Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00169234/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
- 2025/BZP 00175481/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krasnostawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marka Sobieskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krasnystaw-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krasnystaw-powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4941a8e9-c36e-4eeb-9187-6f7ec3e7bc39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042838/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Nazwa postępowania: Obsługa bankowa Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do dnia 30.04.2027 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont oraz rachunków środków pomocowych i funduszy celowych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych oraz innych rachunków pozabudżetowych, rachunków VAT (aktualna ilość rachunków - 240 szt.);
2.prowadzenie rachunków lokat terminowych;
3. otwieranie nowych rachunków bankowych (szacowana miesięczna liczba otwieranych rachunków: 0,50 szt.);
4.zamykanie (likwidacja) zbędnych rachunków bankowych;
5.dokonywanie wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków (szacowana miesięczna liczba wypłat gotówkowych: 100 szt.);
6.dokonywanie wpłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków (szacowana miesięczna liczba wpłat gotówkowych: 40 szt.);
7.dokonywanie wypłat w kasie świadczeń dla osób trzecich w formie gotówkowej na podstawie imiennych list wypłat przygotowanych przez Zamawiającego (szacowana miesięczna liczba osób - 40);
8. przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego - Wykonawca nie obciąży płatników prowizjami od wpłat podatków, opłat i innych należności na rzecz Zamawiającego i jego jednostek (szacowana miesięczna liczba wpłat od osób trzecich: 1337 szt.)
9.realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych (składanych elektronicznie i papierowo) (szacowana miesięczna liczba przelewów: 4.140 szt.);
10. dokonywanie przelewów w obrębie banku (szacowana miesięczna liczba przelewów: 249 szt.);
11. realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych w PLN oraz walutach wymienialnych;
12. sporządzanie czytelnych wyciągów bankowych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej;
13. powiadamianie o zmianach stanu rachunków za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej;
14 .objęcie systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek;
15. prowadzenie obsługi kasowej Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w budynku przy ul. Sobieskiego 3 w dni robocze Zamawiającego w celu zapewnienia bieżącej obsługi wpłat gotówkowych i bezgotówkowych za czynności administracyjne dokonywane przez interesantów urzędu (np. wpłaty za rejestrację pojazdów, wypisy i wyrysy z rejestrów gruntów itd.) oraz wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów KW (kasa wypłaci) wystawianych przez wydział finansowy Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie. Zamawiający udostępni lokal o powierzchni 10 m2, wyposażony w infrastrukturę telekomunikacyjną pozwalającą na zawarcie z operatorem telefonicznym umowy o świadczenie usług telefonii stacjonarnej i Internetu. Z wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu Zamawiający zawrze umowę najmu lokalu w którym prowadzona będzie obsługa kasowa. Cena najmu (włącznie z opłatą za media) będzie wynosiła 500,00 zł netto miesięcznie (słownie: pięćset złotych zero groszy) plus obowiązująca stawka podatku VAT waloryzowana zgodnie z zawartą umową najmu. Termin udostepnienia wykonawcy lokalu: 01.05.2025 r.
W udostępnionym pomieszczeniu bank może prowadzić swoją działalność bankową nie związaną z obsługą Zamawiającego;
16 udzielanie Zamawiającemu w każdym roku realizacji zamówienia, kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru w zakresie uregulowanym obowiązującymi przepisami prawa do kwoty corocznie określonej w uchwale budżetowej, która w roku 2025 wynosi 6.000.000,00 zł zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych opłat i prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego,
2) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę banku obowiązującą w okresie obowiązywania umowy podaną w ofercie. Wysokość stawki WIBOR dla terminu 1 miesięcznego ustalana jest jako średnia arytmetyczna stawka z poprzedniego miesiąca. Stawka opublikowana obowiązuje od pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres, tj. pierwszy dzień miesiąca, do ostatniego dnia okresu, tj. ostatniego dnia miesiąca.,
3) jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową,
4) na uruchomienie kredytu Zamawiający podpisze odrębną umowę. Czynność
ta, w przypadku jeśli Bank nie posiada swojej siedziby w Krasnystawie każdorazowo będzie miała miejsce w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę,
5) pierwsze uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym planowane jest w dniu
01.05.2025 r.,
6) naliczanie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować w ostatnim dniu każdego miesiąca,
7) splata odsetek w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania noty z banku;
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 867600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 867600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 867600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VeloBank S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011105189
7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 2c
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prowadzenie obsługi kasowej Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w budynku przy ul. Sobieskiego 3 - przyjmowanie wpłaty gotówkowych i dokonywanie wypłaty gotówkowych, przyjmowanie wpłat bezgotówkowych.
Monetia Sp. z o.o. 05-090 Raszyn, ul. Słowikowskiego 69 A
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 867600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-01 do 2027-04-30INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- "Przebudowa pomieszczeń ratusza miejskiego - Remont Dachu"
- Utworzenie i wyposażenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Krasnymstawie
- "Wykonanie prac projektowych dotyczących rozbudowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórka."
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 25.000.000 zł
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Wołomińskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu w 2025 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na terenie Gminy i na spłatę .........."
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 968 552,05 PLN na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Najem samoobsługowych urządzeń płatniczych i usług dodatkowych do Sądu Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku,Sądu Rejonowego w Przysusze,Sądu Rejonowego w Szydłowcu,Sądu Rejonowego w Zwoleniu
- "Udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 2 517 190 PLN dla Gminy Janów z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu ..."
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.