Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00131707/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cieszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6172026d-0c06-4803-97cc-5497a73d6ecb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043742/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie i Rady Miejskiej Cieszyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Cieszynie1. W ramach realizacji tej części zamówienia przewiduje się ok. 52 godzin obsługi prawnej tygodniowo, w tym 32 godzin w siedzibie (zamawiający udostępnia pomieszczenie i media), z zastrzeżeniem, że obsługa musi odbywać się od poniedziałku do środy i w piątek w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz około 20 godzin poza siedzibą zamawiającego, w tym poza godzinami pracy Urzędu.
2. Zakres zamówienia dla tej części obejmuje:
1) zastępstwo procesowe w sprawach cywilnych, w tym kontynuowanie ok.71 niezakończonych spraw,
2) zastępstwo procesowe w sprawach karnych i w sprawach z zakresu prawa pracy,
3) prowadzenie egzekucji należności cywilnych, w tym kontynuowanie 8 niezakończonych spraw,
4) udzielanie pisemnych opinii na rzecz wszystkich wydziałów, biur oraz samodzielnych stanowisk Urzędu Miejskiego w Cieszynie w terminie maksymalnie 14 dni od przyjęcia wniosku o wydanie opinii (wykonawca winien w przypadku stwierdzenia braków wniosku uniemożliwiających wydanie opinii niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni wystąpić o jego uzupełnienie),
5) udzielanie porad prawnych w godzinach pracy urzędu (32 godziny tygodniowo) na rzecz wszystkich wydziałów, biur oraz samodzielnych stanowisk Urzędu Miejskiego w Cieszynie. Zamawiający wymaga, by w sprawach nagłych porady udzielane były również poza godzinami urzędowania (dopuszcza się konsultacje telefoniczne i e-mailowe),
6) udział w szczególnych przypadkach, w czynnościach związanych z postępowaniem odwoławczym w zakresie spraw podatkowych i administracyjnych, w tym w postępowaniach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym oraz sądami administracyjnymi,
7) weryfikacja zgodności z prawem i opiniowanie (wraz z załącznikami):
a) projektów uchwał Rady Miejskiej,
b) projektów zarządzeń Burmistrza Miasta,
c) umów, porozumień,
d) dokumentów przygotowanych przez Międzyzakładową Kasę Zapomogowo-Pożyczkową działającą przy Urzędzie Miejskim w Cieszynie,
e) projektów innych dokumentów, jeśli wymaga tego ważny interes Zamawiającego,
8) opracowanie na wniosek Zamawiającego wzorcowych dokumentów powszechnego stosowania w Urzędzie (wzory umów, wzory standardowych zarządzeń, wzory pism będących rozpatrzeniem skarg, wniosków, petycji, udzielenia informacji publicznej, itp., klauzule dot. np. ochrony danych osobowych, praw autorskich, itp.),
9) konsultacje, w razie potrzeby, z obsługą prawną Rady Miejskiej Cieszyna,
10) udział w spotkaniach i naradach Burmistrza lub innych członków kierownictwa, jeżeli wymaga tego istotny interes Zamawiającego,
11) zaskarżanie rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i Regionalnej Izby Obrachunkowej,
12) wyznaczanie opiekuna do bieżących kontaktów z Zamawiającym oraz uzgadniania bieżących kwestii organizacyjnych obsługi prawnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 360707,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja tej części zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Urzędu Miejskiego (Zamawiający udostępnia pomieszczenie i media) i obejmuje obsługę prawną w wymiarze średnio 5 godzin tygodniowo (na miejscu oraz poza siedzibą Urzędu - w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady Miejskiej), w tym:1) opiniowanie projektów uchwał przedkładanych przez Burmistrza Miasta, kluby radnych, komisje Rady Miejskiej oraz składanych w ramach inicjatywy uchwałodawczej mieszkańców,
2) przygotowywanie projektów uchwał na wniosek Przewodniczącego Rady
3) udział w sesjach Rady Miejskiej,
4) udział w posiedzeniach komisji Rady Miejskiej według potrzeb zgłoszonych przez Przewodniczącego Rady,
5) dokonywanie kwalifikacji pism wpływających do Rady Miejskiej we współpracy z Sekretarzem Miasta,
6) opiniowanie oraz przygotowywanie projektów pism i dokumentów Rady Miejskiej,
7) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady Miejskiej,
8) udzielanie porad i opinii prawnych w zakresie działalności Rady Miejskiej na pisemny wniosek radych i komisja Rady Miejskiej, w terminie maksymalnie 14 dni od przyjęcia wniosku,
9) reprezentowanie Rady Miejskiej przed sądami i organami administracji w postępowaniach administracyjnych,
10) zgłaszanie Burmistrzowi Miasta na piśmie, w terminie nie późniejszym niż 5 dni od dnia przekazania projektu uchwały do Biura Rady Miejskiej, zarazem nie później niż 48 godzin przed sesją zwyczajną (a nie później niż na 3 godziny przed sesją nadzwyczajną) uwag i zastrzeżeń do projektów uchwał z uzasadnieniem prawnym swoich zastrzeżeń. W przypadku zgłoszenia zastrzeżeń wykonawca może zostać zobowiązany do ich skonsultowania z radcą prawnym, który zaparafował projekt uchwały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 79349,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377177,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RKW KRUSZYŃSKI WOJCIUCH KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH SPÓŁKA PARTNERSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532539630
7.3.3) Ulica: ul. JANA III SOBIESKIEGO 7
7.3.4) Miejscowość: ŻYWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
RKW KRUSZYŃSKI WOJCIUCH KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH SPÓŁKA PARTNERSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-11 do 2027-04-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79349,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79349,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANCELARIA RADCY PRAWNEGO ANNA JURCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511573622
7.3.3) Ulica: os. 700-lecia Żor, nr 6, lok. 5
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO ANNA JURCZYK
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO ANNA JURCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79349,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2027-03-31INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Konserwacja i odtworzenie stolarki okiennej budynku Teatru w Cieszynie - etap IV
- Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zakup sprzętu komputerowego celem wyposażenia pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Cieszynie ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Zakup usług doradztwa prawnego w zakresie realizacji zadań ustawowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w obszarze finansowania działalności badawczo - rozwojowej i innowacyjnej oraz innych zadań
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na dwie części:.
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.