Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00117367/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
- 2025/BZP 00140899/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu zieleni w miejscu byłego cmentarza przy ul. Pogodnej w miejscowości Groblice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu zieleni w miejscu byłego cmentarza przy ul. Pogodnej w miejscowości Groblice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae949871-d3c4-4854-994c-c9f56b915c1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045421/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 zagospodarowanie terenów zielonych w miejscowości Świeta Katarzyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2025.M.S.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zieleni w miejscu byłego cmentarza przy
ul. Pogodnej w miejscowości Groblice o powierzchni około 4 817 m2. Rewitalizację parku w Sulimowie wykonać należy zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie opisanym poniżej, w oparciu o przedstawiony zakres graficzny.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Prace ziemne, w szczególności:
a. Korytowanie pod ścieżki wyniesione do głębokości 0,1 m
b. Korytowanie pod ścieżki w gruncie do głębokości 0,5 m
c. Rozbiórkę istniejącego murowanego miejsca ogniskowego
d. Usunięcie karpin lub frezowanie pniaków zlokalizowanych w osi ścieżek
e. Usunięcie fragmentu młodnika o powierzchni ok. 60 m2
f. Wymianą gruntu na głębokości 0,7 m pod nasadzenia drze i krzewów
g. Wykonanie fundamentów punktowych dla małej architektury do głębokości 0,9m
2) Usunięcie 5 sztuk drzew w ramach wycinki sanitarnej i kompozycyjnej
3) Pielęgnacja istniejącego drzewostanu oraz krzewów
4) Wykonanie i montaż oprawy historycznego krzyża wraz z jego przeniesieniem
5) Zakup oraz wykonanie elementów małej architektury wraz z montażem
6) Wykonanie komunikacji pieszej w zakresie ścieżek i placów parkowych
7) Wykonanie regeneracji trawników
10)Wykonanie nasadzeń, w szczególności:
a. wykoszenie i przekopanie terenu inwestycji pod nasadzenia wraz z wywozem urobku
b. nasadzenie 5 sztuk drzew oraz 60 sztuk krzewów
c. ściółkowanie nasadzeń
d. odtworzenie trawników
Utrzymanie i pielęgnacja urządzonych terenów zieleni w okresie 24-miesięcznym od dnia protokolarnego odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MANUFAKTURA ZIELENI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961595636
7.3.3) Ulica: KIEŁCZOWSKA 22A
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 51-315
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARTOSZ ŁOTOCKI MANUFAKTURA ZIELENI
jakie przetargi wygrała firma
BARTOSZ ŁOTOCKI MANUFAKTURA ZIELENI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SIECHNICE
- Dostawa wyposażenia pracowni językowej i sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej w Żernikach Wrocławskich
- Budowa zatok autobusowych na ul. Wrocławskiej i ul. Dębowej w Radwanicach w formule zaprojektuj i wybuduj.
- BUDOWA I PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ GRAWITACYJNO - TŁOCZNEJ Z PRZYŁĄCZEM I PRZEPOMPOWNIĄ W UL. STANISŁAWA STASZICA I UL. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W SIECHNICACH
- Zakup systemu monitoringu dla przepompowni wód deszczowych wraz ze szkoleniem pracowników Urzędu Miejskiego w Siechnicach
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
więcej: przetargi SIECHNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie.
- Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła Branżowa I Stopnia w Buku, ul. Dworcowa 44, 64-320 Buk
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.