kwoty brutto 10 000zł)
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- "Dostawa farb różnych, lakierów i artykułów malarskich oraz materiałów budowlanych różnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 19/24/P
- DostawęŚr.DoPielęgnacjiCiała,PrzyborówToalet,Śr.Czyst.,SpecjalŚr.Chem.DoMech.Mycia i DezynfekcjiPowierzch roboczychSprzętuOrazUrządzeńGastronom i chłodniczych oraz drobn. sprzętu gospodar. w 2024r
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy płaszczyzny postojowej śmigłowców przy budynku nr 407 - hangar
- Usługi praktycznego szkolenia lotniczego na śmigłowcach, z podziałem na zadania
- Budowa domku pilota
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowych dla urządzeń - laserowych mierników prędkości będących w użytkowaniu jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego
- Naprawy, kalibracje i wzorcowania / legalizacje urządzeń pomiarowych (13 zadań częściowych)
- Wzorcowanie i kalibracja systemu monitoringu zbiorników paliwowych wraz z wymianą detektora DEX-31.K/N w składzie paliw Gardeja- sprawa numer 21/2024
więcej: Usługi kalibracyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.