eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaŚwiadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części) 2025-2026



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części) 2025-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002830332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabowo 2

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-265

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 586259330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@mopsgdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1079287

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części) 2025-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c55be763-31ba-439b-86e7-104deb1da3bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00674160/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165640

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPD.DZP.322.125/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156884,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Odpady komunalne segregowane.
Zamówienie obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych zgodnie z zasadami obowiązującymi na terenie Gminy Miasta Gdyni:
1) metale i tworzywa sztuczne,
2) papier,
3) szkło,
4) odpady kuchenne bio,
5) pozostałości po segregacji odpady zmieszane.
Realizacja usługi w części 1 winna odbywać się według następujących zasad:
1) Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego wyposażenia wszystkie placówki wymienionych w Harmonogramie, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w pojemniki o odpowiedniej pojemności, oznaczonych znakami firmowymi na odpady komunalne zgodnie z zasadami segregacji odpadów obowiązującymi na terenie Miasta Gdyni; Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojemników najpóźniej pierwszego dnia realizacji umowy;
2) Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania odpadów z poszczególnych placówek zgodnie z Harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
3) Wykonawca zobowiązany będzie do załadunku odpadów na własny środek transportu;
4) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania na własny koszt napraw lub wymiany uszkodzonych pojemników w trybie normalnego zużycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 125881,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Odpady komunalne inne niż segregowane. Zamówienie obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych innych niż segregowane zgodnie zasadami obowiązującymi na terenie Gminy Miasta Gdyni:
1) odpady budowlane,
2) odpady wielkogabarytowe,
3) odpady zielone (bio).
6. Realizacja usługi w części 2 odbywać się będzie według następujących zasad:
1) odpady budowlane – szacowana ilość wywozu tych odpadów w okresie obowiązywania umowy – 2 worki/torby o pojemności minimum 1 tony - zamówienie worków/toreb na odpady budowlane oraz ich odbiór z palcówek, odbywać się będzie na zgłoszenie pracownika Zamawiającego;
2) odpady wielkogabarytowe – szacowana ilość wywozu odpadów w okresie obowiązywania umowy – 8 kontenerów o pojemności minimum 7 m3 - zamówienie kontenerów oraz ich odbiór z placówek podległych Zamawiającemu, odbywać się będzie na zgłoszenie Zamawiającego;
3) odpady zielone (bio) – szacowana ilość wywozu odpadów w okresie obowiązywania umowy – 500 worków o pojemności 120 L - zamówienie worków oraz ich odbiór z placówek podległych Zamawiającemu, odbywać się będzie na zgłoszenie Zamawiającego;
4) Wykonawca zobowiązany będzie do załadunku odpadów na własny środek transportu;
5) Ilości wskazane powyżej są ilościami przewidywanymi, a Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia / zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia z zachowaniem ich cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę, do granicy pełnego wykorzystania wartości brutto umowy zawartej na część 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 31002,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124852,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152973,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124852,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Clean - Bud Sp. J. Jarosław Romanowski , Hanna Romanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581509482

7.3.3) Ulica: Halicka 10

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-506

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124852,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-01 do 2026-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27399,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38772,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27399,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Clean - Bud Sp.J. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581509482

7.3.3) Ulica: Halicka 10

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-506

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27399,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-01 do 2026-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.