Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00115895/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe w Szczawnie – Zdroju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718219
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczawno-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-310
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szczawno-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szczawno-zdroj.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe w Szczawnie – Zdroju”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6656ac64-d3f0-40d2-af45-c6b772e7c892
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074115/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe w Szczawnie - Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego, dalej zwanego Inspektorem nadzoru, dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa dróg oraz infrastruktury towarzyszącej na terenach przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe w Szczawnie -Zdroju” , realizowanego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym, Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, a następnie pozwoleniem na budowę, Dokumentacją projektową, STWiORB oraz umową zawartą przez Zamawiającego z firmą Serafiński Roads Sp. z o.o. i Instytucjami współfinansującymi zadanie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2024.725 ze zm.).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
• Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana w dalszej treści „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ.
• Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Inwestycyjna „J W.Projekt-Kontrol” Jarosław Wawrzaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862599950
7.3.3) Ulica: Różana 2/7
7.3.4) Miejscowość: Szczawno - Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 58-310
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Firma projektowo-inwestycyjna "JW.PROJEKT-KONTROL" Jarosław Wawrzaszek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-10PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżek rowerowych w Gminie Czerniejewo - w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego [PFU]
- Budowa kancelarii podwójnej dla Leśnictw Terespol i Bedlenki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania : Przebudowa pomieszczeń Oddziału Radioterapii na poziomie III pietra budynku szpitala (skrzydło A).
- Zaprojektowanie i budowa stacji wodociągowej bazującej na ujęciu S4 w miejscowości Sułoszowa Gmina Sułoszowa
- Sporządz. dok. projekt. oraz peł. w trakcie real. robót bud. nadzoru autor. na zad.: Zwiększenie dostępności usług medycznych z zakresu opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień w ŚCP w Morawicy
- Wykonanie instalacji wewnętrznej mechanicznej i chłodzenia powietrza w poczekalniach i wybranych poradniach ambulatoryjnych
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.