Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00252301/01 - Wynik z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
TP 31/25-Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pod nazwą: „Modernizacja Oddz. Wewn. Nr IX na 2 piętrze w budynku A, w WSS im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estolba@szpital.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP 31/25-Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pod nazwą: „Modernizacja Oddz. Wewn. Nr IX na 2 piętrze w budynku A, w WSS im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0f00d92-2f1e-4dff-81f8-1cd57f4e7bea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00153636/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Nadzór Inwestorski Wielobrażnowy - dla zadania pn. Remont i modernizacja oddziału szpitalnego nr IX
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital.wroc.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP 31/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja Oddziału Wewnętrznego Nr IX na 2 piętrze w budynku A, znajdującego się w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej zwany „OPZ”) - załącznik 1
2) Dokumentacja projektowa: załącznik nr 13
3) Wzór umowy – załącznik nr 3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp, , Zamawiający może skorzystać z opcji w zakresie zmian określonych w załączniku nr 3 do SWZ-wzór umowy1) Zasady pozostałych warunków Umowy i OPZ będą takie same w ra-mach prawa opcji jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
2) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
3) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wy-konawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4) W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będzie wymaganie.
5) Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie re-alizacji.
6) W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będzie wymaganie. Zamawiający przekaże pisem-ną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 6 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
5.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzo-nych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypad-ku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewi-dencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
5.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
5.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych) lub rów-nowartość tej kwoty w innej walucie do umowy z wybranym Wyko-nawcą.
5.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:
1) Że, wykonał w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 1 zamówienie polegające na pełnieniu usługi Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z budową lub przebudową lub remontem lub odbudową budynków użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej co najmniej 500 m² w branżach: konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej, sanitarnej .
Wykaz usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2) że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) w okresie ostatnich dziesięciu (10) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Inspektor Nadzoru Inwestorskiego branży konstrukcyjno – budowlanej wykonał - co najmniej 1 usługę/usługi nadzoru inwestorskiego, które były pełnione nad robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno – budowlanej, związanymi z budową lub przebudową lub remontem lub odbudową w specjalności konstrukcyjno – budowlanej budynków użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500 m². Posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów.
b) w okresie ostatnich dziesięciu (10) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Inspektor Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej wykonał - co najmniej 1 usługę/usługi nadzoru inwestorskiego, które były pełnione nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej związanymi z budową lub przebudową lub remontem lub odbudową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500 m². Posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów.
c) w okresie ostatnich dziesięciu (10) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Inspektor Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej wykonał - co najmniej 1 usługę/usługi nadzoru inwestorskiego, które były pełnione nad robotami budowlanymi w branży sanitarnej, związanymi z budową lub remontem lub przebudową lub odbudową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500 m². Posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów.
UWAGA: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz.U.2022 poz. 1225 „Budynek użyteczności publicznej – należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny”.
Wykaz osób stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikami nr 8; 6 i 9 (jeżeli dotyczą) do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: podmiotowe środki dowodowe określone w SWZ w części 7
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z załącznikiem nr 3-wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-05 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-05 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-03
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie usług medycznych tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KPP w Lubaniu.
- Przygotowanie usługi hotelowej i gastronomicznej (obiadu) dla 20 uczestników warsztatów terenowych w ramach projektu pn. "Dla przyszłych pokoleń agroleśnictwo szansą dla klimatu i środowiska"
- DOSTAWA ZAGĘSZCZARKI WIBRACYJNEJ Nr sprawy: TECH/147/AK/2025
- Roboty budowlane w ramach wsparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. Jana Mikulicza - Radeckiego we Wrocławiu w lokalizacji Wrocław ul. Borowska 213
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania
- Usługa przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje dydaktyczne dla nauczycieli akademickich, osób prowadzących dydaktykę oraz doktorantów Politechniki Wrocławskiej, FERS.01.05-IP.08-0180/23-00
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego (w branżach konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej) w podziale na 4 części.
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego "Rozbudowa DP 4356W na odc. od skrzyż. z ul. Zawadzką w msc. Zwierzyniec do przejazdu gospodarczego pod S8"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Brody oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Krynkach i Stykowie.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy dróg wraz z odwodnieniem osiedla w obrębie ulic Piaskowa i Karmelowa w Piotrkowie Trybunalskim.
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Broku - modernizacja instalacji AKPiA wraz z niezbędnym zakresem instalacji elektrycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.