Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00181032/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
- 2025/BZP 00190015/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00242591/01 - Wynik z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Warszawska 11
1.4.2.) Miejscowość: Miechów
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201514
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00181032
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem (rok produkcji – nie starszy niż 2024r. ) do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie - Baza sprzętowo materiałowa ul. Piłsudskiego 76, 32-200 Miechów.
1.2. Koparka spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
1.3. Ubezpieczenie po stronie Zamawiającego. Zamawiający przez okres trwania umowy leasingu będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia sprzętu za pośrednictwem Wykonawcy, tzn. będzie miał możliwość skorzystania z oferty dowolnego ubezpieczyciela, w tym również z oferty Wykonawcy. Ubezpieczenie nie stanowi części składowej oferty.
1.4. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
- leasing w walucie PLN
- rodzaj rat leasingowych: stała stopa procentowa
- okres leasingu: 60 miesięcy
- wpłata początkowa: 10% wartości przedmiotu zamówienia
- ilość rat leasingowych: 59 równych i niezmiennych rat
- opłata końcowa (wykup): 1% wartości przedmiotu zamówienia
Raty leasingowe będą płatne na podstawie harmonogramu finansowego, stanowiącego integralną cześć umowy leasingowej, przelewem na konto wskazane na fakturze VAT.
- wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingu: 1% wartości netto przedmiotu leasingu będącej podstawą do naliczania rat leasingowych, powiększonej o należny podatek VAT. Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) zostanie uiszczona w ciągu 30 dni od zapłaty ostatniej raty. Z chwilą zapłaty opłaty za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) na Zamawiającego przechodzi własność przedmiotu leasingu (sprzętu). W związku z nabyciem przedmiotu leasingu Zamawiający otrzyma od Wykonawcy fakturę VAT dokumentującą sprzedaż.
1.5. Do SWZ Zamawiający dołącza:
zatwierdzony plan finansowy ZDP na 2025 rok (pismo zwiększające plan finansowy ZDP z 28.02.2025),
uchwałę o wieloletniej prognozie Powiatu miechowskiego (wykaz przedsięwzięć).
sprawozdania finansowe ZDP za 2024r (bilans jednostki, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian w funduszu jednostki).
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załączniku nr 2 do SWZ
„Kosztorys ofertowy - Wymagane minimalne parametry przedmiotu zamówienia” wraz z wyliczeniem ceny oferty
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem (rok produkcji – nie starszy niż 2024r. ) do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie - Baza sprzętowo materiałowa ul. Piłsudskiego 76, 32-200 Miechów.
1.2. Koparka spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
1.3. Ubezpieczenie po stronie Zamawiającego. Zamawiający przez okres trwania umowy leasingu będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia sprzętu za pośrednictwem Wykonawcy, tzn. będzie miał możliwość skorzystania z oferty dowolnego ubezpieczyciela, w tym również z oferty Wykonawcy. Ubezpieczenie nie stanowi części składowej oferty.
1.4. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
- leasing w walucie PLN
- rodzaj rat leasingowych: stała stopa procentowa
- okres leasingu: 60 miesięcy
- wpłata początkowa: 10% wartości przedmiotu zamówienia
- ilość rat leasingowych: 59 równych i niezmiennych rat
- opłata końcowa (wykup): 1% wartości przedmiotu zamówienia
Raty leasingowe będą płatne na podstawie harmonogramu finansowego, stanowiącego integralną cześć umowy leasingowej, przelewem na konto wskazane na fakturze VAT.
- wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingu: 1% wartości netto przedmiotu leasingu będącej podstawą do naliczania rat leasingowych, powiększonej o należny podatek VAT. Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) zostanie uiszczona w ciągu 30 dni od zapłaty ostatniej raty. Z chwilą zapłaty opłaty za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) na Zamawiającego przechodzi własność przedmiotu leasingu (sprzętu) pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. W związku z nabyciem przedmiotu leasingu Zamawiający otrzyma od Wykonawcy fakturę VAT dokumentującą sprzedaż.
1.5. Do SWZ Zamawiający dołącza:
zatwierdzony plan finansowy ZDP na 2025 rok (pismo zwiększające plan finansowy ZDP z 28.02.2025),
uchwałę o wieloletniej prognozie Powiatu miechowskiego (wykaz przedsięwzięć).
sprawozdania finansowe ZDP za 2024r (bilans jednostki, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian w funduszu jednostki).
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załączniku nr 2 do SWZ
„Kosztorys ofertowy - Wymagane minimalne parametry przedmiotu zamówienia” wraz z wyliczeniem ceny oferty
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie
- "Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Socjalizacyjnych w Miechowie"
- Dostawa dronów oraz szaf metalowych na potrzeby wyposażenia BCU w Miechowie
- "Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych"
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony obiektów Szpitala św. Anny w Miechowie i obsługa telewizji przemysłowej składającej się z kamer i innych urządzeń niezbędnych do ich prawidłowego funkcjonowania.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptyków do Szpitala św. Anny w Miechowie.
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m3
- "Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej Gminy Słupia"
- Zakup i dostawa minikoparki wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego
- Modernizacja zaplecza oraz zasad prowadzenia gospodarki odpadami na terenie Gminy Kuryłówka w oparciu o składowe zadania częściowe
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - II postępowanie
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





