Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00201804 z dnia 2025-04-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa e-usług i platformy wraz z serwisem Portal Rolnika
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja Płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa e-usług i platformy wraz z serwisem Portal Rolnika2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25183592-9619-494a-9cc7-f34709246ba2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094427/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.65 Budowa e-usług i platformy wraz z serwisem Portal Rolnika
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działanie C2.1.1: „E-usługi publiczne, rozwiązania IT usprawniające funkcjonowanie administracji i sektorów gospodarki oraz technologie przełomowe w sektorze publicznym, gospodarce i społeczeństwie” z Krajowego Planu Odbudowy i Wzmacniania Odporności finansowanego ze środków Instrumentu na Rzecz Odbudowy i Wzmacniania Odporności.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiot zamówienia udzielany jest Spółce Agro Aplikacje Sp. z o.o. (Spółka) na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 tj., dalej: „ustawa PZP”). Zgodnie z tym przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
Pozostała treść uzasadnienia znajduje się w dalszej części ogłoszenia (Informacje dodatkowe).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2615.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia jest:
1.1. wykonanie Wdrożenia Systemu Informatycznego w ARiMR, w tym:
1.1.1. przeprowadzenie Analizy Przedwdrożeniowej, w tym opracowanie Projektu Technicznego Systemu,
1.1.2. instalacja, konfiguracja Systemu Informatycznego zgodnie z Opisem Założeń Projektu Informatycznego stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy i Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do Umowy i doprecyzowanych w Projekcie Technicznym Systemu oraz przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do SI oraz wszelkich innych utworów powstałych w ramach realizacji Umowy na zasadach określonych w Umowie,
1.1.3. konfiguracja i uruchomienie we współpracy z Zamawiającym Środowisk niezbędnych do działania Systemu Informatycznego, w tym instalacja Oprogramowania Wspierającego opisanego w Dokumentacji Projektowej w zakresie uzupełniającym oprogramowanie posiadane już przez Zamawiającego w dniu zawarcia Umowy w przypadku, gdy jest to wymagane dla prawidłowego działania Systemu Informatycznego,
1.1.4. opracowanie i dostarczenie wymaganej zgodnie z Umową Dokumentacji Projektowej,
1.1.5. zintegrowanie Systemu Informatycznego z użytkowanymi w ARiMR systemami informatycznymi wskazanymi przez Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 1, 1A i 4 do Umowy i Projektem Technicznym Systemu,
1.1.6. przeprowadzenie Migracji danych w uzgodnieniu z Zamawiającym, zgodnie z Załącznikiem nr 1, 1A i 4 do Umowy i Projektem Technicznym Systemu,
1.1.7. przeprowadzenie instruktażu dotyczącego działania SI dla wskazanych przez Zamawiającego użytkowników SI, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Umowy,
1.2. udzielenie gwarancji jakości na System Informatyczny, zgodnie z warunkami Umowy, na zasadach określonych w Umowie, w zamian za wynagrodzenie określone w punkcie 8 Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro Aplikacje Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512553511
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.