Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00181032/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
- 2025/BZP 00190015/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00201514/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20a977c6-2e14-4090-a1c9-20a171620a041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20a977c6-2e14-4090-a1c9-20a171620a04
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039621/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181032
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SE.261.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 972471,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem (rok produkcji – nie starszy niż 2024r. ) do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie - Baza sprzętowo materiałowa ul. Piłsudskiego 76, 32-200 Miechów.
1.2. Koparka spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
1.3. Ubezpieczenie po stronie Zamawiającego. Zamawiający przez okres trwania umowy leasingu będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia sprzętu za pośrednictwem Wykonawcy, tzn. będzie miał możliwość skorzystania z oferty dowolnego ubezpieczyciela, w tym również z oferty Wykonawcy. Ubezpieczenie nie stanowi części składowej oferty.
1.4. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
- leasing w walucie PLN
- rodzaj rat leasingowych: stała stopa procentowa
- okres leasingu: 60 miesięcy
- wpłata początkowa: 10% wartości przedmiotu zamówienia
- ilość rat leasingowych: 59 równych i niezmiennych rat
- opłata końcowa (wykup): 1% wartości przedmiotu zamówienia
Raty leasingowe będą płatne na podstawie harmonogramu finansowego, stanowiącego integralną cześć umowy leasingowej, przelewem na konto wskazane na fakturze VAT.
- wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingu: 1% wartości netto przedmiotu leasingu będącej podstawą do naliczania rat leasingowych, powiększonej o należny podatek VAT. Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) zostanie uiszczona w ciągu 30 dni od zapłaty ostatniej raty. Z chwilą zapłaty opłaty za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) na Zamawiającego przechodzi własność przedmiotu leasingu (sprzętu) pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. W związku z nabyciem przedmiotu leasingu Zamawiający otrzyma od Wykonawcy fakturę VAT dokumentującą sprzedaż.
1.5. Do SWZ Zamawiający dołącza:
zatwierdzony plan finansowy ZDP na 2025 rok (pismo zwiększające plan finansowy ZDP z 28.02.2025),
uchwałę o wieloletniej prognozie Powiatu miechowskiego (wykaz przedsięwzięć).
sprawozdania finansowe ZDP za 2024r (bilans jednostki, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian w funduszu jednostki).
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załączniku nr 2 do SWZ
„Kosztorys ofertowy - Wymagane minimalne parametry przedmiotu zamówienia” wraz z wyliczeniem ceny oferty
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1131866,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1131866,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1131866,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy SA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PAWEŁ KALITA TECH-EKSPERT POŁUDNIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930986308
7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1131866,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa dronów oraz szaf metalowych na potrzeby wyposażenia BCU w Miechowie
- "Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych"
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony obiektów Szpitala św. Anny w Miechowie i obsługa telewizji przemysłowej składającej się z kamer i innych urządzeń niezbędnych do ich prawidłowego funkcjonowania.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptyków do Szpitala św. Anny w Miechowie.
- "Dostawa licencji na oprogramowanie i urządzeń zwiększających odporność na cyberataki w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
- "Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla wychowanków Bursy Szkolnej w Miechowie w roku 2026"
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego homologowanego rębaka do gałęzi, dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych"
- Dostawa samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym i przyczepą w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC"
- Zakup koparkoładowarki
- "Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV/Crossover z napędem Full Hybrid, wyprodukowanych w roku 2025, w ramach leasingu operacyjnego" - powt.
- "Zakup ciężkiego sprzętu, koparka kołowo-obrotowa w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





