eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Usługi w zakresie eksploatacji urządzeń technicznych - prace interwencyjne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie eksploatacji urządzeń technicznych - prace interwencyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie eksploatacji urządzeń technicznych - prace interwencyjne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bf4f512-cd44-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021803/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Wykonywanie koniecznych prac nie objętych umowami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154301

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.31.2023.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59417,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1) montaż ławek – Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania ławek przekazanych przez Zamawiającego w ilości do 15 sztuk do realizacji w całym okresie obowiązywania umowy. Montaż ławek będzie na terenie Miasta Kędzierzyn – Koźle w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający będzie dysponował ławkami o konstrukcji betonowej i żeliwnej. Ławki o konstrukcji betonowej należy wkopać do gruntu. Ławki o konstrukcji żeliwnej należy zamocować w przestrzeni wolnej od zabruku poprzez wkopanie krawężnika lub opornika drogowego o wymiarach min. dł. 1,00 m, szer. 0,25 m i gr. 0,12 m. Krawężniki należy ułożyć na poziomo. Z kolei w miejscach gdzie jest zrobiony zabruk, to należy rozebrać kostkę, wkopać w podbudowę krawężniki lub oporniki drogowe, następnie ponownie ułożyć kostkę w miejscach rozbieranych. Po ponownym ułożeniu kostki należy przewiercić przez kostkę i ułożony pod spodem krawężniki lub oporniki drogowe w celu trwałego połączenia ławki z podłożem za pomocą kołków rozporowych i śrub. Tak należy zamocować ławki w celu uniknięcia sytuacji, że ławka zostanie wyrwana razem z kostką, do której została przymocowana;
2) demontaż ławek – Wykonawca zobowiązany będzie do demontażu ławek wskazanych przez Zamawiającego. Demontaż ławek będzie na terenie Miasta Kędzierzyn – Koźle w miejscach wskazanych przez Zamawiającego Demontażem objęte będą ławki o konstrukcji betonowej, żeliwnej oraz stalowej (ławki starego typu) w ilości do 15 sztuk do realizacji w całym okresie obowiązywania umowy. Przed demontażem ławek, Zamawiający jednoznacznie wskaże Wykonawcy, które ławki muszą zostać zdemontowane bez uszkodzeń w celu ponownego ich wykorzystania, a które będą przeznaczone do całkowitej utylizacji;
3) montaż kosza na śmieci – Wykonawca zobowiązany będzie zamontowania koszy na śmieci przekazanych przez Zamawiającego w ilości do 20 sztuk do realizacji w całym okresie obowiązywania umowy. Kosze będą montowane na terenie Miasta Kędzierzyn – Koźle w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
4) demontaż kosza na śmieci – Wykonawca zobowiązany będzie do zdemontowania koszy na śmieci wskazanych przez Zamawiającego. Demontaż koszy na śmieci będzie na terenie Miasta Kędzierzyn – Koźle w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Demontażem objęte będą kosze na śmieci o konstrukcji stalowej oraz konstrukcji betonowej w ilości do 20 sztuk do realizacji w całym okresie obowiązywania umowy. Przed demontażem koszy na śmieci, Zamawiający jednoznacznie wskaże Wykonawcy, które kosze na śmieci muszą zostać zdemontowane bez uszkodzeń w celu ponownego ich wykorzystania, a które będą przeznaczone do całkowitej utylizacji;
5) kompleksowy remont ławki – Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego remontu ławek. W ramach remontu Wykonawca wymieni wszystkie listwy/ deski ławek, pomalowanie je dwukrotnie farbą przeznaczoną do drewna (kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym) i jedną warstwą bezbarwną lakieru jachtowego. Ponadto Wykonawca w ramach prac odmaluje żeliwne nogi konstrukcyjne ławek. W ramach tej części zadania Wykonawca zdemontuje i zamontuje remontowaną ławkę z powrotem. Kompleksowym remontem będą objęte ławki na terenie Miasta Kędzierzyn – Koźle w ilości do 60 sztuk do realizacji w całym okresie obowiązywania umowy. Zamawiający każdorazowo wskaże bezpośrednio ławki, które będą objęte pracami związanymi z kompleksowym remontem;
6) wykonanie zabruku – Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełniania brakującej kostki betonowej lub granitowej oraz przełożenia zapadniętych kostek na placach zabaw, strefach siłowni zewnętrznych i terenach parkowych na terenie Miasta, których administratorem jest Gmina Kędzierzyn – Koźle w ilości do 70 m2. Pracami objęte będą tereny, gdzie znajdują się kostki betonowe typu Holland fazowane lub też niefazowane (w kolorach szarym, grafitowym i czerwonym), kostki granitowe łupane i szlifowane w różnych rozmiarach (w kolorach szarym i czarnym). Wykonawca w ramach ponownego ułożenia kostek, dokona wzruszenia warstwy podbudowy z tłucznia i dokona ponownego ubicia oraz poprawi stabilizację podbudowy w przypadku powstałych zapadnięć. Następnie na ubity tłuczeń należy wysypać mieszankę piasku z cementem. Na tak przygotowanej nawierzchni należy ponownie ułożyć zdemontowaną kostkę betonową lub granitową albo uzupełnić brakującą. Po ułożeniu kostek należy całą powierzchnię ubić, zafugować i pozamiatać;

Podane parametry wielkości zakresu rzeczowego mają charakter orientacyjny służący do wyceny i porównania ofert.

2. Czynności określone w ust. 1 wykonywane będą:
1) na podstawie wykazu prac przekazywanego w czasie obowiązywania umowy,
2) w przypadku pilnej potrzeby wykonania czynności – Zamawiający będzie uprawniony do zlecenia czynności na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub mailowego.
3) wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia wszelkich prac określonych w ust. 2 ciągu:
a) 2 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Zamawiającego wykazu prac o którym mowa w pkt 1.
b) (nie później niż w ciągu …… godzin) (zgodnie ze złożoną ofertą w kryterium oceny ofert termin rozpoczęcia prac interwencyjnych) od chwili otrzymania zgłoszenia telefonicznego lub mailowego od Straży Miejskiej lub Zamawiającego- w przypadku pilnej potrzeby wykonania prac

3. Dodatkowe postanowienia związane z realizacją zamówienia:
1) Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za zniszczenia powstałe w wyniku prowadzonych przez niego prac, w tym za zniszczenia dokonane w drzewostanie i zieleni miejskiej.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do remontów i naprawy zniszczeń powstałych w wyniku prowadzonych przez niego prac objętych przedmiotem niniejszej umowy ,a w przypadku zniszczeń dokonanych w drzewostanie lub zieleni do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem osoby wskazanej przez Zamawiającego
3) koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca;
4) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu zdementowanych elementów małej architektury. Miejsce do dostarczenia tych elementów będzie na terenie Miasta Kędzierzyn – Koźle, dokładną lokalizację będzie wskazywał Zamawiający;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIGTRON Stanisław Chyla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491959677

7.3.3) Ulica: Krasińskiego 20

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.