Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00148581/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA I MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO UL. SŁOWACKIEGO
W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
(ODCINEK POŁUDNIOWY OD PRZEJAZDU KOLEJOWEGO
DO ULICY ARMII KRAJOWEJ – ETAP I)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447327797
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA I MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO UL. SŁOWACKIEGOW PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
(ODCINEK POŁUDNIOWY OD PRZEJAZDU KOLEJOWEGO
DO ULICY ARMII KRAJOWEJ – ETAP I)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fad653f2-fc08-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001274/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148581/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253935,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane:
Roboty elektryczne - budowa oświetlenia zewnętrznego:
1.1. Wykonanie oświetlenia ulicznego (odcinek od przejazdu kolejowego do ulicy Armii Krajowej – strona południowa oraz odcinek od SO do S24 obwodu północnego),
1.2.Wykonanie uziomów pionowych
1.3. Badanie i pomiary instalacji uziemiającej
1.4. Badanie linii kablowej
1.5. Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania
Roboty drogowe:
(odtworzenie konstrukcji i nawierzchni chodników w ciągu ulicy Słowackiego, wykonanie przejścia poprzecznego przez nawierzchnie bitumiczne w/w ulicy przewiertem sterowanym, bez rozbierania nawierzchni)
2.1. Roboty rozbiórkowe.
2.2. Odtworzenie chodników
2.3. Tereny zielone
2.4. Oznakowanie pionowe
Dodatkowe wymagania:
3.1 Rozpoczęcie prac należy zgłosić na 2 tygodnie przed ich rozpoczęciem do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania oraz prowadzić pod ich nadzorem, celem ustalenia np. zakresu koniecznych wyłączeń kabli SN i uzyskania dopuszczenia do prac, na własny koszt,
3.2 Roboty należy prowadzić zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu drogowego na okres budowy oświetlenia ulicznego na ulicy Słowackiego, uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego na czas budowy, na własny koszt,
Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i sieci i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego,
3.3 Przeprowadzenie niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego,
3.4 Wykonawca ma obowiązek prowadzenia książki obmiarów,
3.5 Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny,
3.6 W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, Wykonawca ma obowiązek przekazać zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych,
3.7 Wykonawca w czasie trwania rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu wykonanej inwestycji, z powiadomieniem i przekazaniem protokołu
z przeglądu zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia przez inwestora wad
w okresie rękojmi, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego ich usunięcia oraz przekazania protokołu z czynności serwisowych zamawiającemu.
3.8 Na 21 dni przed upływem terminu udzielonej rękojmi, wykonawca dokona przeglądu końcowego i protokół przekaże zamawiającemu.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45314310-7 - Układanie kabli
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329786,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329786,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329786,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369642221
7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-234
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329786,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali magazynowej dla celów OL i OC przy ul. Drogowców 2 w Myślenicach
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 12, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/105 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 11, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/119 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 10, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/120 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 7, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/112 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 9, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/133 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





