eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MotyczPrzebudowa świetlicy wiejskiej przy remizie OSP w miejscowości Szerokie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa świetlicy wiejskiej przy remizie OSP w miejscowości Szerokie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozubszczyzna 127A

1.5.2.) Miejscowość: Motycz

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-030

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@konopnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.konopnica.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa świetlicy wiejskiej przy remizie OSP w miejscowości Szerokie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a90c0a3-9896-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038369/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa świetlicy wiejskiej przy remizie OSP w miejscowości Szerokie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00046691

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1691446,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia; wykonanie robót związanych przebudową budynku świetlicy wiejskiej przy remizie OSP w miejscowości Szerokie
2. Przedmiot zamówienia;
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej wolno stojącego.
Projektowana przebudowa i rozbudowa ma na celu dostosowanie budynku na cele świetlicy wiejskiej. W budynku znajdować się będą pomieszczenia główne takie jak sala świetlicy / sala wielofunkcyjna oraz sala zabaw / multimedialna. Pozostałe pomieszczenia zapewniają działanie budynku poprzez zapewnienie w nim możliwości zaspokojenia pierwszych potrzeb takich jak skorzystanie z aneksu kuchennego czy toalet ogólnodostępnych w tym również przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Planowana przebudowa dotyczy całego budynku. Projektuje się nowe otwory oraz zamurowanie istniejących, wyburzenia i murowanie nowych ścian, rozbiórka dachu oraz budowa nowego dachu i stropodachu wentylowanego, podłoga na gruncie, docieplenie budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, nowe wszystkie instalacje wewnętrzne i zewnętrzne. Do budynku prowadzą dwa wejścia jedno od frontu, drugie od strony zachodniej. Oba prowadzą przez wiatrołapy do komunikacji ogólnej. Z komunikacji ogólnej można przejść do kolejnych pomieszczeń.
2) Zamawiający informuje, iż do momentu ogłoszenia niniejszego postępowania została wykonana część robót budowlanych objętych dokumentacją projektową, polegających na robotach rozbiórkowych: stropu, podłóg na gruncie, okładzin ściennych, stolarki, ścian działowych, konstrukcji i pokrycia dachu
3) Zakres robót obejmuje:
a) roboty konstrukcyjno – budowlane
b) wykonanie ogrodzenia z paneli
c) wykonanie instalacji c.o.
d) wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej i zewnętrznej wraz z przyłączem
e) wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej
f) wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej wraz z kotłownią
g) wykonanie instalacji elektrycznej oraz odgromowej
h) wykonanie instalacji fotowoltaicznej
i) wykonanie frontowego ogrodzenia działki

3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.

4. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2095000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3209089,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2095000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Wykończeniowe Paweł Cimek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 715-152-21-60

7.3.3) Ulica: Studzianki 126 A,

7.3.4) Miejscowość: Zakrzówek

7.3.5) Kod pocztowy: 23-213

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2095000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.