Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00170869/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ćwierćtuszy wołowych, filetów z piersi indyka
oraz kawałków kurczaków do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
2 postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 585520041 585520042
1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne1@zoo.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ogród Zoologiczny i Schronisko dla bezdomnych zwierząt
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ćwierćtuszy wołowych, filetów z piersi indykaoraz kawałków kurczaków do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
2 postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfc5f53a-d9a9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020636/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa ćwierćtuszy wołowych, filetów z piersi indyka, nóg kurczaków - 2 postępowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170869/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15.7/TP/D/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 411992,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I1) CPV: 15.11.10.00-9
a) Ćwierćtusze wołowe w klasie I
przydatne do spożycia przez ludzi, odpowiadające PN-74/A-82001,
schłodzone, świeże w szacunkowej ilości 20.000 kg
b) Podroby wołowe (serca, płuca, wątroba, języki),
schłodzone, świeże – ok. 120 kg na zamówienie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15111000-9 - Mięso wołowe
4.5.5.) Wartość części: 351200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II1) CPV: 15.11.21.00-7
a) Filety z piersi indyka bez kości chłodzone,
świeże (w temp. od -2° C do 4° C), przeznaczone do spożycia przez ludzi
w szacunkowej ilości 1.700 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 40800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie V1) CPV: 15.11.21.00-7
Mięsa z części nogi kurczaka - udo
– w szacunkowej ilości 1.785 kg
świeże, schłodzone
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 19992,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "RAFALEX" Rafał Wons
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 591-143-54-03
7.3.3) Ulica: Wilcze Błota Kościerskie 27
7.3.4) Miejscowość: Stara Kiszewa
7.3.5) Kod pocztowy: 83-430
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "RAFALEX" Rafał Wons
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "RAFALEX" Rafał Wons
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Dostawa kosiarki bijakowej dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- Modernizacja Sali Senatu znajdującej się na parterze budynku "Czerwonego" Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Dostawa i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Świadczenie usług poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
- 2024. Wykonanie przeglądów obiektów inżynierskich
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich, mięsa, wędlin, konserw, przetworów mięsnych wykonywane do 30.04.2025 r. oraz drobiu wykonywane do 31.05.2025 r.
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie, ul. Słoneczna 10, 72-400 Kamień Pomorski
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2024 roku
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.