eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarlubieZakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warlubie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Warlubie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 26 040

1.5.8.) Numer faksu: 52 33 26 054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@warlubie.pl; oferty.zamowienia@warlubie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fab52973-dcc4-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fab52973-dcc4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178551/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WG.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 398134,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pełna nazwa:
Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa 142 fabrycznie nowych komputerów typu laptop według poniższej specyfikacji:
Komputer:
Fabrycznie Nowy komputer typu laptop.
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji edukacyjnych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.
W ofercie należy podać nazwę producenta, model, oraz numer/kod oferowanego sprzętu umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferowanej konfiguracji.
Ekran:
Matryca: powłoka matrycy matowa lub antyrefleksyjna, podświetlenie: LED, przekątna minimum: 15”6 cala, rozdzielczość minimum: 1920×1080, jasność matrycy nie mniejsza niż 220 nitów.
Procesor:
Procesor klasy x86 o min. 2 rdzeniach fizycznych zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych osiągający w teście PassMark dostępnym na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php wartość min. 3900 w kategorii Average CPU Mark (wynik na dzień nie wcześniejszy niż 26.05.2022) i po raz pierwszy będący na wykresach PassMark „CPU First Seen on Charts” w latach 2020-2022.
Pamięć RAM:
Minimum: 8 GB DDR4 z możliwością rozbudowy do min. 16GB.
Dysk twardy:
M.2 min. 512GB SSD zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii
Karta graficzna:
Grafika zintegrowana z procesorem ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 12, OpenGL 4.6
Multimedia:
Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, wbudowany mikrofon, wbudowana w ramkę ekranu kamera, wbudowane głośniki
Łączność:
Wbudowana karta sieciowa 10/100/1000 – RJ45 – Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania karty USB-LAN
Wbudowany moduł WiFi 802.11 a/b/g/n/ac lub WiFi 802.11 ax (Wifi6)
Wbudowany moduł Bluetooth min. klasy 4.2
Bateria:
Pojemność baterii: min. 40Wh
Zasilacz:
Zasilacz dedykowany do laptopa
BIOS:
BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI.
Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, odczytania z BIOS bieżących informacji o:
- numerze seryjnym komputera,
- wersji BIOS,
- ilości zainstalowanej pamięci RAM,
- zastosowanym procesorze wraz z taktowaniem,
- zamontowanym dysku twardym wraz z jego pojemnością i modelem.
Możliwość włączenia/wyłączenia bezprzewodowej karty sieciowej i modułu BlueTooth.
Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej karty LAN.
Możliwość włączenia/wyłączenia karty dźwiękowej.
Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej kamery.
Możliwość włączenia/wyłączenia portów USB
Certyfikaty:
CE dla oferowanego komputera
Waga i wymiary:
Waga nieprzekraczająca 1,90kg
Gwarancja:
Minimum 24 miesiące
Typ gwarancji: Gwarancja realizowana na miejscu u klienta: on-site
Wymagana gwarancja na baterie:
Gwarancja na baterie minimum 24 miesiące
Wsparcie techniczne producenta:
Możliwość sprawdzenia telefonicznego bezpośrednio u producenta oraz na stronie internetowej producenta oferowanego notebooka, po podaniu numeru seryjnego - konfiguracji sprzętowej notebooka oraz warunków gwarancji.
Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta notebooka, realizowany poprzez podanie na stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu notebooka
Klawiatura:
Klawiatura: Typu QWERTY w tzw. układzie amerykańskim (klawisz ze znakiem dolara, a nie funta angielskiego), konieczne występowanie dwóch klawiszy ALT.
Klawiatura z dedykowanym blokiem numerycznym po prawej stronie.
Urządzenie wskazujące:
Touchpad
Porty:
Min. 1 port LAN RJ45
Min. 1 port HDMI
Min. 3 porty USB – w tym min. 1 port USB typ C
Min. 1 port audio 3,5mm jack (combo lub osobne łącza)
System operacyjny:
Preinstalowany oryginalny system operacyjny Windows 10 Home/Pro, Windows 11 Home/Pro lub równoważny system operacyjny w języku polskim, gdzie zainstalowany system operacyjny umożliwi obsługę plików wykonywalnych exe oraz plików skryptowych o rozszerzeniu ps1, cmd oraz bat.
Nie dopuszcza się licencji pochodzącej z rynku wtórnego. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji autentyczności legalności systemu operacyjnego poprzez infolinię np. firmy Microsoft, która udzieli informacji czy dany klucz licencyjny jest oryginalny.
Oznaczenie laptopa:
Na obudowie laptopa muszą być trwale zamieszczone oznaczenia, które pozwalają jednoznacznie zidentyfikować laptop tj. model laptopa, numer seryjny, które są takie same i jednocześnie muszą się pokrywać z informacjami w BIOSie laptopa.
Niedozwolone jest modyfikowanie nazw: modelu i numeru seryjnego laptopa poprzez użycie rozszerzonego systemu nazewnictwa oraz na obudowie.
Dostawa do siedziby Zamawiającego.
3. Projekt dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19.
4. W przypadku określenia w niniejszej SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń, rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 p.z.p Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania
Przedmiotowe postępowanie prowadzone było poprzez platformę e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl). Termin składania ofert minął 06.06.2022 r. o godzinie 10:00. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota to 355 000,00 zł brutto.
Otwarcie ofert nastąpiło 06.06.2022 r. o godzinie 10:30. Po otwarciu ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia.
W ramach postępowania złożono 3 oferty:
1. F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech, ul. 11 Listopada 21, 38-300 Gorlice- z ceną 354 559,80 zł brutto;
2. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn - z ceną 316 658,58 zł;
3. g.IT Solutions Michał Daszkiewicz, ul. Grunwaldzka 5e, 99-300 Kutno - z ceną 283 473,18 zł.
Kryteriami oceny ofert były: Cena (C) –– waga kryterium 60 % - 60 pkt, Gwarancja ( G ) – waga kryterium 20 % - 20 pkt i Czas dostawy ( D) - waga kryterium 20 % - 20 pkt.
Zamawiający podczas oceny ofert zorientował się, że opisał przedmiot zamówienia i kryteria oceny ofert w sposób niejednoznaczny, co w konsekwencji doprowadziło do sytuacji, gdy nie można poprawnie dokonać oceny ofert na podstawie kryterium Gwarancja (G).
Zamawiający w SWZ określił minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji na zaoferowany sprzęt w przedziale od 24 do 36 miesięcy. Jednocześnie w opisie przedmiotu zamówienia i załączniku nr 1 do oferty rozdzielił gwarancje na dwie opcje: „Gwarancja” oraz „Wymagana gwarancja na baterie” nie robiąc takiego podziału w samym formularzu ofertowym.
W konsekwencji tego błędu, dwoje Wykonawców zadeklarowało w ofercie 36 miesięczny okres gwarancji, jednocześnie w załączniku nr 1 deklarując Gwarancję na 36 miesięcy a Wymaganą gwarancję na baterie na 24 miesiące.
W tym przypadku Zamawiający nie jest w stanie dokonać sprawiedliwej oceny złożonych ofert i unieważnia postępowanie.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania
Unieważnienie postępowania następuje zgodnie z art. 255 ust. 6, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283473,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354559,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.