eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceModernizacja instalacji okablowania strukturalnego oraz elektrycznego - zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji okablowania strukturalnego, w budynku WNŚiT przy ul. Będzińskiej 39 w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji okablowania strukturalnego oraz elektrycznego – zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji okablowania strukturalnego, w budynku WNŚiT przy ul. Będzińskiej 39 w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://us.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji okablowania strukturalnego oraz elektrycznego – zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji okablowania strukturalnego, w budynku WNŚiT przy ul. Będzińskiej 39 w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6afefed6-a972-432a-a069-68f27e9bda15

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144488

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.7.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2196698,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji okablowania strukturalnego oraz elektrycznego – zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji okablowania strukturalnego, Punktów Elektryczno-Logicznych "PEL" wraz z zasilaniem 230V, rozdzielnic teleinformatycznych z połączeniami światłowodowymi oraz rozdzielnic elektrycznych TB w budynku Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych przy ul. Będzińskiej 39 w Sosnowcu.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) opracowanie dokumentacji projektowej uwzględniającej:
- modernizację instalacji strukturalnej budynku,
- budowę punktów Elektryczno-Logicznych "PEL" wraz z zasilaniem 230V oraz DATA,
- przebudowę istniejących rozdzielnic elektrycznych TB,
- budowę tras kablowych,
- budowę tras kanałów instalacyjnych,
- budowę szaf teleinformatycznych,
- budowę połączeń sieci z wykorzystaniem kabli światłowodowych,
- budowę sieci bezprzewodowej,
- budowę połączeń okablowania i gniazd dla projektorów (instalacja HDMI),
- budowę gniazd strukturalnych oraz DATA dla drukarek,
- demontaż starych tras kablowych, kanałów instalacyjnych oraz okablowania,
- dostosowanie do obecnych przepisów pomieszczenia przeznaczonego na serwerownie,
- wykonanie przejść PPOŻ,
b) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji,
c) wykonanie robót zgodnie z przygotowaną i uzgodnioną dokumentacją projektową,
d) dostawę oraz montaż elementów pasywnych sieci,
e) wykonanie specjalistycznych pomiarów oraz dokumentacji kontrolno- pomiarowej,
f) przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
3) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca winien również:
a) sprawować nadzór autorski,
b) dokonać przeszkolenia min. 3 osób z personelu Zamawiającego z obsługi i konserwacji zabudowanych systemów, instalacji oraz urządzeń, na warunkach uwzględnionych w umowie.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ wraz z załącznikami 2.1, 2.2 i 2.3 tj. odpowiednio: koncepcji projektowej, koncepcji ilościowej, stanu istniejącego (poglądowa dokumentacja istniejącego okablowania strukturalnego), które to dokumenty wraz z umową należy rozpatrywać łącznie. Ww. dokumenty są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i inne czynności ujęte odpowiednio w PFU lub w umowie, winny być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót i czynności przewidzianych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jak i tych nie wskazanych co do nazwy, a niezbędnych do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.
5) Ilekroć w PFU i załącznikach do niego jest mowa o dokumentach potwierdzających spełnienie określonych w nim wymagań i norm odnośnie materiałów, urządzeń, itp. nie są to dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku ich złożenia wraz z ofertą nie będą one podlegały badaniu i ocenie. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia ww. dokumentów na wezwanie Zamawiającego, po zawarciu umowy.
6) Termin realizacji zamówienia: do 120 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 29 sierpnia 2025 r.
7) Okres gwarancji:
a) wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: minimum 24 miesiące; Wykonawca może wydłużyć termin gwarancji na wykonane roboty budowlane w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Okres przedłużenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego niż minimalny wymagany okres gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ;
b) wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp.: zgodnie z gwarancją producenta i zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU (załącznik 2 do SWZ) tj.:
- okres gwarancji systemowej okablowania strukturalnego: minimum 25 lat,
- okres gwarancji na szafy: minimum 24 miesiące,
- okres gwarancji na listwy PDU: minimum 36 miesięcy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2601450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2878200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2601450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXTO Technology Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130262994

7.3.3) Ulica: Willowa 87

7.3.4) Miejscowość: Modlniczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-085

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2601450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.