Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128335/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę, obejmująca budynki użytkowane przez Sąd Rejonowy w Tychach, OG/1/2025/TP-US
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Tychach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272173793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Budowlanych 33
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: og@tychy.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tychy.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6715c3b0-ca18-42a2-9602-b5ecb037f3541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę, obejmująca budynki użytkowane przez Sąd Rejonowy w Tychach, OG/1/2025/TP-US2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6715c3b0-ca18-42a2-9602-b5ecb037f354
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00077920/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa usługa ochrony osób i mienia realizowana przez koncesjonowanego wykonawcę zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128335
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG/1/2025/TP-US
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3100000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kompleksowa usługa ochrony osób i mienia realizowana przez koncesjonowanego wykonawcę zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 z późn.zm.) obejmująca bezpośrednią ochronę fizyczną stałą, w tym w razie konieczności reakcję grupy interwencyjnej, w następujących budynkach użytkowanych przez zamawiającego i ich otoczeniu, w tym znajdujących się w nich pomieszczeń i rzeczy:
budynek nr 1: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 33,
budynek nr 2: 43-100 Tychy, ul. Bałuckiego 4,
budynek nr 3: 43-100 Tychy, Plac Baczyńskiego 1,
oraz wykonywanie na rzecz zamawiającego usługi konwoju wartości pieniężnych nieprzekraczających 0,2 jednostki obliczeniowej, o której mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 lit. 5 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. – w sprawie wymagań, jakim po-winna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 793 z późn.zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3717613,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3729786,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3729786,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych ALAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462993398
7.3.3) Ulica: Budowlanych 35
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY MIENIA I USŁUG DETEKTYWISTYCZNYCH "ALAN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3729786,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2026 r.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. "Podniesienie jakości oferty edukacyjnej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Leona Kruczkowskiego w Tychach"
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne"
- Remont kanalizacji na odcinku kolektora sanitarnego północnego w rejonie Parku Północnego
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2026 roku
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2026 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej i technicznej obiektów i mienia Centrum Sportu w Błoniu
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zapewnienia interwencji grupy patrolowo-interwencyjnej w obiektach Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Kompleksowa fizyczna i elektroniczna ochrona osób, mienia i obiektów MZK Sp. z o.o. oraz Targowiska Przygranicznego na rok 2026.
- Ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
- Ochrona fizyczna osób, obiektów, terenów i mienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, oraz monitoring SWiN i SAP w okresie od 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





