Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184309/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00216378/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DESZCZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubuska 90
1.5.2.) Miejscowość: Deszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-446
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariusz.florczak@deszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6342d68a-4163-4ff8-b05b-9309ec6913cf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6342d68a-4163-4ff8-b05b-9309ec6913cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011758/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie częściowe nr 1: Budowa odcinków dróg gminnych nr 001511F, 001513F i 001514F w miejscowości Dzierżów.Łączna długość budowanych dróg – około 522 mb i obejmuje:
• rozbiórkę istniejących nawierzchni,
• roboty ziemne zawiązane z korytowaniem pod warstwy konstrukcyjne,
• budowę pełnej konstrukcji dróg o nawierzchni z asfaltu betonowego,
• budowę progów zwalniających i najazdów,
• budowę poboczy utwardzonych destruktem betonowym/bitumicznym lub mieszanką niezwiązaną kruszywa,
• budowę poboczy na łukach utwardzonych z kamienia polnego,
• budowę zjazdów zwykłych,
• zabezpieczenie sieci energetycznych rurami dwudzielnymi,
• regulację zasuw, zaworów sieci wodociągowej,
• przebudowę hydrantów na doziemne,
• budowę wlotu skrzyżowania,
• budowę skrzyżowania dróg gminnych,
• roboty porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 917733,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie częściowe nr 2: Przebudowa infrastruktury drogowej wraz z budową 5 stanowisk postojowych oraz urządzenia rekreacyjnego przy OSP w Deszcznie.W ramach przebudowy infrastruktury drogowej wraz z budową 5 miejsc postojowych przewidziano:
• rozbiórkę istniejących warstw konstrukcyjnych o nawierzchni betonowej,
• zmianę lokalizacji latarni oświetleniowej,
• rozbiórkę istniejących wpustów ulicznych oraz studni chłonnej,
• budowę wpustów ulicznych wraz z wykonaniem komór drenażowych,
• roboty ziemne,
• ustawienie krawężników betonowych,
• ułożenie geosiatki,
• wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw niezwiązanych,
• przebudowę nawierzchni jezdni, placów manewrowych, parkingu, chodnika; powierzchnia utwardzenia kostką brukową: jezdnia i place manewrowe – 1146,36 m2, miejsca postojowe – 72,5 m2, chodnik – 103,88 m2, zjazd – 9,63 m2,
• humusowanie terenów zielonych.
W ramach budowy urządzenia rekreacyjnego przewidziano:
• niwelację terenu, skucie betonowej nawierzchni,
• montaż urządzenia rekreacyjnego wraz ze strefą bezpieczeństwa, teren wokół strefy bezpieczeństwa - nawierzchnia piaskowa,
• ustawienie dwóch ławek i kosza na śmieci,
• wykonanie obrzeża trawnikowego,
• wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.5.) Wartość części: 548532,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 891013,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1263732,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 891013,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMIX Kamil Tołkacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360549997
7.3.3) Ulica: Wiejska 10
7.3.4) Miejscowość: Zwierzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 66-542
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAMIL TOŁKACZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAMIL TOŁKACZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 891013,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494461,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 903683,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 494461,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Utwardzeni Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525996800
7.3.3) Ulica: Brukselska 31
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494461,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- "Budowa szatni przy boisku sportowym w miejscowości Dobrojewo, gmina Ostroróg" (II)
- Przebudowa drogi w zakresie chodników i miejsc postojowych w ramach zad. pn.: Rozszczelnienie nawierzchni w pasach drogowych - plan nasadzeń drzew i krzewów - Zad. nr 1 - Plac Legionów.
- Modernizacja istniejącego placu zabaw przy Publicznym Żłobku w Wadowicach Górnych, 39-308 Wadowice Górne 133E
- REMONTY ODCINKÓW DRÓG WOJEWÓDZKICH O NUMERACH: DW 901, DW 915, DW 944.
- BZP.271.62.2025 Zagospodarowanie terenu działki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym Sączu
więcej: Obiekty rekreacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.