Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nadzoru autorskiego i wsparcia technicznego części medycznej i administracyjnej oprogramowania z pakietu InfoMedica-AMMS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Schinzla 13
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 833 05 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sand.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nadzoru autorskiego i wsparcia technicznego części medycznej i administracyjnej oprogramowania z pakietu InfoMedica-AMMS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d35cfb75-9eaa-422c-9190-80ee2dd3e477
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór autorski nad oprogramowaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zastosował tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ zgodnie z treścią przywołanego przepisu można zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Firma Asseco Poland S.A. spełnia w/w przesłankę ustawową, ponieważ zgodnie z treścią złożonego oświadczenia jest wyłącznym posiadaczem autorskich praw majątkowych do systemu informatycznego „AMMS PLUS” (następca AMMS) oraz „InfoMedica Plus” (następca InfoMedica) co pozwala tej firmie jako jedynej świadczyć usługi w zakresie objęcia nadzorem autorskim, wsparciem technicznym oraz udzielania licencji na korzystanie z poszczególnych modułów tego systemu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 326000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego i wsparcia technicznego części medycznej i administracyjnej oprogramowania z pakietu InfoMedica~AMMS oraz zamiany licencji oprogramowania mHosp na Pulpit Pielęgniarki i Położnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Poland S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010334578
7.3.3) Ulica: Olchowa 14
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-322
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358668,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem do internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu. Dostawa meble internat tryb ust. 1/2025.
- Konserwacja zabytków ruchomych archeologicznych i historycznych dla projektu pn.: "Zamek otwarty - kompleksowa (....) Muzeum Zamkowego w Sandomierzu" w ramach działania FENX.07.01 (.....) Kultura
- " Dostawa na 2026 rok artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu"
- Organizacja letnich i zimowych półkolonii dla ok 22 dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu pn. "Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej w powiecie sandomierskim"
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie - Zakup, dostawa oraz montaż mebli.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia i serwisu w zakresie infrastruktury teleinformatycznej, będącej własnością Zamawiającego lub przez niego wykorzystywaną od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Usprawnienie obsługi kontrahentów poprzez wdrożenie systemu e-usług w obszarze zarządzania mediami
- "Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania, zasilania awaryjnego oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach"
- Wdrożenie rozwiązań umożliwiających zasilenie systemu P1 danymi medycznymi zgromadzonymi w systemie szpitalnym
- Rozbudowa systemu badań klinicznych o moduł kosztorysy
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





