Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00109784/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Grudziądzki Klub Motocyklowy S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341421625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hallera 4
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gkm.grudziadz.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gkm.grudziadz.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec141b11-8e1b-4667-9ba8-c3d3f2c4a7d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec141b11-8e1b-4667-9ba8-c3d3f2c4a7d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109784
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności m.in. do:
1) ochrony uczestników imprezy masowej, w tym organizatorów, zawodników, kadry trenerskiej, sędziów, przedstawicieli związku sportowego, kibiców, oraz innych uczestników imprezy, poprzez podjęcie wszelkich koniecznych i zgodnych z prawem działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób uczestniczących w zawodach
2) ochrony mienia, tj. podjęcia wszelkich koniecznych i zgodnych z prawem działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń
3) uniemożliwienia przedostania się na teren chronionego obiektu - stadionu osób nieposiadających ważnego biletu lub osób wymienionych w art. 22 ustawy
o bezpieczeństwie imprez masowych;
4) uniemożliwieniu wnoszenia opraw wielkoformatowych, wyrobów pirotechnicznych i pożarowo niebezpiecznych na teren imprezy masowej/sportowej bez uprzedniej zgody organizatora;
5) ochrony płotów, wejść na teren obiektu, strefy VIP przy wejściach, jak również od płyty stadionu, parkingu i boksu zawodników, po zawodach zabezpieczenie płyty stadionu w celu niedopuszczenia do wtargnięcia kibiców na płytę stadionu;
6) współpracy z innymi służbami w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego podczas trwania imprezy masowej, w tym z Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, służbami medycznymi i ratowniczymi;
7) prowadzenia i przechowywania dokumentacji dotyczącej zatrudnionych pracowników wykonujących zadania wynikające z niniejszej umowy, w tym dokumentacji przebiegu czynności podejmowanych w związku z wykonywaniem umowy;
8) stałej współpracy z Zamawiającym, w tym w szczególności w przypadku kwalifikacji zawodów jako masowej imprezy sportowej, poprzez stosowanie się do Regulaminu imprezy masowej, instrukcji przeciwpożarowej oraz zakazów i zaleceń Zamawiającego.
2. Usługi będące przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmują w szczególności:
- ochronę osób i mienia – fizycznego zabezpieczenia porządku, bezpieczeństwa podczas zawodów żużlowych w sezonach 2025 oraz 2026, zgodnie z harmonogramem rozgrywek dostarczonym przez Zamawiającego na początku każdego sezonu.
3. Wykonawca w czasie trwania zawodów żużlowych, w tym zawodów mających charakter imprezy masowej, zobowiązuje się do prowadzenia następujących czynności:
1) sprawdzania i stwierdzania uprawnień osób do uczestniczenia w zawodach, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień - wezwania ich do opuszczenia zawodów;
2) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości;
3) przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub substancje psychotropowe;
4) wydawania poleceń przez służby informacyjno-porządkowe osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z Regulaminem imprezy masowej, a w przypadku niewykonania tych poleceń - wezwania ich do opuszczenia imprezy masowej;
5) ujęcia, w celu niezwłocznego przekazania Policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla dóbr powierzonych ochronie oraz osób dopuszczających się czynów zabronionych;
6) zgłaszania bezzwłocznie kierownikowi do spraw bezpieczeństwa lub innej upoważnionej osobie ze strony Zamawiającego wszelkich zauważonych braków lub naruszeń stanu zabezpieczenia terenu obiektu.
7) rejestrowania przebiegu imprezy masowej za pomocą bezzałogowego statku powietrznego,
o parametrach zgodnych z podanymi w wykazie narzędzi postępowania przetargowego.
4. Służby porządkowe – w czasie trwania imprezy masowej, w tym działając zgodnie z Regulaminem imprezy masowej, w ramach zaangażowanych sił i środków, zgodnie z niniejszą Umową, są dodatkowo zobowiązane do:
1) usuwania z miejsca przeprowadzenia imprezy masowej osób, które swoim zachowaniem zakłócają porządek publiczny lub zachowują się niezgodnie z regulaminem imprezy masowej lub regulaminem obiektu (terenu),
2) usuwania z miejsc przeprowadzenia imprezy masowej osób mających zakaz wstępu na imprezy masowe, w tym zakaz klubowy.
5. Służby informacyjne w czasie trwania imprezy masowej, działając zgodnie z Regulaminem imprezy masowej, w ramach sił i środków zaangażowanych zgodnie z niniejszą Umową - są dodatkowo zobowiązane do:
1) informowania o udogodnieniach oraz wymogach bezpieczeństwa określonych przez organizatora lub służby ratownicze;
2) informowania o umiejscowieniu punktów medycznych, gastronomicznych i sanitarnych;
3) nadzorowania bezpiecznego wejścia i wyjścia osób uczestniczących w imprezie masowej;
4) niedopuszczania osób uczestniczących w imprezie masowej do miejsc nieprzeznaczonych dla publiczności;
5) niezwłocznego reagowania na incydenty i zagrożenia oraz podejmowania niezbędnych działań zaradczych, w szczególności poprzez informowanie o nich służb porządkowych;
6) obserwowania wszystkich obszarów potencjalnego zagrożenia i przeciwdziałania nadmiernemu zagęszczeniu osób;
7) pilnowania przestrzegania postanowień regulaminu obiektu (terenu) i regulaminu imprezy masowej;
8) reagowania na skargi składane przez osoby uczestniczące w imprezie masowej.
6. Wykonawca wyposaży, na własny koszt, wszystkich pracowników ochrony wykonujących ochronę fizyczną na stadionie żużlowym w jednolite ubiory, a także w sprzęt i środki niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym w bezprzewodowe środki łączności wewnętrznej, służące do bezpośredniego porozumiewania się.
7. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić służby do realizacji zamówienia w ilości osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (o której mowa w art.26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 838) i osób posiadających uprawnienia służb informacyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zapotrzebowanie do 20 dodatkowych pracowników służby ochrony.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 2 dni po zakończeniu imprezy sportowej własnego raportu z przebiegu imprezy i realizacji zadań wykonywanych przez podległych sobie pracowników.
9. W razie kontroli masowej imprezy sportowej Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z organami administracji publicznej uprawnionymi do kontroli.
10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować projekt Planu Zabezpieczenia Obiektu i wykonywać usługę zgodnie z tym Planem.
11. Wykonawca zobowiązany jest do stawiania się na stadionie zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego przed planowanym spotkaniem w miejscach wyznaczonych oraz do ich zabezpieczenia po zawodach do momentu odwołania przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego.
1) Przewidywana liczba imprez masowych:
- mecz zwykły: od 5 do 7 w sezonie (czas trwania zabezpieczenia szacuje się na 5,5h, z uwagi na podatność na warunki pogodowe, zabezpieczenie może być skrócone lub wydłużone).
- mecz o charakterze podwyższonego ryzyka: 3 w sezonie (czas trwania zabezpieczenia szacuje się na 5,5h, z uwagi na podatność na warunki pogodowe, zabezpieczenie może być skrócone lub wydłużone).
Warianty zabezpieczeń (w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego i planu danej imprezy).
a) dopuszczona ilość miejsc na stadionie: 8 000 uczestników:
- mecz zwykły: liczba pracowników ochrony zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, jednak nie mniej niż przewiduje art. 6 pkt. 2 Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009.
- mecz o charakterze podwyższonego ryzyka: liczba pracowników ochrony zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, jednak nie mniej niż przewiduje art. 6 pkt. 2 Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009.
W związku z tym, iż Zamawiający planuje większość imprez z dopuszczoną ilością miejsc do 8 000 osób, w celu wyceny/porównania ofert Zamawiający przyjmuje maksymalną ilość imprez dla takiego zakresu. Jednakże w związku z ewentualnym faktycznym zapotrzebowaniem Zamawiającego (planem każdej imprezy) dopuszcza się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zapotrzebowania zgodnie z powyższymi wytycznymi.
Wymaga się aby służba porządkowa wyposażona była w środki ochrony osobistej jak również oddelegowano kierowników odcinków (min. 5 osób z zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania zadań kierownika ds. bezpieczeństwa).
12. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące funkcje służby porządkowej i informacyjnej, zgodnie z Roz. 4 Ustawy z dnia 20.03.2009 o bezpieczeństwie imprez masowych, posiadały obowiązkowe wyposażenie:
1) Służby informacyjne:
- jednolite umundurowanie,
- sprzęt ochrony osobistej i rękawiczki
2) Służby porządkowe:
- jednolite umundurowanie,
- sprzęt ochrony osobistej i rękawiczki
- osłony oczu i głowy
- środki ochrony osobistej (w zależności od potrzeb),
- łączność bezprzewodową (w zależności od potrzeb),
- miotacz gazu (w zależności od potrzeb),
- tarcza (w zależności od potrzeb),
- w zależności od potrzeb i potencjalnego ryzyka muszą być wyposażone m.in. w: latarki elektryczne, środki opatrunkowe, środki transportu.
3) Wymagany ubiór pracowników ochrony stref VIP.
- Czarna elegancka kurtka
- Pełne obuwie garniturowe w kolorze czarnym. Niedopuszczalne jest obuwie paramilitarne, klapki, sandały itp., czarne skarpety
- koszula
- Czarny garnitur
4) Dodatkowo w przypadku imprez o charakterze podwyższonego ryzyka bądź według potrzeb Zamawiającego wymaga się od Wykonawcy dysponowanie specjalnie przeszkolonymi i przygotowanymi formacjami specjalnymi wyposażonymi w środki ochrony osobistej (kamizelki przeciwuderzeniowe typu żółw, hełmy ochronne, tarcze ochronne) oraz w środki przymusu bezpośredniego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473807,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473807,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473807,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Wena Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876-249-05-21
7.3.3) Ulica: Włodka 11
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1031651,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 37/2025
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj- 35/2025
- Dostawy jaj kurzych - znak sprawy: Z/30/PN/25
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEŃ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ŚNIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1350C w miejscowości Wielki Wełcz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach biurowych i muzealnych należących do Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Warszawie w podziale na 3 części
- Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Usługa ochrony mienia wraz z obsługą portierni i szatni w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego Polbus we Wrocławiu przy ul. Suchej 1
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.