Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00145857/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wykonania eksmisji do pomieszczeń tymczasowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-877fe464-b65a-4a46-9171-1dae22dce3941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka sektora finansów publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wykonania eksmisji do pomieszczeń tymczasowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-877fe464-b65a-4a46-9171-1dae22dce394
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033447/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi wykonania eksmisji do pomieszczeń tymczasowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145857
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-MPGKiM/19/III/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na przeprowadzaniu, we współpracy z Komornikiem Sądowym, czynności faktycznych zmierzających do opróżniania z osób i ich mienia z wytypowanych lokali mieszkalnych zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Siemianowicach Śląskich, do zabezpieczonych na koszt Wykonawcy tymczasowych pomieszczeń, w celu wykonania wyroku nakazującego eksmisję przy braku uprawnień do otrzymania lokalu socjalnego.
Ilość zleceń, jaka jest przewidywana wynosi 26.
2.2. Do obowiązków Wykonawcy oraz należy:
2.2.1. Pośrednictwo we współpracy z Komornikiem Sądowym wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w celu opróżnienia lokali mieszkalnych zarządzanych przez Prowadzącego postępowanie z osób i ich mienia,
2.2.2. Doprowadzenie do skutecznej eksmisji oraz jej zabezpieczenie strony prawnej i logistycznej, w tym:
a) zapewnienie transportu mienia ruchomego z opróżnianego lokalu i przewozu mienia do pomieszczenia przeznaczonego do przechowania mienia osób eksmitowanych wskazanego przez Prowadzącego postępowanie. transport: przewożone ruchomości winny być zabezpieczone przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w sposób uniemożliwiający przemieszczanie się zawartości podczas transportu i zabezpieczone stosownie do charakteru przewożonych przedmiotów,
b) segregacji odpadów zastanych w lokalu i przygotowanie ich do wywózki przez służby. Wywóz odpadów odbywa się na koszt Prowadzącego postępowanie.
c) zabezpieczenie przez Wykonawcę lokali tymczasowych wymaganych do przekwaterowania osób, które spełniać będą wymagania organu egzekucyjnego i sądu;
d) zabezpieczenie lokalu po wykonaniu eksmisji poprzez wymianę zamków (wkładek) do drzwi wejściowych eksmitowanych lokali lub inna forma uniemożliwiająca wejście do eksmitowanych lokali osób postronnych i nie upoważnionych,
Wyżej wymienione czynności Wykonawca będzie wykonywał przez własnych pracowników oraz za pomocą własnego transportu, a w przypadku eksmisji również przy wykorzystaniu własnych opakowań (pudeł, worków, taśm przylepnych, folii „bąbelkowych”, folii „stretch” itp.), których koszt należy uwzględnić w cenie oferty.
e) wydanie Prowadzącemu postępowanie opróżnionych lokali mieszkalnych (wraz z kompletem nowych kluczy), w stanie wolnym od osób i ich mienia;
f) inne czynności niezbędne dla realizacji celu, którym jest efektywne wykonanie eksmisji z lokali i ich przekazanie opróżnionych lokali Prowadzącemu postępowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6703,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KOMPENSATA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242732951
7.3.3) Ulica: ul. Majowa 53
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport samochodowy miału węglowego na skład opałowy do kotłowni miejskiej w Ostrzeszowie
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.