Og³oszenie z dnia 2025-04-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00203083/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury transportowej i edukacyjnej w ¦wiebodzicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIEBODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzice@swiebodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury transportowej i edukacyjnej w ¦wiebodzicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-572f0309-7b38-4891-b762-46586e48ac61
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00195465
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00047417/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Budowa infrastruktury transportowej i edukacyjnej w ¦wiebodzicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10893553.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej Gminy ¦wiebodzice https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice.
3. Adres strony internetowej na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1089355
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl.
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.
2. Szczegó³owe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zosta³y zawarte w rozdziale 6 SWZ oraz rozdziale 11 SWZ.
3. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) - okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
4. Wykonawca sk³ada ofertê na formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi za³±cznikami sporz±dzone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Urz±d Miejski w ¦wiebodzicach, ul. Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: bezp.info@gmail.com. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa infrastruktury transportowej i edukacyjnej w ¦wiebodzicach”.
3. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
4. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. Posiadaj± Pañstwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).
7. Maj± Pañstwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO. Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pañstwa danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.), zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pañstwu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 „Budowa infrastruktury transportowej” (zadanie 1)
Przedmiotem planowanej inwestycji jest wykonanie robót zwi±zanych z wymian± istniej±cych wiat przystankowych na nowe inteligentne przystanki, które zostan± posadowione na terenie miasta w poni¿szych lokalizacjach:
1. Parking przy obiektach OSiR;
2. ul. Wolno¶ci (Targowisko);
3. ul. ¦widnicka (Poczta);
4. ul. Strzegomska (Aleje Lipowe);
5. ul. Wa³brzyska,
oraz robót budowlanych dotycz±cych wymiany nawierzchni pod wiatami, w tym miêdzy innymi przebudowa zatok i pod³±czeniem przy³±cza elektrycznego pod³±czonych do nowego systemu ITS.
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem wszystkich wymaganych dla realizacji celu opinii, uzgodnieñ administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych i monta¿owych. Wytyczne dla opracowania projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu technicznego) projektu wykonawczego, realizacji robót budowlanych oraz opracowania operatu kolaudacyjnego po zakoñczonej inwestycji zosta³y ujête w programie funkcjonalno – u¿ytkowym (PFU) – stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
Przystanki planuje siê wyposa¿yæ w specjalne pod¶wietlenie rozk³adów jazdy komunikacji miejskiej. Przewiduje siê zainstalowanie specjalnego modu³u z czujnikiem zmierzchu, energia bêdzie wykorzystywana jeszcze wydajniej, poniewa¿ pod¶wietlenie bêdzie uruchamiane tylko po zmroku, oprócz tego na przystankach planuje siê zainstalowaæ panele fotowoltaiczne i monitoring - dla zachowania bezpieczeñstwa. Ponadto obecne w posiadaniu autobusy komunikacji miejskiej planuje siê wyposa¿yæ w kamery oraz modu³ GPS kompatybilny z przystankami inteligentnymi jak równie¿ modu³ GPRS sieci GSM do po³±cznia z centrum obs³ugi bazy autobusowej (ITS).
Zadanie bêdzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w rozliczeniu rycza³towym.
UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposa¿enia obecnych w posiadaniu autobusów komunikacji miejskiej w kamery oraz modu³ GPS kompatybilny z przystankami inteligentnymi jak równie¿ modu³ GPRS sieci GSM do po³±cznia z centrum obs³ugi bazy autobusowej (ITS). Tre¶æ stanowi tylko i wy³±cznie informacjê dodatkow± dla wykonawców.
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 10 - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla czê¶ci 1 i dla czê¶ci 2 oraz za³±cznik nr 11 A - Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (PFU) dla czê¶ci 1
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
44212321-5 - Wiaty autobusowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami:
1) Cena (C),
2) Gwarancja jako¶ci (G)
Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale 12 SWZ. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w rozdziale 12 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 „Budowa infrastruktury edukacyjnej” (zadanie 2)
Przedmiotem planowanej inwestycji jest wykonanie i monta¿ nowoczesnej ma³ej architektury dedykowanej m³odzie¿y, wyposa¿onej w stó³, ³awki, hu¶tawki, ³awki z le¿ank±, o¶wietlenie typu LED, monitoring, z przy³±czem elektrycznym i ¶wiat³owodowym, która zostanie posadowiona na terenie miasta w Parku Sportowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem wszystkich wymaganych dla realizacji celu opinii, uzgodnieñ administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych i monta¿owych wraz z transportem. Wytyczne dla opracowania projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu technicznego) projektu wykonawczego, realizacji robót budowlanych oraz opracowania operatu kolaudacyjnego po zakoñczonej inwestycji zosta³y ujête w programie funkcjonalno – u¿ytkowym (PFU) – stanowi±cym za³±cznik do SWZ. W Parku Sportowym przewiduje siê monta¿ fundamentowej nowoczesnej wiaty dla m³odzie¿y, o¶wietlonej ¶wiat³em typu LED, wyposa¿onej w stó³, ³awki i hu¶tawki. Zadanie bêdzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w rozliczeniu rycza³towym.
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 10 - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla czê¶ci 1 i dla czê¶ci 2 oraz za³±cznik nr 11 B - Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (PFU) dla czê¶ci 2.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
44212321-5 - Wiaty autobusowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
43325000-7 - Wyposa¿enie parków i placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami:
1) Cena (C),
2) Gwarancja jako¶ci (G)
Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale 12 SWZ. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w rozdziale 12 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
- Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca udokumentuje, ¿e:
Czê¶æ 1 Budowa infrastruktury transportowej
1) nale¿ycie zrealizowa³ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej
1 (jedn±) robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie przystanków autobusowych obejmuj±c± swoim zakresem budowê lub przebudowê co najmniej jednego przystanku autobusowego o warto¶ci minimum 150 000,00 z³ (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100);
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej lub konstrukcyjnej oraz posiadaj±c± minimum 3 lata do¶wiadczenia zawodowego (³±cznie) w nadzorowaniu robót na stanowiskach kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego.
Czê¶æ 2 Budowa infrastruktury edukacyjnej
1) nale¿ycie zrealizowa³ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej
1 (jedn±) robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu ma³ej architektury parkowej w miejscach publicznych o warto¶ci minimum 80 000,00 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych 00/100);
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej lub konstrukcyjnej oraz posiadaj±c± minimum 3 lata do¶wiadczenia zawodowego (³±cznie) w nadzorowaniu robót na stanowiskach kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego.
Zamawiaj±cy wyja¶nia, ¿e:
- pojêcia „budowa”, „przebudowa” s± rozumiane zgodnie z definicja zawart± w art. 3 pkt 6), 7a) ustawy prawo budowlane (Dz.U. z 2024 poz. 725 t.j.),
- przez jedn± robotê budowlan± (umowê) nale¿y rozmieæ zadanie zrealizowane w oparciu o jedn± umowê cywilnoprawn±,
- do¶wiadczenie zawodowe bêdzie liczone od daty uzyskania uprawnieñ.
Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 poz. 725 ze zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r poz. 831 t.j.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 334) do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Osoby pe³ni±ce samodzielne funkcje w budownictwie przy realizacji niniejszego zadania musz± byæ czynnymi cz³onkami Polskiej Izby In¿ynierów Budownictwa.
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e robota budowlana zosta³a wykonana w sposób nale¿yty.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 5 do SWZ),
2) O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 6 do SWZ,
3) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wskazano dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) Wykaz osób odpowiadaj±cy warunkom udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w pkt. 4.3.4 SWZ skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 8 do SWZ),
2) Wykaz robót budowlanych odpowiadaj±cy warunkom udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w pkt. 4.3.4 SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (za³±cznik Nr 7 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ na formularzu zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ.
O¶wiadczenia sk³adaj± odrêbnie:
a) Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy
(za³±cznik nr 2a do SWZ).
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, a Wykonawca, sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika lub gdy Wykonawcy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia - je¶li dotyczy,
3) O¶wiadczenie, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 do SWZ – je¶li dotyczy – z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (dotyczy równie¿ spó³ki cywilnej).
W sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ dodatkowo:
1) O¶wiadczenie podmiotu trzeciego o braku podstaw do wykluczenia i o spe³nianiu warunków w postêpowaniu w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2a do SWZ;
2) Zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów Wykonawcy w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie polega³ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ze Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów;
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania innego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w przypadku, gdy umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
O¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 5.1.1) SWZ oraz pkt. 5.1a 1) SWZ, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±c wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w pkt. 5.5 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.2) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia. Przepisy Prawa zamówieñ publicznych dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 1) SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) warunek, o którym mowa w pkt 4.3.4 1) SWZ, tj. warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e albo Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e siê realizacj± dwóch lub wiêcej (je¶li Zamawiaj±cy wymaga) wymaganych robót albo jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych robót (warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie bêdzie spe³niony je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± zrealizowanie dwóch robót ale ¿aden z nich nie wykona³ wymaganych dwóch robót) albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego do¶wiadczenia (nie ma wymaganych dwóch robót) polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazaæ zrealizowanie dwóch wymaganych robót.
Oznacza to, ¿e warunek nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy wykonawcy w sumie wyka¿± siê wymaganym do¶wiadczeniem, ale ¿aden z nich samodzielnie nie wyka¿e siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem (wyr. KIO 568/18 z dnia 11.04.2018 r.).
b) warunki, o których mowa w pkt 4.3.3 1) SWZ warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz warunek w pkt 4.3.4 2) SWZ dotycz±cy dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia podlegaj± sumowaniu,
c) warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub wszyscy posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (art. 117 ust. 2 ustawy Pzp). Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy uprawnienie bêdzie posiada³ co najmniej jeden z konsorcjantów, który bêdzie realizowa³ t± czê¶æ zamówienia, do której realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - za³±cznik nr 3 do SWZ (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
7) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 117 ust. 3 ustawy Pzp).
8) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Wynagrodzenie Wykonawcy p³atne bêdzie w czê¶ciach, na podstawie faktury czê¶ciowej oraz faktury koñcowej, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiaj±cego harmonogramem rzeczowo-finansowym. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ realizacji p³atno¶ci z tytu³u udzielenia Wykonawcy zaliczki, która bêdzie zrealizowana w nastêpuj±cy sposób:1) Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy zaliczki w wysoko¶ci 1 % warto¶ci wynagrodzenia ca³kowitego brutto, tj. w wysoko¶ci ………………..(s³ownie: …………………………..).
2) Zaliczka bêdzie p³atna przelewem na wskazany rachunek bankowy w terminie do 30 dni od daty dorêczenia Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury VAT.
3) Pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia zostanie zrealizowana zgodnie z warunkami p³atno¶ci okre¶lonymi w ust. 6 projektowanych postanowieñ umowy.
4) Zamawiaj±cy wymaga wniesienia zabezpieczenia zaliczki w wysoko¶ci 1% warto¶ci wynagrodzenia ca³kowitego brutto, tj. w wysoko¶ci ……………………..(s³ownie: …………………..) w jednej lub kilku formach, okre¶lonych w art. 442 ust. 3 ustawy Pzp. Zabezpieczenie zaliczki powinno zawieraæ elementy wymienione w § 18 ust. 6 umowy.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w rozdziale 17 SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy zgodnie z za³±cznikiem nr 9A do SWZ - Projektowane postanowienia umowy (PPU) dla czê¶ci 1 oraz zgodnie z za³acznikiem nr 9B do SWZ - Projektowane postanowienia umowy (PPU) dla czê¶ci 27.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-05 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1089355
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-05 08:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-03
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy ustala siê w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie.2. Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia dla czê¶ci 1 i dla czê¶ci 2: Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (art. 95 ustawy Pzp) tj.:
a) roboty przygotowawcze i ziemne,
b) roboty rozbiórkowe,
c) roboty nawierzchniowe i wykoñczeniowe,
d) roboty elektroenergetyczne – monta¿owe.
3. Pouczenie o ¶rodkach ochrony prawnej przys³uguj±cych Wykonawcy zawiera rozdzia³ 19 SWZ.
4. Zadanie jest dofinansowane z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych Edycja 6PGR/2023/4264/PolskiLad. Przedmiot zamówienia jest to¿samy z nazw± i opisem inwestycji zawartym we wniosku o dofinansowanie.
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZIC
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIÊKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAÑSKIEGO CENTRUM ¯ELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeñ edukacyjnych w Szko³ach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Modernizacja placu zabaw dla oddzia³ów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej oraz ¯³obku Gminnym w Radlinie
- Remont pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Bia³ymstoku
- Modernizacja placu zabaw dla oddzia³ów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Cedzynie i Górnie
- Modernizacja placu zabaw dla oddzia³ów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Woli Jachowej i Skorzeszycach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.