Og³oszenie z dnia 2022-06-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00287347/01 - Wynik z dnia 2022-08-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie asysty technicznej na System Informacji Przestrzennej Lublina w zakresie oprogramowania EWID 2007
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla W³adys³awa £okietka 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lublin.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie asysty technicznej na System Informacji Przestrzennej Lublina w zakresie oprogramowania EWID 2007
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4eb4bdf-e24c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00196043
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00337941/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.10 ¦wiadczenie asysty technicznej na system TEWID
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym: ZP-PI. 271.38.2022. 5. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 6. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. 7. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez wykonawcê po otwarciu ofert, powinny byæ przekazywane ze skrzynki ePUAP Wykonawcy wskazanej w ofercie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 1.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla W³adys³awa £okietka 1, 20-109 Lublin. 1.1.2. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych, z którym mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy. 1.1.5. Z danych osobowych bêdziemy korzystaæ do momentu zakoñczenia realizacji celu okre¶lonego w pkt 1.1.3 tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Po tym czasie z danych bêdziemy korzystaæ przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa. 1.1.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy. 1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.1.1.8. Posiada Pani/Pan: 1.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, 1.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 1.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,1.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. 1.1.9. nie przys³uguje Pani/Panu: 1.1.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, 1.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 1.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.38.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje ¶wiadczenie przez Wykonawcê asysty technicznej Systemu - zapewnienie ci±g³o¶ci funkcjonowania Systemu, w tym:
1. aktualizacjê modu³ów Systemu z zachowaniem funkcjonalno¶ci opracowanych wcze¶niej specjalnie dla Zamawiaj±cego oraz integracji z innymi programami i systemami, ³±cznie z wprowadzaniem lub modyfikowaniem danych w bazie, które ze wzglêdu na globalny charakter wymagaj± znajomo¶ci struktur bazy danych i szczególnych procedur bezpieczeñstwa,
2. modyfikacjê Systemu, poprzez wykonywanie instalacji uaktualnieñ oprogramowania wymaganych przez nowe lub zmienione przepisy prawne i powo³ane w nich normy lub zwi±zanych z ogólnym rozwojem systemu w zakresie modu³ów, na które zosta³a udzielona licencja,
3. przekazywanie Zamawiaj±cemu aneksu do dokumentacji u¿ytkowej modu³u ka¿dorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji;
4. przyjmowanie zg³oszeñ awarii i b³êdów Systemu przez ca³± dobê, we wszystkie dni tygodnia, za po¶rednictwem internetowego serwisu zg³oszeniowego udostêpnionego przez Wykonawcê oraz ich rejestrowanie, wykorzystuj±c rozwi±zania umo¿liwiaj±ce raportowanie zg³oszeñ wraz z danymi pozwalaj±cymi na ¶ledzenie czasu naprawy;
5. usuwanie wad w funkcjonowaniu Systemu, w tym uszkodzeñ danych zawartych w bazie danych powsta³ych w wyniku b³êdów dzia³ania systemu oraz ich skutków;
6. przekazywanie Zamawiaj±cemu raportu z realizacji zg³oszeñ awarii i b³êdów w ostatnim dniu ka¿dego kwarta³u;
7. udzielanie administratorom Systemu Zamawiaj±cego w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) zwi±zanej z funkcjonowaniem Systemu;
8. udzielanie administratorom Systemu pomocy w wyja¶nianiu b³êdów i usuwaniu skutków b³êdów pope³nionych przez pracowników Zamawiaj±cego w trakcie eksploatacji Systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu baz danych;
9. udzielanie wsparcia technicznego w przypadku konieczno¶ci reinstalacji oprogramowania i bazy danych;
10. udzielanie Zamawiaj±cemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu Systemu (w ramach istniej±cych w Systemie funkcjonalno¶ci) do zmian organizacyjnych i zmian wynikaj±cych z wewnêtrznych regulacji prawnych Zamawiaj±cego;
11. przekazywanie Zamawiaj±cemu bie¿±cych informacji na temat nowych modu³ów systemu EWID 2007, a tak¿e nowych rozwi±zañ technologicznych;
12. dostosowywanie Systemu w celu wymiany danych z systemem MDOK i KSAT2000i w zakresie, w jakim taka wymiana danych ju¿ funkcjonuje.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp obejmuj±cego zakres zamówienia polegaj±cy na wykonywaniu prac programistycznych dotycz±cych modyfikacji funkcjonalno¶ci Systemu i rozbudowy Systemu o nowe funkcjonalno¶ci wraz z przeprowadzaniem zdalnego instrukta¿u stanowiskowego dotycz±cego funkcjonalno¶ci Systemu, w wymiarze nie wiêkszym ni¿ 250 roboczogodzin:1. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest obowi±zany wykonaæ prace w zakresie:
1. struktury bazy danych;
2. integracji modu³ów Systemu;
3. raportowania;
4. us³ug sieciowych;
5. sposobu wprowadzania danych do Systemu;
6. sposobu edycji danych;
7. sposobu wyszukiwania danych w Systemie;
8. sposobu wykonywania obliczeñ;
9. sposobu eksportu danych;
10. sposobu importu danych.
2. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest wyst±pienie konieczno¶ci usprawnienia, optymalizacji, dodania nowych funkcjonalno¶ci Systemu w celu jego efektywniejszego wykorzystania.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia awarii
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia b³êdu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu:1. w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy okre¶la minimalne poziomy zdolno¶ci dotycz±ce do¶wiadczenia wykonawcy, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
1.1. wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat, licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie dwóch us³ug na ¶wiadczenie asysty technicznej systemów informatycznych obejmuj±cych prowadzenie Pañstwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, wynikaj±cych z ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne o warto¶ci minimum 50 000,00 z³ brutto ka¿da (dla us³ug rozliczanych w innych walutach ni¿ PLN równowarto¶æ co najmniej 50 000,00 PLN brutto wed³ug ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.
2. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymienione w pkt 1 i 2 podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, potwierdzaj±ce, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych, zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Wykonawca mo¿e udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, ¿e us³uga, spe³nia wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lone przez zamawiaj±cego je¶li oferta jest zgodna z Polsk± Norm± przenosz±c± normê europejsk±, normami innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cymi normy europejskie, z europejsk± ocen± techniczn±, ze wspóln± specyfikacj± techniczn±, z norm± miêdzynarodow± lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, je¿eli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotycz± wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lonych przez zamawiaj±cego.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
4. Dokumenty wymienione w pkt 1. - 3. osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia musi zostaæ wykazany przez ka¿dego z wykonawców.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy uzna warunki udzia³u w postêpowaniu za spe³nione je¿eli: 2.1. zakresie okre¶lonym w pkt 5.4) pkt 1 co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dysponuje wymagan± zdolno¶ci± techniczn± lub zawodow± i wykona us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 3.1. O¶wiadczenie wymagane w pkt 5.5). oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 1.4. (o ile zachodzi taka okoliczno¶æ) winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca. O¶wiadczenia potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3.2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane w pkt IX pkt 1.3 i IX 1.5 winny byæ z³o¿one wspólnie przez wykonawców. 3.3. Dokumenty wymagane w pkt 5.11) ppkt 1 winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 4.1. dokumenty i o¶wiadczenia wymagane w pkt 5.6) ppkt 1 i 2 winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca. 4.2. dokumenty i o¶wiadczenia wymagane w pkt 5.7) winny byæ z³o¿one wspólnie przez wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± nastêpuj±ce warunki i rodzaje zmiany tre¶ci Umowy:1) zmiana terminu realizacji Umowy z powodu dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej realizacjê Umowy w terminie okre¶lonym pierwotnie; w takim przypadku termin realizacji Umowy mo¿e zostaæ zmieniony (wyd³u¿ony) o czas trwania si³y wy¿szej;
2) w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego; je¿eli zmiana stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego bêdzie powodowaæ zwiêkszenie warto¶ci przedmiotu umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia umownego o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT lub podatku akcyzowego do zap³acenia na rzecz Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione; je¿eli zmiana stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego bêdzie powodowaæ zmniejszenie warto¶ci przedmiotu umowy, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmniejszenia warto¶ci wynagrodzenia umownego o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT lub podatku akcyzowego do zap³acenia na rzecz Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione. Zmiany powy¿sze skutkuj± na waloryzacjê w warto¶ci przedmiotu umowy proporcjonalnie od daty obowi±zywania nowych stawek podatku VAT lub podatku akcyzowego.
3) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
c) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 roku o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342) – je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Warunkiem zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach wskazanych powy¿ej jest pisemne zg³oszenie przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu ¿±dania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, dokonane w terminie 30 dni od dnia wyst±pienia zdarzenia uzasadniaj±cego takie ¿±danie, tj. w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów prawa dokonuj±cych tych zmian. Wykonawca – w pisemnym zg³oszeniu – jest zobowi±zany do przedstawienia szczegó³owego opisu i wyliczenia wp³ywu zmian na koszt wykonania zamówienia. W celu wykazania wp³ywu powy¿ej wskazanych zmian na koszty wykonania zamówienia, Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wed³ug stanu sprzed danej zmiany oraz szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wed³ug stanu po wprowadzeniu zmiany oraz wska¿e kwotê, o jak± wynagrodzenie powinno ulec zmianie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania dodatkowych informacji i wyja¶nieñ w celu weryfikacji wyliczeñ dokonanych przez Wykonawcê;
2. W przypadku stwierdzenia zaistnienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, wp³ywaj±cych na nale¿yte wykonanie Umowy, Zamawiaj±cy w uzgodnieniu z Wykonawc± dokonuje zmian Umowy, w szczególno¶ci przez:
1) zmianê terminu wykonania Umowy lub jej czê¶ci, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej czê¶ci;
2) zmianê zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy i odpowiadaj±c± jej zmianê wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekroczy 50% warto¶ci pierwotnej Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-14 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1.1. Formularz ofertowy - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.1.2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – w przypadku polegania przez wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.3. O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, wykazuj±ce przes³anki okre¶lone w art. 110 ust. 2, w przypadku zaj¶cia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ustawy Pzp.
1.5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, winno potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; 2) sposób i
okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa bielizny po¶cielowej do Pralni Szpitalnej
- Kompleksowa us³uga sprz±tania pomieszczeñ biurowych, toalet (...) w siedzibie g³ównej Muzeum Narodowego w Lublinie w 2026 r.
- Obs³uga bankowa WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa artyku³ów papierniczych w ramach projektu "Poprawa jako¶ci i dostêpno¶ci udzielania ¶wiadczeñ onkologicznych poprzez modernizacjê i doposa¿enie infrastruktury USK Nr 1
- Dostawy artyku³ów spo¿ywczych do Domu Pomocy Spo³ecznej "Betania" w Lublinie
- Dostawy nabia³u, pieczywa, produktów suchych, miêsa i wêdlin wieprzowych oraz drobiowych do Domu Pomocy Spo³ecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie w 2026 r.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i instalacja urz±dzeñ oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy G³owno"
- Us³uga zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w 2026 roku w podziale na cztery czê¶ci
- Serwisowanie systemów do automatycznej kontroli Stref P³atnego Parkowania w Gdyni.
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na utrzymaniu infrastruktury bazodanowej na rzecz Instytutu Ochrony ¦rodowiska - Pañstwowego Instytutu Badawczego.
- Budowa i wdro¿enie Systemu Obiegu Faktur
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





