Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122000/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00145652/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Komprachcicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komprachcice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Komprachcice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-070
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4031712
1.5.8.) Numer faksu: 77 4031725
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kompeachcice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komprachcice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.komprachcice.pl/1777/1922/przetargi.html. oraz https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Komprachcicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6e45434-bbbb-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002724/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Gminie Komprachcice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122000/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2600240,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę Centrum Zarządzania Kryzysowego w Komprachcicach.
Przedmiotowy budynek to niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny budynek przykryty dachem
płaskim. W budynku zlokalizowano część garażową z trzema stanowiskami wraz z zapleczem.
W obiekcie zaprojektowano również część socjalno-biurową, w której skład wchodzą m. in.
biuro OSP, świetlica z kantyną, szatnie z umywalniami, toalety, pomieszczenie gospodarcze
oraz wydzielona kotłownia z dostępem zewnętrznym. Kubatura obiektu 2379,73 m3; powierzchnia użytkowa 431,79 m2; wysokość 5,80 m; długość x szerokość (lub średnica) 30,82 m x 19.91 m; liczba kondygnacji 1. W ramach przedmiotu zamówienia przewidziana jest infrastruktura towarzysząca (podjazd i nawierzchnia z kostki betonowej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3198296,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198296,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3198296,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB BAUMAR Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161574578
7.3.3) Ulica: Lipowa 132
7.3.4) Miejscowość: Polska Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 46-070
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) roboty ziemne; procentowa wartość robót wykonywanych przez Podwykonawców – 2,14 % ;
2) roboty stanu zerowego w całości lub w częściach; procentowa wartość robót wykonywanych przez Podwykonawców – 4,02 % ;
3) roboty stanu surowego otwartego; procentowa wartość robót wykonywanych przez Podwykonawców – 3,89 % ;
4) stolarka i ślusarka; procentowa wartość robót wykonywanych przez Podwykonawców – 5,07 % ;
5) roboty wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne w całości lub w częściach; procentowa wartość robót wykonywanych przez Podwykonawców – 10,95 % ;
6) branża instalacyjna sanitarna i elektryczna; procentowa wartość robót wykonywanych przez Podwykonawców – 21,14 % ;
7) roboty drogowe i zagospodarowanie terenu; procentowa wartość robót wykonywanych przez Podwykonawców – 3,82% .
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB BAUMAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PB BAUMAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3198296,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.