Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00136329/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego z zakresem nadzoru w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zaprojektowaniem oraz realizacją robót budowlanych (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e5d38e9-adb3-47b8-8d51-b53009ab51ce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego z zakresem nadzoru w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zaprojektowaniem oraz realizacją robót budowlanych (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e5d38e9-adb3-47b8-8d51-b53009ab51ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072206/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa Budowlanego z zakresem nadzoru w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej(...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego z zakresem nadzoru w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zaprojektowaniem oraz realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „PRZEBUDOWA KĄPIELISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI W ŻAGANIU WRAZ Z OTOCZENIEM – I ETAP”.
W/w zadanie inwestycyjne polega na przygotowaniu dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym przebudowy kąpieliska miejskiego. Inwestycja planowana jest na zabytkowym obszarze przy ul. Niepodległości 6, na działkach o numerach ewidencyjnych 812 i 813, położonych w obrębie ewidencyjnym 0002 Żagań, na terenie zespołu pałacowo – parkowego, który wpisany jest do rejestru zabytków pod nr L-116/A.
Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych zawiera dokumentacja, która dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.zagan.pl/zamowienia_publiczne/198/747/Przebudowa_kapieliska_miejskiego_przy_ul__Niepodleglosci_w_Zaganiu_wraz_z_otoczeniem_-_I_etap/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 z późn. zm.), Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255pkt 3 ustawy PZP.Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 4 oferty tj:
a. Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Piotr Owsiński ul. Dekoracyjna 3 P5/2, 65- 722 Zielona Góra, woj. lubuskie, NIP 9730513981, z ceną brutto 575 640,00 PLN słownie: pięćset siedemdziesiąt pięć tysięcy sześćset t czterdzieści złotych i 00/100 )), oraz z Doświadczeniem w zakresie : Podkryterium D1
na 1 zadaniu , Podkryterium D2 na 1 zadaniu , Podkryterium D3 na 1 zadaniu;
b. Nadzory Budowlane Jakub Świątek ul. Rolna 4, 62 - 066 Granowo, woj. wielkopolskie, - oferta odrzucona.
c. „PROGAMP” PAWEŁ RATUŚ ul. Przylep, Gronowa 3, 66 015 Zielona Góra, woj. lubuskie,- oferta odrzucona.
d. PM TEAM PROJEKTOWANIE I NADZORY INWESTYCJI ul. Sokola 8, 67 120 Kożuchów, woj. lubuskie - oferta odrzucona.
Zamawiający odrzucił oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 8 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 z późn. zm.).
Cena oferty najkorzystniejszej przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 300 400 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 z późn. zm.).- „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwot, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego/ Inżyniera Kontraktu dla potrzeb realizacji zadania pn. "Budowa i rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Tułowicach"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej 8 budynków instytucji edukacyjnych w Kielcach - ETAP 1
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II.
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ETAPU II ZADANIA NR 91852 PN.: "PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUD. NR 90 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUD. NR 26"
- "Rozwój infrastruktury drogowej, modernizacja budynków użyteczności publicznej oraz rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej na terenie Gminy Moskorzew"
- KPO D4-1.1 - BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.