eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrkowice"REMONT KO¦CIO£A P.W. ¦W. STANIS£AWA BISKUPA W PIOTRKOWICACH"



Og³oszenie z dnia 2025-04-22

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„REMONT KO¦CIO£A P.W. ¦W. STANIS£AWA BISKUPA W PIOTRKOWICACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Stowarzyszenie Dziedzictwo Piotrkowic

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260751845

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piotrkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edwardrzadkowski57@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dziedzictwo-piotrkowic.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT KO¦CIO£A P.W. ¦W. STANIS£AWA BISKUPA W PIOTRKOWICACH”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1349242c-ffeb-425f-a112-297ad1d34668

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00199977

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1349242c-ffeb-425f-a112-297ad1d34668

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê i o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna
pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz adresu poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: edwardrzadkowski57@gmail.com
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej,
w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w §2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane
w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza
do komunikacji”).
9. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym
i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
10. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie
do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy
do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Ponadto Wykonawca w celu skontaktowania siê z Zamawiaj±cym winien przes³aæ wiadomo¶æ drog± e-mail na adres wskazany w rozdz. XII pkt 1) SWZ.
oraz pkt.11-19 SWZ dzia³ XI

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z faktem, ¿e realizacja przedmiotu zamówienia zwi±zana jest z dostêpem do danych osobowych na podstawie oraz w zwi±zku z realizacj± niniejszego przedmiotu zamówienia, w celu wywi±zania siê z obowi±zku udzielenia informacji o przetwarzaniu danych osobowych wynikaj±cego z realizacji wymogów art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), Administrator informuje:
1. Administratorem danych osobowych jest Stowarzyszenie Dziedzictwo Piotrkowic.
2. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych przez Administratora do celów realizacji zadañ zwi±zanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny.
3. Podanie danych osobowych w zakresie wynikaj±cym z ww. podstawy prawnej jest niezbêdne, aby Podmiot przetwarzaj±cy móg³ uczestniczyæ w realizacji zadañ zwi±zanych z zawarciem
i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu w³a¶ciwej realizacji zadañ zwi±zanych z zawarciem
i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia.
5. Osobom, których dane dotycz±, przys³uguje prawo do dostêpu do swoich danych, ich sprostowania, kopii danych oraz ich usuniêcia po okresie nie krótszym ni¿ przewiduj± przepisy prawa.
6. Dane osobowe bêd± przetwarzane nie d³u¿ej ni¿ do koñca zakoñczenia realizacji zadañ zwi±zanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia, z zastrze¿eniem, i¿ okres przechowywania danych osobowych mo¿e zostaæ ka¿dorazowo przed³u¿ony o okres przewidziany przez przepisy prawa.
7. Dane osobowe zgromadzone w celu realizacji zadañ zwi±zanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia bêd± przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa wynikaj±cymi
z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.
8. W przypadku powziêcia informacji o niew³a¶ciwym przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora przys³uguje osobom, których dane dotycz±, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania
do Administratora.
9. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty upowa¿nione na podstawie wyra¿onej przez osoby, których dane dotycz± zgody. Dane osoby, której dotycz±, bêd± publikowane na stronie BIP Zamawiaj±cego zgodnie
z przepisami prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „REMONT KO¦CIO£A
P.W. ¦W. STANIS£AWA BISKUPA W PIOTRKOWICACH”.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres oraz wymagania Zamawiaj±cego
w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
 Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ,
 Dokumentacja projektowa, stanowi±ca Za³±cznik nr 2 do SWZ,
 Wzór umowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 8 do SWZ.

Uwaga!
Zamawiaj±cy zaznacza, ¿e za³±czone przedmiary robót maj± charakter pogl±dowy i s± dokumentem pomocniczym dla Wykonawców w celu sporz±dzenia oferty. W ¿adnym razie przedmiary robót nie mog± byæ traktowane jako podstawowe dokumenty w zakresie rodzaju
i ilo¶ci robót do wykonania.
3. Realizacja przedsiêwziêcia bêdzie mia³a miejsce na czê¶ci dzia³ki nr ewid. 245, obrêb 0016
w Piotrkowicach, gm. Chmielnik, powiat kielecki. Obiekt remontowanego Ko¶cio³a pw. ¶w. Stanis³awa Biskupa w Piotrkowicach znajduje siê na jednej dzia³ce z cmentarzem parafialnym.
4. Ze wzglêdów organizacyjnych, technicznych oraz ekonomicznych przedmiot zamówienia nie zosta³ podzielony na czê¶ci. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45212350-4 - Budynki o szczególnej warto¶ci historycznej lub architektonicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Cena brutto – 60% (C);
Do¶wiadczenie Kierownika budowy – 40% (K);
1% = 1 pkt
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych w ust. 1 kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane bêd± punktowo wed³ug nastêpuj±cych zasad:
a) sposób obliczenia punktów dla kryterium „Cena brutto” (maks. 60 pkt):
Ilo¶æ punktów dla kryterium ceny brutto zostanie ustalona wg poni¿szego wzoru:
najni¿sza zaoferowana w postêpowaniu
cena brutto
cena (C) = --------------------------------------------------------------- x 60%
cena brutto ocenianej oferty
b) sposób obliczenia punktów dla kryterium „Do¶wiadczenie Kierownika budowy”, rozumiane jako pe³nienie funkcji Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru na jednym zadaniu dotycz±cym budowy lub przebudowy lub remontu budynku, bêd±cego zabytkiem nieruchomym, wpisanym do rejestru zabytków, o którym mowa w art. 8 ustawy o ochronie zabytków lub znajduj±cym siê w ewidencji zabytków wskazanej w art. 22 ustawy o ochronie zabytków, którego warto¶æ robót budowlanych by³a nie mniejsza ni¿ 100 000,00 z³
1 Zadanie – 20%,
2 Zadania – 40%.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ Zadanie, które Wykonawca przedstawia w celu uzyskania dodatkowej punktacji w kryterium „Do¶wiadczenie Kierownika budowy”, nie mo¿e byæ to¿same z tym, jakie Wykonawca przedstawia w celu spe³niania warunku, o którym mowa
w rozdz. V ust.2 pkt 3) lit b) SWZ.
Punkty, w kryterium innym ni¿ cena przyznane zostan± tylko w przypadku z³o¿enia
wraz z ofert± przez Wykonawcê referencji lub innych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e osoby wskazane w Formularzu oferty oraz w Za³±czniku nr 13 – „Do¶wiadczenie Kierownika budowy”, wykona³y wskazane tam zadania, na podstawie których bêdzie mo¿na przyznaæ punkty
w niniejszym kryterium. W przypadku niez³o¿enia ww. dokumentów, oferta otrzyma
w kryterium „Do¶wiadczenie Kierownika budowy” 0 punktów, a Zamawiaj±cy uzna,
¿e Kierownik budowy nie posiada wymaganego wy¿ej do¶wiadczenia.
Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie ta, która uzyska w sumie najwiêksz± ilo¶æ punktów w oparciu o przyjête kryteria.
Zamawiaj±cy wymaga wskazania odpowiednio tej samej osoby zarówno w celu uzyskania punktów w kryterium „Do¶wiadczenie Kierownika budowy”, jak i w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdz. V ust. 2 pkt 3) lit. a) SWZ.

UWAGA:
W celu uzyskania punktów w kryterium „Do¶wiadczenie Kierownika budowy” nale¿y:
1) wype³niæ ust. 2 Formularza oferty – Za³±cznik nr 3 do SWZ,
2) wype³niæ Za³±cznik nr 13 do SWZ - „Do¶wiadczenie Kierownika budowy”, zawieraj±cy informacje, dotycz±ce pe³nienia funkcji Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru przez wskazan± osobê, potwierdzaj±ce spe³nianie wymogów okre¶lonych w rozdz. V ust. 2 pkt 3)
lit. a) SWZ.
3) za³±czyæ referencje lub inny dokument, w którego tre¶ci bêdzie widnia³ zapis
o nadzorowaniu zadania, którego przedmiotem by³a budowa lub przebudowa lub remont budynku, bêd±cego zabytkiem nieruchomym, wpisanym do rejestru zabytków, o którym mowa w art. 8 ustawy o ochronie zabytków lub znajduj±cym siê w ewidencji zabytków wskazanej w art. 22 ustawy o ochronie zabytków, którego warto¶æ robót budowlanych by³a nie mniejsza ni¿ 100 000,00 z³, przez osobê wskazan± w dokumentach, o których mowa
w pkt 1) i 2) powy¿ej.
UWAGA! Wszystkie ww. dokumenty sk³adane celem uzyskania dodatkowych punktów
w kryterium „Do¶wiadczenie Kierownika budowy”, nie podlegaj± uzupe³nieniu ani poprawie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Do¶wiadczenie Kierownika budowy”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu
na zasadach okre¶lonych w rozdz. VI SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce posiadania odpowiedniej zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, wraz z informacjami dotycz±cymi ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym:
 co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± nastêpuj±ce kwalifikacje i do¶wiadczenie:
 posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika Budowy;
 która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury, zgodnie z art. 37c ustawy
z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2024 r. poz.1292 z pó¼n. zm.), dalej: ustawa o ochronie zabytków;
 posiadaj±c± aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ Wykaz osób, skierowanych
przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych
do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie
z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta oka¿e siê najkorzystniejsza bêdzie zobowi±zany dostarczyæ w odpowiedniej formie dokumenty dla osób ujêtych w Wykazie osób, potwierdzaj±ce ich do¶wiadczenie zawodowe przy zabytkach nieruchomych, ich uprawnienia budowlane oraz dokument potwierdzaj±cy ich aktualn± przynale¿no¶æ
do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
b) w okresie ostatnich 5 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
w tym okresie, Wykonawca zrealizowa³ w sposób nale¿yty minimum jedno zamówienie, polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków, o którym mowa w art. 8 ustawy o ochronie zabytków, lub znajduj±cym siê
w ewidencji zabytków wskazanej w art. 22 ustawy o ochronie zabytków.
Ocena spe³nienia warunku dokonana zostanie na podstawie Wykazu robót budowlanych bêd±cego Za³±cznikiem nr 7 do SWZ wraz z dowodami okre¶laj±cymi, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, dla którego dana robota by³a wykonywana.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ww. warunek je¿eli:
a) Wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± niezbêdn± do wykonania okre¶lonego w SWZ zadania w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 50 000,00 z³otych
Ocena spe³nienia warunku dokonana zostanie na podstawie informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w okresie nie wcze¶niejszym
ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
b) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê
nie ni¿sz± jak 50 000,00 z³otych.
Ocena spe³nienia warunku dokonana zostanie na podstawie dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiaj±cy na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ;
2) Odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub Informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu
do rejestru lub ewidencji;
3) Wykazu osób wskazanych w rozdz. V ust. 2 pkt 3) lit. a) SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych
do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób zaleca siê sporz±dziæ wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ;
Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia Zamawiaj±cemu kopii dokumentów dla osób wskazanych w Wykazie osób, potwierdzaj±cych ich wymagane do¶wiadczenie zawodowe przy zabytkach nieruchomych, ich wymagane uprawnienia budowlane wraz z ich aktualnymi za¶wiadczeniami
o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, wszystkie dokumenty potwierdzone „za zgodno¶æ z orygina³em”.
4) Wykazu robót budowlanych, okre¶lonych w rozdz. V ust. 2 pkt 3) lit. b) SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania
oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wed³ug wzoru, stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5) Informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
6) Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
7) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych
w art. 109 ust. 1 pkt 5) i 7) ustawy Pzp – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 12 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert:
1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – Wzory o¶wiadczeñ stanowi± Za³±czniki nr 4 i 5
do SWZ;
2) O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1 powy¿ej stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia,
o których mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca,
w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – Wzory o¶wiadczeñ stanowi± Za³±czniki nr 4a i 5a do SWZ;
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w przypadku, gdy Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych i/lub zawodowych, finansowych lub ekonomicznych sytuacji tego podmiotu (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 11 do SWZ).
4) Pe³nomocnictwo, o którym mowa w rozdz. IX SWZ.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, O¶wiadczenie, stanowi±ce Za³±cznik nr 10 do SWZ.
6) W przypadku, gdy Wykonawca chce uzyskaæ dodatkowe punkty w kryterium, o którym mowa w rozdz. XIX ust. 2 lit. b) SWZ winien wraz z ofert± z³o¿yæ Za³±cznik nr 13 – Do¶wiadczenie Kierownika budowy wraz z referencjami lub innymi dokumentami, potwierdzaj±cymi, ¿e osoby wskazane w Za³±czniku nr 13 – „Do¶wiadczenie Kierownika budowy” wykona³y wskazane tam zadania.
UWAGA! Dokumenty te nie podlegaj± poprawie ani uzupe³nieniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
4 800,00 z³ (s³ownie z³otych: cztery tysi±ce osiemset i 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1
pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U.
z 2024 r. poz. 419 z pó¼n. zm.).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto bankowe nr 73 8483 0001 2001 0024 0409 0001 z dopiskiem: Wadium – „REMONT KO¦CIO£A P.W. ¦W. STANIS£AWA BISKUPA W PIOTRKOWICACH”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium
przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Stowarzyszenie Dziedzictwo Piotrkowic.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostaæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczeniu w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej – zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdz. VII ust. 2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Pe³nomocnictwo.
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub Informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
lub innego w³a¶ciwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
6. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7. Zapisy ust. 3 powy¿ej stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego s± zawarte
w Za³±czniku nr 8 do SWZ – wzór Umowy.
2. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze Umowy.
3. Wzór Umowy zostanie uzupe³niony o niezbêdne informacje dotycz±ce w szczególno¶ci Wykonawcy, osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz warto¶ci umowy.
4. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-21

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.