Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00136413/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00151280/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa garażu murowanego trzystanowiskowego z przebudową infrastruktury technicznej na terenie PUCS w Białymstoku przy ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 665 56 00
1.5.8.) Numer faksu: (85) 665 56 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/ias-bialystok
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa garażu murowanego trzystanowiskowego z przebudową infrastruktury technicznej na terenie PUCS w Białymstoku przy ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 82.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-269a2a6f-09f7-41e7-83a4-31b11b0e60e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111259/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa garażu murowanego trzystanowiskowego z przebudową infrastruktury technicznej na terenie Podlaskiego Urzędu Celno - Skarbowego w Białymstoku przy ul. Aleja 1000-lecia Państwa Polskiego 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3953668,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa garażu murowanego trzystanowiskowego z przebudową infrastruktury technicznej na terenie PUCS w Białymstoku przy ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 8”.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu robót zawarty jest w nw. dokumentach:
1) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ,
2) dokumentacja projektowa „Budowa garażu murowanego trzystanowiskowego z przebudową infrastruktury technicznej na terenie PUCS w Białymstoku przy ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 8” - załącznik nr 1 do umowy,
3) wzór umowy - załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z Decyzją - pozwoleniem na budowę nr 25/2025 z 23.01.2025 r. (załącznik nr 2 do umowy), oraz dokumentacją projektową (załącznik nr 1 do umowy).
4. Roboty budowlane będące przedmiotem umowy będą prowadzone przy czynnym obiekcie, budynku biurowego i budynku garażowego.
5. Wykonawca zobowiązuje się między innymi do:
1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż:
− konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń),
− inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.
2) Zamawiający dopuszcza łączenie zakresu uprawnień różnych specjalności przez jedną osobę.
3) wykonania dokumentacji powykonawczej,
4) uporządkowania terenu, wywóz zbędnych materiałów, gruzu itp. na koszt Wykonawcy.
5) przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów tj. skuteczne złożenie kompletnego wniosku wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami wymaganymi do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
6. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tych ustaw, a także wymaganiom dokumentacji projektowej.
7. Prace budowlane i instalacyjne należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku biurowym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku, ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 8 i w jego otoczeniu. Dojścia i dojazdy do budynków i otoczenie budynku utrzymywać w czystości i w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco usuwać wszelkie zbędne urządzenia, materiały, odpady i nieczystości.
8. Zamawiający na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, udostępni wykonawcy nieodpłatnie możliwość poboru energii elektrycznej i wody.
9. Do wykonywania robót Wykonawca będzie kierował pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonywania prac z przedmiotu niniejszej umowy oraz zostali wyposażeni w niezbędne środki ochrony indywidualnej i sprzęt.
10. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z całą dokumentacją projektową w zakresie przedmiotu zamówienia i nie wnosi do jej treści żadnych zastrzeżeń.
11. Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia od momentu podpisania protokołu końcowego robót. Szczegółowe kwestie uregulowane są w § 8 projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
12. Realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę nastąpi w 3 etapach, a każdy etap uzna się za zakończony po podpisaniu protokołu odbiorów:
Etap 1 – zgłoszenia gotowości do odbioru częściowego do dnia 31 lipca 2025 r.
Etap 2 – zgłoszenia gotowości do odbioru częściowego do dnia 31 października 2025 r.
Etap 3 – zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego do dnia 10 grudnia 2025 r.
Wartość wynagrodzenia płatna Wykonawcy za Etap 3 nie może wynosić więcej niż 50% wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
13. Jeżeli dokumentacja projektowa lub Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zwana STWiORB) wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, który winien do oferty dołączyć stosowne dowody potwierdzające, że zaproponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i STWiORB. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociągnie za sobą konieczność zmian w dokumentacji projektowej, Wykonawca dokona ich na własny koszt przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. Przyjmuje się, że jeżeli Wykonawca nie złoży wykazu przyjętych rozwiązań równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi ich zgodność z rozwiązaniami żądanymi przez Zamawiającego, to będzie realizował zamówienie zgodnie z ww. dokumentacją projektową i STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2765000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5399700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2765000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KRYSTEX Krzysztof Żukowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660416409
7.3.3) Ulica: ul. Zagórna 7a
7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-020
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KRYSTEX Krzysztof Żukowski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KRYSTEX Krzysztof Żukowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2765000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia, środków ochrony indywidualnej
- "Dostawa produktów leczniczych do infuzji i preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego do Działu Farmacji Szpitalnej Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku"
- Dostawa materiałów promocyjnych IV
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 82 "Stumilowy Las" w Białymstoku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Waldemara Kikolskiego w Białymstoku
- Remont chodnika w m. Łapy Kołpaki w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki- Łapy- Poświętne- Brańsk- Ciechanowiec w km od 8+544 do km 8+850 strona prawa
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- "Dostosowanie (przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania) części parteru budynku Szkoły Podstawowej w Trzciannem na utworzenie placówki opieki nad dziećmi do lat 3 - klubu dziecięcego"
- Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu
- Rozbudowa i przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia sal zajęć
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.