Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171043/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Jednodniowe wycieczki dla dzieci z placówek oświatowych w Knurowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Edukacji w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000727185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Lipowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2f3e186-beed-46fb-9cd5-22b0277822f41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jednodniowe wycieczki dla dzieci z placówek oświatowych w Knurowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2f3e186-beed-46fb-9cd5-22b0277822f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047796/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Jednodniowe wycieczki dla dzieci z placówek oświatowych w Knurowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zadanie dofinansowane jest w ramach projektu „Przedszkolaki są gotowe na zajęcia dodatkowe!” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCE/26/28/2025/DW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Jednodniowe wycieczki dla dzieci z placówek oświatowych w Knurowie” organizowanych w ramach projektu „Przedszkolaki są gotowe na zajęcia dodatkowe!”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+).
2. Przedmiotem zamówienia jest organizacja 12 jednodniowych wycieczek dla uczestników zajęć sensorycznych, prowadzonych w 8 placówkach oświatowych w Knurowie. W ramach każdej jednodniowej wycieczki uczestnicy:
1) zwiedzą Palmiarnię Miejską w Gliwicach ul. Aleksandra Fredry 6, 44-100 Gliwice z przewodnikiem zapewnionym przez Palmiarnię,
2) odwiedzą park sensoryczny przy Radiostacji Gliwickiej, ul. Lubliniecka 60, 44-100 Gliwice – Zamawiający nie przewiduje zwiedzania radiostacji,
3) odbędą rejs statkiem po kanale Gliwickim, adres mariny: ul. Portowa 28, 44-100 Gliwice.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, wskazany został w rozdz. III ust. 3 i 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112246,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165599,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112246,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNIESZKA STACHOWIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363466970
7.3.3) Ulica: Malerzów 15
7.3.4) Miejscowość: Malerzów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Transport uczestników wycieczek - Usługi Transportowe Grzegorz Twardawa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112246,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-26INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Remont pokrycia dachu w MSP7 w Knurowie
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
- Zakup serwerów dla klastra Windows. Zakup licencji oprogramowania Windows Server Datacenter
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" - drugie postępowanie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Razem naprzeciw trudnościom ! - integracja społeczna w Gminie Moszczenica"
- Organizacja szkolenia wyjazdowego "Komunikacja międzypokoleniowa - jak prowadzić dyskurs ze studentami"
- Przygotowanie i realizacja 8-dniowego wyjazdu studyjnego na terenie Polski, Niemiec i Danii w ramach operacji pt.: ,,Odnawialne Źródła Energii - perspektywą rozwoju podkarpackiego rolnictwa"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 dniowego obozu socjoterapeutycznego dla 45 dzieci
- Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności
- Kompleksowa organizacja krajowego wyjazdu studyjnego "Uprawa i przetwórstwo lawendy możliwością rozwoju i zwiększenia dochodów ..." dla 20 osób. Realizacja Planu Operacyjnego KSOW + na rok 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.